הטרנד החם: החורף הזה הולכים על פרווה

תפקידם של אביזרי החורף הוא לחמם אותנו בימים קרים, אבל העונה מדובר במטרה מרכזית ברורה; לשדרג את הלוק הפשוט והמשעמם באמצעות פרווה נעימה ומיוחדת • סמדר בנטוב בילתה בניו יורק הקפואה וחזרה עם מסקנות ועם פריטים ששווים בדיקה (סטייל ואופנה)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
הולכים על פרווה
חזרתי לאחרונה מטיול קצר בכפור של ניו יורק. קור בלתי ניתן לתיאור למי שלא חווה אותו על בשרו אותו, אבל כמובן שאי אפשר לוותר על טיול טוב כשאת נמצאת שבוע בניו יורק לשמחה משפחתית. אז לקחתי מעיל, כובע וכפפות ויצאנו לדרך, לראות את העיר הכי יפה בעולם, מנהטן! (כנראה שלא הייתי בכל העולם).

למרות שהתאבזרתי במיטב אביזרי החימום, מצאתי את עצמי נכנסת לבתי קפה ומנסה להפשיר את החיוך שקפא לי, אבל בלי האביזרים הללו ספק אם הייתי חוזרת לארץ. אז אם אתם בונות על נסיעה קרובה למנהטן, או חופשת סקי מפנקת, תתאבזרו בהתאם, כי קר שם בחוץ!

בחורף אפשר להתלבש מושקע באאוטפיט עם נוכחות ומשחקי שכבות, ולהוסיף כמה ממיטב האקססוריז המוצעים למזג האוויר הקר. אם בעבר היו בעיקר צעיפי בד מלבניים וזוג כפפות צמר פשוטות, היום אפשר למצוא שלל אביזרים מעוצבים - צעיפים, כובעים, צווארוני פרווה, מחממי אוזניים וגרביונים.

מבחר הדגמים הוא גדול, כך שניתן למצוא צעיפים דקים וקלילים ולחילופין צעיפי צמר עבים, לצד שכמיות מבדים מחממים במגוון צבעים ומסוגי אריגים שונים.

תפקידם של אביזרי החורף הוא לחמם אותנו בימים קרים, אבל העונה מדובר במטרה מרכזית ברורה - לשדרג את הלוק הפשוט והמשעמם באמצעות פרווה נעימה ומיוחדת. אז איתרתי עבורכן פריטים ששווים בדיקה: נעלים, מעילים, כובעים, צעיפים, כפפות וכל סוג של אקססוריז מפרווה שיוסיף למראה האופנתי שלנו. (מבלי לפגוע בחיות כמובן, כי הפרוות שאני מציעה לכן יפות אבל סנטטיות). אז תנסו ותצטלמו לסלפי שווה במיוחד, כי אין פה הרבה ימים קרים באמת.

למרות שהתאבזרתי במיטב אביזרי החימום, מצאתי את עצמי נכנסת לבתי קפה ומנסה להפשיר את החיוך שקפא לי, אבל בלי האביזרים הללו ספק אם הייתי חוזרת לארץ. אז אם אתם בונות על נסיעה קרובה למנהטן, או חופשת סקי מפנקת, תתאבזרו בהתאם, כי קר שם בחוץ!,בחורף אפשר להתלבש מושקע באאוטפיט עם נוכחות ומשחקי שכבות, ולהוסיף כמה ממיטב האקססוריז המוצעים למזג האוויר הקר. אם בעבר היו בעיקר צעיפי בד מלבניים וזוג כפפות צמר פשוטות, היום אפשר למצוא שלל אביזרים מעוצבים - צעיפים, כובעים, צווארוני פרווה, מחממי אוזניים וגרביונים.,מבחר הדגמים הוא גדול, כך שניתן למצוא צעיפים דקים וקלילים ולחילופין צעיפי צמר עבים, לצד שכמיות מבדים מחממים במגוון צבעים ומסוגי אריגים שונים.,תפקידם של אביזרי החורף הוא לחמם אותנו בימים קרים, אבל העונה מדובר במטרה מרכזית ברורה - לשדרג את הלוק הפשוט והמשעמם באמצעות פרווה נעימה ומיוחדת. אז איתרתי עבורכן פריטים ששווים בדיקה: נעלים, מעילים, כובעים, צעיפים, כפפות וכל סוג של אקססוריז מפרווה שיוסיף למראה האופנתי שלנו. (מבלי לפגוע בחיות כמובן, כי הפרוות שאני מציעה לכן יפות אבל סנטטיות)
‏מעיל גולברי 499.90 ש"ח, כובע ברשקה 59.90 ש"ח, תיק טוונטיפורסבן 99.90 ש"ח ומגפון סקופ 119 ש"ח. ‏סוודר ברשקה 149.90 ש"ח, כובע טוונטיפורסבן 39.90 ש"ח, מגפון CHARLES&KEITH 359.90, צעיף H&O 39.90 ש"ח. ‏סווטצ'ר קסטרו 119.90 ש"ח, תיק רנואר 49.90 ש"ח,כפפות H&O- 29.90 ש"ח, כובע פונפון אמריקן איגל 79.90 ש"ח, סניקרס סקופ 99.90 ש"ח. ‏נעלי הבית הכי מפנקות בעולם. פאפיה 79 ש"ח, מגפון DEARFOAMS 219 ש"ח, אמריקן איגל 139.90 ש"ח, פאפיה 79 ש"ח, וקפוצ'ון של פוקס 59.90 ש"ח צילומים: טל טרי, דוד הקרופט, אלעד חיזקי, ירוקן וינברג, עמירם בן ישי, טל קרת ויח"צ חו"ל]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית