לאן הגענו: את יפה רק אם תלבשי מחטב

זה כבר הפך לטרנד ברשתות החברתיות,מכתבים מרגשים/ בוטים שעולים בחשבונות הפייסבוק/ טוויטר והופכות וויראליות ואלפי גולשים משתפים/ מביעים דעתם על הנושא.גם הפעם,אישה שניסתה להגן על ביתה מצד אחד ולהעביר מסר חשוב צד שני (בעולם)

נטלי פולג | כיכר השבת |
את יפה רק עם מחטב
מייגן ולקס, אם וביתה שהלכו לחפש שמלה חגיגית לכבוד הנשף השנתי של הבת שהתקיים בבית הספר, נכנסו לחנות ידועה באחד מהקניונים הגדולים בעיר, ובדקו את ההיצע. שמלה אחת, צדה את תשומת ליבה של האם והיא בקשה מביתה למדוד אותה כשאז הופיעה מנהלת החנות וראתה את הילדה בשמלה.

במקום להחמיא לה, מנהלת החנות אמרה שבשביל ללבוש את השמלה הזאת, היא תהיה מוכרחה ללבוש מחטב, אחרת היא לא תיהיה יפה בה. האם שעזבה את החנות בכעס, החליטה לבטא אותו בפוסט מרגש שהעלתה לדף הפייסבוק שלה.

״לכבוד מנהלת החנות היקרה, הבת המתבגרת שלי רצתה לנסות שמלות לכבוד נשף סיום התיכון הקרוב. הצעתי לה שמלה יפה שנמכרה בחנותכם והיא אמרה לי שזה לא הסגנון שלה, אבל הסכימה לנסות אותה בשבילי. אמרתי לה כמה היא נראית בוגרת בשמלה הזו והיא חייכה ואמרה לי שלדעתה היא גורמת לה להיראות זקנה מדי אבל היא בכל זאת נתנה לי לצלם אותה. בדיוק ברגע הזה את נכנסת בינינו, ניגשת לבת שלי ואמרת לה שאם היא רוצה ללבוש את השמלה הזאת, היא חייבת ללבוש מחטב מתחתיה.

הוריתי לבת שלי להיכנס לתא ההלבשה להוריד את השמלה ואמרתי לך שהיא הייתה בסדר גמור גם ללא מחטב. את המשכת להתווכח איתי. עזבנו אחרי זמן קצר. הלוואי שהייתי אומרת לך, שלהגיד להן שהן זקוקות למשהו חיצוני שיהפוך אותן למושלמות מסב להן נזק. ילדות בכל הגילאים, הצורות והגדלים הן מושלמות כי ככה אלוקים ברא אותן. אם הן מרגישות טוב בשמלה, זה כל מה שמשנה.

הבת שלי נערה גבוהה, פעילה, שוחה, רוקדת ועושה יוגה. היא בכושר. היא יפה. היא לא צריכה אותך כדי שתגידי לה שהיא לא מושלמת. אני מקווה שאנשים ישתפו את הפוסט הזה והוא איכשהו יגיע אלייך כדי שלא תאמרי דבר כזה לשום ילדה יותר לעולם. את אף פעם לא יודעת כמה מחשבות שליליות או חיוביות יש להן בכל מקרה על עצמן. שלך בכנות, אמא של ילדה יפה ומושלמת בדרך שלה".

הפוסט המרגש זכה ליותר מחצי מליון לייקים וליותר מ-48,000 שיתופים בפחות משבוע ימים. "הילדה שלך יפה והגברת הזו היא חלק מבעיה חברתית," כתב אחד המגיבים. אנחנו לא יכולות להסכים יותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית