בואי לגלות איך תשמרי על עורך בריא וזוהר

העור הוא החשוף ביותר בגופנו, להשפעות סביבתיות שונות ולסיכונים ונזקים שונים. עור גופנו מהווה את קו ההגנה הראשון שלנו מפני נזקים אלו ומכאן החשיבות הגדולה בשמירה עליו (עור, יופי)

גילי שלום | כיכר השבת |
עור בריא..
ללא קשר לסוג העור, יש מספר כללים שחשוב מאד להקפיד על שמירתם במטרה לטפח את העור.

הגנה מפני השמש:

חשיפה לא מוגנת לקרינת השמש בייחוד בתקופת הקיץ עלולה להסתיים בשורה של נזקים לעור: כתמי שמש, קמטים, נימים בולטים והזדקנות מוקדמת. קרינת ה-UVA היא קרינה אולטרה סגולה הפוגעת במשך כל שעות היום, חודרת דרך חלונות, גורמת להאצת תהליכי הזדקנות העור ומשפיעה על עורנו גם מבלי שנרגיש בכך.

הדרך הבטוחה והטובה ביותר לצמצם או למנוע את הנזקים הכרוכים בחשיפה לשמש היא שימוש בקרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה שאינו פחות מ- 15 Sun Protection Factor) SPF). היום ישנם מוצרי קוסמטיקה רבים המכילים גם מסנני קרינה, אך לרוב הריכוז בהם נמוך ומסיבה זו מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה ייעודיים.

תזונה נכונה:

המזון אותו אנו צורכות משפיע לא רק על בריאות איברינו הפנימיים ועל המשקל אלא גם על מראה העור ועל מצבו. שמירה על תזונה נכונה משפרת את מראה העור, מעודדת את התחדשותו, תורמת לחוסנו ושומרת על בריאותו.

מומלץ מאוד לאכול כמה שיותר ירקות ופירות מסוגים שונים ולהימנע מאכילה של מזון המכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. יש לכלול בתפריט מוצרי מזון המכילים ויטמין E הנמצא בשמנים צמחיים שונים, בדגנים מלאים ובקטניות. ויטמין E ידוע כנוגד חמצון טבעי וכמסייע למניעת תהליכי הזדקנות מואצים.

מים, מים, מים:

חשוב ביותר לשתות בין שמונה ל-12 כוסות מים בכל יום ובייחוד בתקופת הקיץ. שתייה מרובה של מים מסלקת רעלנים שונים מגוף האדם ומוסיפה לעור הפנים, כמו גם לעור בשאר חלקי הגוף, לחות טבעית.

הזנת העור בלחות:

חשוב ביותר למרוח על העור באופן קבוע קרם לחות המותאם לסוג העור. לבעלות עור רגיל עד שמן מומלץ להשתמש בקרם לחות עדין וכמעט ללא שומן, הנספג בעור בקלות ואינו יוצר תחושה של שומניות לא נעימה.

לבעלות עור רגיל עד יבש או מי שסובלות מהתקלפות מומלץ למרוח קרם עשיר בלחות במטרה להעניק לעור את רכיבי השומן החסרים בו, ולשפר את הרכות, את מידת הזוהר ואת הגמישות שלו.

טיפוח עור הפנים:

עור הפנים הוא החלק החשוף ביותר לנזקי הסביבה. בעוד שעל חלקי גופך מוגנים על ידי הבגדים בדרך כלל, עור הפנים גלוי לחלוטין. השלב הראשון בטיפוח עור הפנים, הוא הגדרת סוג העור והתאמת הטיפולים ומוצרי הטיפוח השונים לצרכיו הייחודיים. את עורנו נהוג למיין ביחס לרמת השומניות שלו לפי שלושה סוגים מרכזיים:

1.עור רגיל המתאפיין בהפרשה תקינה של שומן הקרוי "חלב".
2. עור שמן המתאפיין בהפרשה מוגברת של חלב מבלוטות העור.
3.עור יבש המתאפיין בייצור כמות נמוכה של חלב ונראה עייף, יבש וסדוק.

ניקיון עור הפנים:

את עור הפנים והצוואר יש לנקות כל יום משאריות איפור, מאבק, מגורמי זיהום חיצוניים שונים ומעודפי השומן המופרשים מבלוטות העור. את תחליב הניקוי יש להתאים לסוג העור ולהקפיד שהוא יכיל גם רכיבי לחות. אחת לשבוע מומלץ ביותר לעשות פילינג עדין לעור, המסיר את התאים המתים, חושף שכבת עור חדשה ומשפר את מראהו וגם תורם לזוהר ולאחידות שלו.

אם תקפידי ותשמרי על כל כללי טיפוח העור שצויינו מובטח לך עור בריא וזוהר!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית