קרם הגנה לעפעפיים: תתפלאי, את צריכה את זה

כוויות שמש בעפעפיים. אתן בטח מכירות את התופעה. אבל מי חושב למשוח קרם הגנה עליהם או על האוזניים, למשל? בדיוק לכך הומצאה צללית מיוחדת שמתאימה לשימוש גם למשרד ביום יום (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו היינו שם: עסקנו בעניינינו בבילוי בחוף הים, ביום שטוף שמש להפליא, לא שכחנו למרוח את פנינו בקרם הגנה, רק כדי להגיע הביתה ולהרגיש את העקצוץ של כוויות שמש של העפעפיים. ידענו שאנחנו צריכות לשמור על משקפי השמש שלנו על פנינו בזמן שנטלנו ברייק מהעבודה.

זה קורה לנו, כי מי באמת חושב למשוח קרם הגנה על העפעפיים? זה מטריד את מנוחתנו בדיוק כמו לדאוג לכיסוי האוזניים שלנו, קו השיער או הגבות. מעבר לכך, מסנני קרינה רבים לא נועדו לעור עפעפיים עדין ואפילו נשטפים במים.

תודה לקל, אנחנו לא נידונים לחיים של כוויות שמש בעפעף, כי חברת "סופרגופ!" בדיוק השיקה מוצר גאוני שנקרא "Shimmershade Illuminating Cream Eyeshadow" ובתרגום חופשי ביותר: צללית קרם מאירה הידועה גם בשם "צללית קרם עמידה", עם קורטוב של נצנצים ומקדם הגנה.

אנחנו יודעות מה אתן חושבות, "אבל למה שאתהדר בצללית לחוף הים"? ובכן, מלבד גורם ההגנה מפני השמש, צלליות הקרם הללו, בוהקות בטוב טעם, במינון מדויק (עם אפקט עדין עדין.)

המוצר עמיד בפני זיעה וחול ויש לו גם גימור יפה מאד שהופך אותו לכזה המתאים לשימוש ביום יום (כן, אפילו למשרד) והכי חשוב: יש לו מרקם שקל ליישום.

אנחנו כבר אימצנו, ואתן?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית