המדריך המלא להתאמת עגילים

מה מתאים לבלונדיניות רזות ומה הולם שחומות עור מלאות?

דינה פלר | כיכר השבת |
לבעלות הפנים העגולות והמלאות מומלץ לבחור עגילים ארוכים וצרים
.
גם אבני חן שמסודרות על הקו האנכי של העגיל יעזרו לעדן את קו הפנים ולהצר אותם מבחינה ויזואלית.

לנשים רזות עם פנים ארוכות מומלץ לבחור דווקא בעגילים גדולים ועגולים שמושכים את תשומת הלב לאזור האוזניים וצדי הפנים. ליום-יום מומלץ לבחור עגילים עגולים צמודים לאוזן עם אבן חן מרכזית בולטת, ולאירועים מיוחדים ניתן לענוד עגילים גדולים ובולטים בצורה מעוגלת.

כשהחלק הבולט בפנים הוא לסת, והמצח נראה צר יחסית לחלק התחתון של הפנים, העגילים צריכים להיות בצורת משולש הפוך, כשהצד העליון רחב והצד התחתון הוא צר ככל האפשר. כך היחס בין חלקי הפנים השונות נראה מאוזן יותר.

כשהחלק שמושך את תשומת הלב הוא דווקא המצח, שנראה גדול ורחב מאוד יחסית לשאר חלקי הפנים, במיוחד יחסית לסנטר קטן, העגילים הטובים ביותר הם עגילים ארוכים שמתרחבים בצדם התחתון ומאזנים בכך את רוחב המצח. ניתן לבחור בעגילים בצורת משולש או חצי עיגול, אלה נחשבים לעגילים הטובים ביותר לצורה זו של הפנים.

,

לנשים שסובלות מאף קצת גדול ובולט מדי כדאי לבחור בעגילים גדולים עם שלל קישוטים ואבני חן קטנות. ריבוי פרטים קטנים בעגילים מושך אליהם את תשומת הלב ממרכז הפנים. נשים כאלה נראות טוב בעגילים בסגנון מזרחי ועגילים עם עיצוב מיוחד ומקורי.

עגילים מזהב צהוב ואדום, מנחושת ושאר מתכות צהבהבות מתאימים במיוחד לבעלות עור שחום או עור בהיר ושיער כהה. גם נשים ג'ינג'יות נראות מצוין בעגילים ממתכות צהובות. ככל שהעור כהה יותר כך הוא נראה טוב יותר בשילוב עם אבני חן בצבעים כהים ועמוקים.

עגילים מכסף ומזהב לבן הולמים מאוד נשים עם עור בהיר ועדין. אבני חן שקופים בצבעים קרים כמו ספיר למשל, גם כן מתאימים מאוד לנשים בהירות. זהב לבן ואבני חן בצבעי פסטל שקופים יכולים להיות תכשיט מעולה שמדגיש את עדינות האישה הזאת.

אבני חן קלאסיים לעגילים הם פנינים ויהלומים או אבנים מלאכותיות המדמות אותם. אף שהיום נהוג לענוד תכשיטים יקרים עם יהלומים גם בחיי היום-יום, באופן כללי לא מומלץ לעשות זאת. תכשיטי זהב ויהלומים נחשבים לתכשיטים שמתאימים בעיקר לאירועים מיוחדים ומשתלבים טוב עם שמלות יקרות. בחיי היום-יום מומלץ לבחור בתכשיטים פשוטים וזולים יותר. פנינים נחשבות לאבני חן קלאסיות שמתאימות לכולן ומדגישות את טעמה הטוב של האישה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית