גם אם את מלאה, את יפה מבפנים

אם יש לה מידות טובות והן לא בהכרח 36 והיא גם עשירה ומטפחת את עצמה מבפנים אז היופי מקרין החוצה. מהו יופי אמיתי? תלוי בעיני המתבונן (סטייל, עיצוב ויופי)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
שעות רבות אנו משקיעות על מנת להיראות טוב. ראשית אנו מתעמלות ושומרות על משקל תקין. מבקרות בקביעות במספרה וגם אצל הקוסמטיקאית. מבלות זמן רב בשופינג ללוק מושלם כל זה לפני איפור וטיפוח מראה נקי.

תחשבו כמה זמן וכסף מגלגלת "תעשיית" האישה וכמה זמן וכסף אנו מוציאות על כל אלה. אבל כמו שלכל שיק צריך שיהיה כיסוי כך מוטב שלכל היופי החיצוני יהיה כיסוי.

הכוונה היא לא רק לנשים אלא גם גברים שמטפחים עצמם ללא היכר. כשאומרים על מישהו שהוא נראה טוב למה מתכוונים?

שהוא נאה חיצונית אבל שימו לב, הוא רק נראה טוב מלשון המראה שלו אבל מה יש בתוך קנקנו איש לא יודע.

מה עוד שככל שאדם עסוק יותר ביופי החיצוני הוא פחות מתעסק בפנימיות שלו. כי אם אישה מבלה את רוב זמנה בטיפוח סימן ששם היא שמה את הדגש.

אם יש לה מידות טובות והן לא בהכרח 36 והיא גם עשירה ומטפחת את עצמה מבפנים אז היופי מקרין החוצה. פעמים רבות אנו נתקלות ביופי עקר שאין בו חכמה או חיות והוא שטחי מאוד ואז הוא משעמם.

אם היופי הוא פנימי ומקרין החוצה האדם לפתע נראה יפה. ואם הוא גם יפה מבחוץ וגם מבפנים אז דודתי טוענת שזה כבר שני שידוכים לפחות.

אז נכון שכיום יש אמצעים מרובים להיראות נהדר, גם אם נולדת הברווזון המכוער אבל שום ניתוח או התערבות כירורגית אין בכוחם לשנות מידות רעות.

אם כן מוטב לנסות ולייפות עצמנו מבפנים על ידי עבודת מידות, תפילה, הנהגות טובות ושיעורי מוסר. נכונה האימרה כי היופי החיצוני הינו מתת קל אבל יופי פנימי זו מתנה שאנחנו יכולים לתת לעצמנו וגם לסובבים אותנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית