6 טיפים להראות טוב בתמונות באדיבות מייגן מרקל

הדוכסית של סאסקס היא ללא ספק אחת הנשים המצולמות ביותר אי פעם והיא תמיד נראית מושלם. אז הנה, שישה דברים שלמדנו מתצפית על מייגן מרקל שנראית פוטוגני באופן תדיר (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
פוטוגנית. תמיד. (צילום: מתוך הפייסבוק של The Royal Family)

הדוכסית של סאסקס היא ללא ספק אחת הנשים המצולמות ביותר אי פעם. ובין אם היא צופה במשחק טניס בווימבלדון או מופיעה באירוע צדקה, היא תמיד נראית מושלם. הנה, שישה דברים שלמדנו מתצפית על מרקל שפוטוגנית באופן תדיר:

היא מעדיפה עור זוהר על פני שכבות של מייקאפ

הזוהר של מייגן זכה בכינוי מיוחד "הניצוץ של מרקל". לדברי אמן האיפור הוותיק שלה, דניאל מרטין, ניתן לייחס זוהר מפורסם זה לשימר המשוח מתחת לעיניה וברוחב עצמות הלחיים שלה.

היא מאמצת לוקים מונוכרומטיים

בתשע פעמים מתוך עשר, תמצאו את מרקל בתלבושות מונוכרומטיות אלגנטיות, שיש להן השפעה מאריכה. לעתים, תצוות להם חגורה תואמת המדגישה את המותניים שלה ויוצרת צללית מחמיאה, לא משנה באיזו זווית היא תצולם.

הנה, כך תוכלו לעשות זאת בעצמכן.

היא בוחרת בצבעים חיוורים

רוצות לבלוט במצלמה? לכו על צהוב בהיר או ורוד בייבי ואתן תהיו הכוכבות של האירוע. להשלמת המראה, הוסיפו זוג עקבים בגוון ניוד כדי להאריך את מסגרת הרגל.

היא מצליבה את רגליה כשהיא עומדת

אם כבר מדברים על הנעליים, אם תביטו על הרגליים של מייגן היא לעתים קרובות חוצה אותן ממש באיזור הקרסוליים שלה ומניחה את משקל גופה על הרגל הקדמית כדי ליצור זווית מחמיאה כאשר היא מול המצלמה. שמרו את ידיכן במצב משוחרר (לא מונחות על הירכיים) כדי לקבל תנוחה מבוימת פחות.

היא נצמדת לתנוחת הדוכסית בישיבה

בהשאלה מגיסתה קייט מידלטון, מייגן גם כן אימצה את תנוחת הדוכסית שכוללת הצמדת הברכיים והקרסוליים יחד והטייתם בצד אחד. זהו מהלך מושלם כאשר אתן לובשות שמלה או חצאית כי זה שומר על הצניעות ומחמיא לרגליים.

היא שומרת על חיוך טבעי

האחראי מספר אחד לזוהר של מרקל? תחושת הקלות שלה. אפילו בעקבים גבוהים ובשמלות הדוקות, היא מקפידה לשמור על חיוכה הטבעי, שאינו מתאמץ יותר מדי. במילים אחרות, היפטרו מדאק פייס, התרכזו בחשיבה על משהו מצחיק באמת ותנו לחיוך הטבעי והיפה שלכן לזרוח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית