יום לפני החתונה: טיפים לכלות לחוצות

להיות כלה נאה זה לא מספיק. את צריכה גם להרגיש טוב כדי לתפקד ביום הכי חשוב בחייך

רינה כספי | כיכר השבת |
כלות משקיעות את מירב המאמצים כדי להיראות מדהים ביום החתונה: שמלה, איפור, תכשיטים... אבל שום דבר לא יעזור אם הכלה גם לא תרגיש מצוין ביום החתונה. בעיות בריאות קטנטנות מסוגלות להרוס את היום הזה בגדול. ישנם כמה צעדים פשוטים שימנעו אי נעימויות ביום החתונה.

יום לפני החתונה מומלץ מאוד להימנע מאוכל מתובל, חריף ומלוח מדי, או כל אוכל אחר שגרם לך פעם לכאבים או נפיחות באזור הבטן. כך למשל אנשים רבים רגישים לירקות או פירות טריים, וכמובן כדאי לוותר על כל המאכלים "החשודים" לפחות 24 שעות לפני החתונה.

מאותה סיבה כדאי מאוד לשתות מים ולא משקאות מוגזים שגם הם יכולים לגרום לבטן להתנפח ולכאוב תחת מחוך צמוד. גם חמוצים למיניהם זה לא המזון המומלץ ביום שלפני החתונה ובוקר של החתונה עצמה (זמנם יגיע בקרוב...)

עייפות, עצבנות וכאבי ראש מלווים לא מעט כלות, וההתרגשות היא ההסבר לכך. עם זה כמובן אין מה לעשות, אבל אפשר לא להחמיר את המצב הזה עם העדר שעות שינה. ביום שלפני חתונה הקפידו לישון 8 שעות לפחות.

ביום החתונה חשוב מאוד לשמור על המאזן של נוזלים בגוף. התייבשות תגרום לכאבי ראש וחולשה בחגיגה, אך שתייה מרובה מדי, במיוחד של משקאות המכילים קפאין, הידועים בסגולות המשתנות שלהם, תגרום לכלה להיעדר לעיתים קרובות מדי ועוד לעשות את זה בחצאית ארוכה ומסורבלת.

ביום הזה וביום שלפניו עדיף להחליף כל משקה המכיל קפאין במים, מיצים וחליטות צמחים.

לא פחות חשוב להיות קשובים לגוף גם בכל הנוגע לאוכל. גם אם הכלה החליטה לצום, כדאי מאוד להיערך לאפשרות לשבור את הצום, ולעשות זאת במאכלים מזינים שניתן גם לקחת אותם לכל מקום, כמו למשל חטיפי בריאות, אגוזים ופירות.

בכל מקרה שהצום עשוי לגרום לבעיות בריאותיות בערב החתונה, מומלץ מאוד להתייעץ עם הרב בנוגע לחובת הצום ומשכו.

יין ושמפניה הם חלק בלתי נפרד מרוב החגיגות, אך הכלה אינה מחויבת כמובן להצטרף לסוג זה של בילוי. גם מעט מאוד אלכוהול איכותי ברגע שהוא מלווה בהתרגשות מסוגל לגרום לטשטוש וכאב ראש. אם אינך בטוחה לחלוטין בעמידותך לאלכוהול, תסתפקי בלגימה סימבולית בלבד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית