מדהים: היפנוזה במקום טיפולי פוריות

בני הזוג ליאה אליוט וג'יימס בורן ייחלו למשפחה משלהם. הם החליטו להתחיל בטיפולי פוריות הכרוכים בסבל רב ובהוצאה כספית גדולה. למרות הכל לא ויתרו, רגע לפני הייאוש הצליחו להגשים את החלום * סיפור על מלחמה בייאוש ועל ניצחון אחד גדול

יערית אלבז | כיכר השבת |
במשך ארבע שנות נישואיה חוותה ליאה אליוט חמש הפלות. היא השתדלה לקרא מידע, וכל דבר שיעזור לה להגשים את חלומה להיות לאם. באחד הפעמים היא נתקלה בכתבה שלימים התברר כי תשנה את חייה.

בכתבה נכתב על נשים שחוו היפנוזה מקצועית כדי להתגבר על קשיי ההריון שלהן, ליאה היתה סקפטית בתחילה אבל החליטה כי היא עושה הכל על מנת להגשים את חלומה. היא הלכה ועברה היפנוזה ולאחר כשלושה חודשים ליאה אליוט הרתה. וכיום היא ובעלה ג'יימס חובקים את בנם ג'וסף.

בראיון שנתנה ליאה לאחד מכלי התקשורת בארה"ב אמרה: "ג'יימס ואני פשוט לא מצליחים לעכל שג'וזף כאן, והוא שלנו, אחרי כמעט חמש שנים של ניסיונות ושברון לב מתמשך, החלום שלנו התגשם - ואני מאמינה בכל לבי שלהיפנוזה שעברתי, שלימדה אותי לשנות לחלוטין את דרך החשיבה שלי ולהפוך לאדם רגוע ושלם יותר, יש חלק עצום בכך. רק בעזרת ההיפנוזה, הצלחתי לצאת מהמעגל השלילי של חוסר האמונה ביכולת של הגוף שלי לשאת הריון וללדת".

לטענתה של ליאה הציפייה והדריכות לילד, האכזבות החוזרות ונשנות מהאבדן גרמו לה להיות בסטרס וזה מה שמנע ממנה וגרם להפלות.

כאשר נתבשרה ליאה על ההריון היא החליטה לשמור על איפוק ולהיות זהירה, לא לצפות יותר מדי כדי לא להתאכזב. היא הוסיפה ואמרה : "בזכות ההיפנוזה הצלחתי לא להיות חרדה, למרות שזה היה הריון יקר מכפי שאוכל לתאר. הייתי פשוט רגועה ומאושרת, ומהרגע שהניחו עליי את ג'וזף בחדר הניתוח, אני מאושרת אפילו יותר, מעבר לכל דמיון. אני רוצה להעביר מסר לכל הזוגות שנאבקים בקשיי פוריות, ולתת להם חיזוק בדרך - הכל, אבל הכל אפשרי".

הטיפול בהיפנוזה בעצם בא לסייע לאנשים הנמצאים בציפיה ודריכות, מחקרים מראים כי הרבה פעמים בעיות פוריות תלויות בגורמים פסיכולוגיים, נפשיים. כדי להוריד את מפלס החרדה והמתח, ההיפנוזה מקרקעת ומחברת את האישה לעצמה. ומצליחה להביא אותה למצב שהיא מרגישה נינוחה ורגועה עם עצמה ע"י נטרול הרגש הנפשי.

בכתבה נכתב על נשים שחוו היפנוזה מקצועית כדי להתגבר על קשיי ההריון שלהן, ליאה היתה סקפטית בתחילה אבל החליטה כי היא עושה הכל על מנת להגשים את חלומה. היא הלכה ועברה היפנוזה ולאחר כשלושה חודשים ליאה אליוט הרתה. וכיום היא ובעלה ג'יימס חובקים את בנם ג'וסף.,לטענתה של ליאה הציפייה והדריכות לילד, האכזבות החוזרות ונשנות מהאבדן גרמו לה להיות בסטרס וזה מה שמנע ממנה וגרם להפלות.,כאשר נתבשרה ליאה על ההריון היא החליטה לשמור על איפוק ולהיות זהירה, לא לצפות יותר מדי כדי לא להתאכזב. היא הוסיפה ואמרה : "בזכות ההיפנוזה הצלחתי לא להיות חרדה, למרות שזה היה הריון יקר מכפי שאוכל לתאר. הייתי פשוט רגועה ומאושרת, ומהרגע שהניחו עליי את ג'וזף בחדר הניתוח, אני מאושרת אפילו יותר, מעבר לכל דמיון. אני רוצה להעביר מסר לכל הזוגות שנאבקים בקשיי פוריות, ולתת להם חיזוק בדרך - הכל, אבל הכל אפשרי".,הטיפול בהיפנוזה בעצם בא לסייע לאנשים הנמצאים בציפיה ודריכות, מחקרים מראים כי הרבה פעמים בעיות פוריות תלויות בגורמים פסיכולוגיים, נפשיים. כדי להוריד את מפלס החרדה והמתח, ההיפנוזה מקרקעת ומחברת את האישה לעצמה. ומצליחה להביא אותה למצב שהיא מרגישה נינוחה ורגועה עם עצמה ע"י נטרול הרגש הנפשי.,,היפנוזה עושים אצל המומחים לכך, אצל פסיכולוג קליני בכיר המורשה לטפל בהיפנוזה. במצב של היפנוזה המטופל הופך להיות יותר סוגסטיבלי – נתון להשפעה, מאשר סוגסטיבי – משפיע. התת מודע הופך לנגיש יותר ומערכת הבקרה שלו מוחלשת ובכך ניתן לעבוד איתו על נתונים וארועים שחווה בעבר, להחליש עוצמות, חרדות ובעיקר להרגיע את הנפש. טיפול בהיפנוזה יכול לסייע במצבים של בעיות פריון והוכחו כיעילים בהרבה מהמקרים.
‏תהליך היפנוטי (צילום: shutterstock)

היפנוזה עושים אצל המומחים לכך, אצל פסיכולוג קליני בכיר המורשה לטפל בהיפנוזה. במצב של היפנוזה המטופל הופך להיות יותר סוגסטיבלי – נתון להשפעה, מאשר סוגסטיבי – משפיע. התת מודע הופך לנגיש יותר ומערכת הבקרה שלו מוחלשת ובכך ניתן לעבוד איתו על נתונים וארועים שחווה בעבר, להחליש עוצמות, חרדות ובעיקר להרגיע את הנפש. טיפול בהיפנוזה יכול לסייע במצבים של בעיות פריון והוכחו כיעילים בהרבה מהמקרים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית