"רגע מרגש ומרומם"

עם החבר מהצבא: הפרשן הבכיר סיים את הש"ס | תיעוד

"זה היה רגע מרגש ומרומם עבורי כמי שגדל כל החיים באוניברסיטה", אמר הפרשן הבכיר ל'כיכר השבת', על כך שזכה לסיים את הש"ס אחרי 7 שנות לימוד משותף עם חברו מהצבא | תיעוד מהרגעים המרגשים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מסיים את הש"ס (צילום: אורי אדלר)

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 13' ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - שחזר בתשובה לפני שנים רבות, זכה לסיים את הש"ס בשעה טובה ומוצלחת.

באירוע שנערך אמש (שלישי) בגוש עציון, בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים, סיים יחזקאלי את הש"ס אחרי 7 שנים שלמד את הש"ס במסגרת דף היומי, יחד עם חברו מהצבא מפקד טייסת לשעבר ישי שלח כהן, שזכה אף הוא לסיים את הש"ס בפעם השנייה הבבלי והירושלמי.

במהלך האירוע הוקרנו סרטוני דברי תורה וברכה שצילמו גדולי הרבנים במגזר לפרשן הבכיר.

"זה היה רגע מרגש ומרומם עבורי כמי שגדל כל החיים באוניברסיטה", אמר צבי יחזקאלי בשיחה עם 'כיכר השבת', "התחלתי ללמוד את הש"ס במסגרת דף היומי לפני 7 שנים במסגרת החזרה בתשובה שלי, לא הייתי מגיע לזה בלי ההתבודדות, העקביות וההתמדה, התרגשתי באירוע יותר מהבר מצווה שלי".

יחזקאלי הוסיף בחיזוק ואמר: "באירוע קראתי לכולם להצטרף ללימוד גמרא במסגרת הדף יומי, בפרט היום שאי אפשר להתחמק מזה, מכל מקום בעולם אדם יכול ללמוד בקלות ובהנגשה דרך הטלפון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר