איך תבחרי את השמלה המושלמת?

שמלה תעניק לך כל מראה שתרצי, בתנאי שהיא מתאימה למבנה גופך. המילון המלא לשמלה מושלמת

דינה פלר | כיכר השבת |
אם זכית בגוף מושלם, אז כמובן השמלה הטובה ביותר בשבילך היא זאת שפשוט מוצאת חן בעינייך. אבל אם יש לך אזורים בעייתיים מעט, כדאי שתלמדי מספר סודות על בחירת השמלה הכי טובה בשבילך.

פלג גוף עליון רחב וגדול

במקרה הזה מילת מפתח היא השרוולים. שרוולים צרים והדוקים מעניקים לפלג גוף עליון, שהוא רחב ממילא, מראה כבד ומרובע. ואילו שרוולים רחבים דווקא מעדינים את רוחב הכתפיים. כמו כן, מומלץ מאוד להדגיש דווקא את החלק התחתון של השמלה, למשל להעדיף שמלות עם תחרה בחלק התחתון, לשים חגורות גדולות עם אבזמים בולטים וכו'.

פלג גוף תחתון מאסיבי מדי

אם גופך מזכיר מעט אגס או פירמידה, המטרה בבחירת השמלה היא להבליט את פלג הגוף העליון ולהסתיר את החלק התחתון. הבדים הטובים ביותר הם בדים רכים שיעטפו את רגלייך בקפלים עדינים. שמלות ישרות בגזרה קשוחה לא יחמיאו לך.

את החלק העליון של השמלה מומלץ להדגיש בשלל אביזרים: סיכות, שרשראות, צעיפים וכו' גם ז'קט קצר מעל השמלה יכול לשפר מאוד את המראה הכללי.

אישה גבוהה מאוד

נשים גבוהות לפעמים נרתעות משמלות שעוד יותר מאריכות את גזרתן. אך דווקא השמלות פותחות שלל אופציות לשיפור המראה. כך למשל, שילוב של שמלה וז'קט מקוצר נראה בסופו של דבר הרבה יותר טוב מאשר חצאית וחולצה או חצאית וז'קט באורך סטנדרטי. נשים כאלה גם יכולות להרשות לעצמן אביזרים גדולים ובולטים: שרשראות גדולות, תיקים גדולים, צעיפים מיוחדים. גם הדפסים גדולים מיטיבים עם בחורות כאלה.

אישה נמוכה

הטעות הנפוצה של נשים נמוכות היא בחירת שמלה ארוכה מדי. שמלה ארוכה מאוד ובמיוחד שמלה ארוכה ורחבה לפעמים יוצרת רושם של ילדה קטנה ואף פעם לא מיטיבה עם אישה נמוכה. במקרה הזה הבחירה הנכונה היא שמלה שרק מכסה את הברך ועדיף בגזרה סולידית וישרה. בשילוב עם שרשרת דקה וארוכה ועקבים גבוהים שמלה כזאת יכולה להיות סמל האלגנטיות והטעם הטוב.

אישה מלאה

המשימה החשובה ביותר בבחירת שמלה לאישה מלאה היא ליצור מראה עדין ולהסתיר את המאסיביות. הבחירה האופטימאלית היא שמלה קלילה ורחבה. הבדים הטובים ביותר הם הבדים החלקים, עם הדפסים בגודל בינוני או פסים אנכיים. הדפסים גדולים מדי או קטנים מדי, כמו גם פסים רוחביים, גם אם הם עדינים ולא בולטים, מאוד לא מחמיאים לנשים מלאות ומגדילות את גופן מבחינה ויזואלית.

אישה רזה ועדינה

אף שכל הדיאטות מנסות להוביל אותנו לתוצאה הזאת, מי שנולדה רזה ולא נשית במיוחד יודעת כמה קשה למצוא שמלה מתאימה. מטרת השמלה לבחורה כזאת היא ליצור תחושה של רוך ונשיות. בדרך כלל עושים זאת על ידי שמלות עם וולנים, תחרה, צווארונים רחבים. הגזרה המחמיאה ביותר היא גזרת טרפז.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית