מוצרי טיפוח: מעבדה נגד מטבח ביתי

דו קרב יופי: איזו מסכה טובה יותר? זאת שפותחה במעבדה משוכללת או בושלה במטבח הפרטי?

דינה פלר | כיכר השבת |
הסכסוך בין המעבדה למטבח מעולם לא היה חריף כל כך. אספניות הקרמים היוקרתיים עם תמצית נעורי נצח מסתכלות בבוז על הבשלניות הביתיות האוספות מתכוני מסכות דבש.

ואילו תומכות הגישה הטבעית מזכירות לחברותיהן המתועשות את הנזק שבחומרים הכימיים והמחיר המופרז של מוצרי טיפוח ממותגים. מי צודק? כרגיל, כולן ואף אחת.

כמובן, יש גם יתרונות וגם חסרונות בשתי הגישות. הגישה הטבעית קוסמת לרבות. אכן, מה יכול להיות נעים יותר מאשר לשתות כוס קפה ולנצל את שאריות הקפה לפילינג?

גם טעים, גם בריא, גם יעיל, גם חסכוני. שיטה בטוחה להרגיש פרגמטית, חסכנית ונשית בעת ובעונה אחת. למוצרי טיפוח טבעיים, אותם אנחנו רוקחים מהמוצרים שמצאנו במקרר ובמזווה יש עוד מספר יתרונות:

קוסמטיקה ביתית טבעית

- מגוון ונגישות. המבחר העצום של המתכונים למסכות, פילינגים, מי פנים וכו' מאפשר לכל אחת ליצור מוצר בריא ממה שיש בכל בית. כל המצרכים קלים להשגה ואם חסר משהו, קל מאוד למצוא לו תחליף.

- טבעיות והיפואלרגיות. החומרים המשמרים הכימיים מפחידים רבות מאתנו. האם הקרם המפורסם יעזור או יזיק ויגרום לאלרגיה? המלפפונים, הדבש והחלמונים במקרה הזה נראים הרבה יותר בטוחים.

אנחנו יודעות היטב ממה מורכב כל מוצר טיפוח ואנחנו יכולות להיות בטוחות שהפעם אכן מדובר בחומרים טבעיים בלבד.

- חסכון. מחירם של מוצרי טיפוח איכותיים כולל לא רק הוצאות המחקר והייצור, אלא גם הוצאות פרסום, מחיר האריזה היפה וכו'.

הפרש בין מסכה ביתית לאותה מסכה בקופסה מהודרת הוא עצום. במצב של תקציב מוגבל מוצרי טיפוח ביתיים יכולים להיות פתרון מושלם.

ואילו תומכות הגישה הטבעית מזכירות לחברותיהן המתועשות את הנזק שבחומרים הכימיים והמחיר המופרז של מוצרי טיפוח ממותגים. מי צודק? כרגיל, כולן ואף אחת.,כמובן, יש גם יתרונות וגם חסרונות בשתי הגישות. הגישה הטבעית קוסמת לרבות. אכן, מה יכול להיות נעים יותר מאשר לשתות כוס קפה ולנצל את שאריות הקפה לפילינג?,גם טעים, גם בריא, גם יעיל, גם חסכוני. שיטה בטוחה להרגיש פרגמטית, חסכנית ונשית בעת ובעונה אחת. למוצרי טיפוח טבעיים, אותם אנחנו רוקחים מהמוצרים שמצאנו במקרר ובמזווה יש עוד מספר יתרונות:,קוסמטיקה ביתית טבעית ,- מגוון ונגישות. המבחר העצום של המתכונים למסכות, פילינגים, מי פנים וכו' מאפשר לכל אחת ליצור מוצר בריא ממה שיש בכל בית. כל המצרכים קלים להשגה ואם חסר משהו, קל מאוד למצוא לו תחליף.,- טבעיות והיפואלרגיות. החומרים המשמרים הכימיים מפחידים רבות מאתנו. האם הקרם המפורסם יעזור או יזיק ויגרום לאלרגיה? המלפפונים, הדבש והחלמונים במקרה הזה נראים הרבה יותר בטוחים.,אנחנו יודעות היטב ממה מורכב כל מוצר טיפוח ואנחנו יכולות להיות בטוחות שהפעם אכן מדובר בחומרים טבעיים בלבד.,- חסכון. מחירם של מוצרי טיפוח איכותיים כולל לא רק הוצאות המחקר והייצור, אלא גם הוצאות פרסום, מחיר האריזה היפה וכו'.,הפרש בין מסכה ביתית לאותה מסכה בקופסה מהודרת הוא עצום. במצב של תקציב מוגבל מוצרי טיפוח ביתיים יכולים להיות פתרון מושלם.,,אבל כל היתרונות האלה לא אומרים שמעתה עלינו לזרוק את כל המוצרים היפים האלה עם ריח עדין ונעים, ולהתחיל לבלות שעות במטבח בניסיון לרקוח את תכשיר הפלא לעור שלנו.,קוסמטיקה תעשייתית טובה יותר,למוצרי קוסמטיקה תעשייתיים יש מספר יתרונות לא מבוטלים על פני הקוסמטיקה הביתית:,- הקפדה על חומרי גלם. כשאנחנו מוצאים חומרים מהמקרר או מהמזווה, בעצם אין לנו מושג קלוש מה איכותם של חומרי הגלם האלה. לעיתים הריסוס שנעשה על הפרות והירקות מסוגל להכניס לתוך מוצר הטיפוח הביתי שלנו יותר חומרים כימיים מאשר חומרים משמרים של הקרם הממותג.,לעומת זאת, חומרי גלם שמשמשים להכנת מוצרי קוסמטיקה עוברים בדיקה מדוקדקת.,- מנגנוני פעולה ברורים. מאחורי מוצרי טיפוח רבים עומדים שנים של מחקר ובדיקות. המדענים של חברות קוסמטיקה יכולים להסביר את מנגנון הפעולה של התכשירים שלהם, את מידת יעילותם והאחוז הנדרש של חומרים פעילים בכל שכבת עור.,יכולת ההשפעה של חומרים ביתיים לרוב נשארת בגדר תעלומה.,- חי מדף ארוכים. מוצרי טיפוח מוכנים שורדים בתנאי מזג האוויר השונים ולא מעלים עובש אם לא סגרנו היטב את המכסה. מוצרי הטיפוח הביתיים לעומת זאת שורדים תקופה מוגבלת בלבד ויש צורך לחדש את המלאי כל כמה ימים, אחרת התכשיר שרקחנו יתקלקל ויאבד מסגולותיו.
למה לקנות מה שאפשר להכין במטבח? כל הסיבות לכאן ולכאן (shutterstock.com)

אבל כל היתרונות האלה לא אומרים שמעתה עלינו לזרוק את כל המוצרים היפים האלה עם ריח עדין ונעים, ולהתחיל לבלות שעות במטבח בניסיון לרקוח את תכשיר הפלא לעור שלנו.

קוסמטיקה תעשייתית טובה יותר

למוצרי קוסמטיקה תעשייתיים יש מספר יתרונות לא מבוטלים על פני הקוסמטיקה הביתית:

- הקפדה על חומרי גלם. כשאנחנו מוצאים חומרים מהמקרר או מהמזווה, בעצם אין לנו מושג קלוש מה איכותם של חומרי הגלם האלה. לעיתים הריסוס שנעשה על הפרות והירקות מסוגל להכניס לתוך מוצר הטיפוח הביתי שלנו יותר חומרים כימיים מאשר חומרים משמרים של הקרם הממותג.

לעומת זאת, חומרי גלם שמשמשים להכנת מוצרי קוסמטיקה עוברים בדיקה מדוקדקת.

- מנגנוני פעולה ברורים. מאחורי מוצרי טיפוח רבים עומדים שנים של מחקר ובדיקות. המדענים של חברות קוסמטיקה יכולים להסביר את מנגנון הפעולה של התכשירים שלהם, את מידת יעילותם והאחוז הנדרש של חומרים פעילים בכל שכבת עור.

יכולת ההשפעה של חומרים ביתיים לרוב נשארת בגדר תעלומה.

- חי מדף ארוכים. מוצרי טיפוח מוכנים שורדים בתנאי מזג האוויר השונים ולא מעלים עובש אם לא סגרנו היטב את המכסה. מוצרי הטיפוח הביתיים לעומת זאת שורדים תקופה מוגבלת בלבד ויש צורך לחדש את המלאי כל כמה ימים, אחרת התכשיר שרקחנו יתקלקל ויאבד מסגולותיו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית