מדהים: גולגולת שהודפסה בתלת מימד הצילה חיי ילדה

האן סינית בת ה-3, סבלה ממצב נדיר שגרם לראשה לגדול פי ארבעה מהגודל הרגיל. בניתוח מיוחד לשחזור מלא של הגולגולת באמצעות טכנולוגיית תלת מימד, הצליחו רופאי בית החולים בסין להציל את חייה

יערית אלבז | כיכר השבת |
האן האן,ילדה סינית בת ה- 3 שנים, סוף סוף תוכל להרים את ראשה מהכרית לאחר שעברה את ניתוח הגולגולת הראשון בעולם באמצעות טכנולוגיית תלת מימד. הפעוטה, היתה מורדמת ומונשמת במשך 17 שעות בהם בוצע הניתוח הנדיר בבית החולים במחוז הונאן בסין.

האן סבלה ממצב נדיר שגרם לראשה לגדול פי ארבעה מהגודל הרגיל. ההליך, בוצע ע"י שחזור מלא של הגולגולת באמצעות טכנולוגיית 3D (תלת מימד) והדפסת גוגולת טיטניום חדשה ב-3D כדי לשנות את מיקומה במוח.

"תוצאות CT הראו כי המוח של האן האן היה מלא ב- 80 אחוזים במים" אמר ד"ר בי רופא בבית החולים העממיים של פרובינציית הונאן: "אם היא לא נשלחה לבית חולים לטיפול, האן האן לא היתה שורדת את הקיץ. היה עלינו לחסל את הזיהום הראשון שנוצר בראשה של האן האן כתוצאה מריבוי נוזלים. האזור הפצוע במוח היה גדול מדי, ואנחנו צריכים לעשות ניתוח השתלת עור ולחסל את הזיהום, ולהסיר את הנוזלים המצטברים במוחה של האן"

האן האן אובחנה לראשונה עם הידרוצפלוס מולד עוד בהיותה בת 6 חודשים. סוג זה של הידרוצפלוס קיים גם מלידה וגם יכול להיווצר במהלך ההריון והתפתחות העובר, או כתוצאה ממומים גנטיים. על פי המכון הלאומי להפרעות נוירולוגיות ושבץ. בדרך כלל בהידרוצפלוס מולד, הנוזל השדרתי (CSF) מקיף את המוח וחוט השדרה. הצטברות יתר של CSF גורמת להתרחבות חריגה של חללים בחדרי המוח היוצר לחץ מזיק על הרקמות במוח.

בינקות, הסימפטום הבולט ביותר של הידרוצפלוס הוא גידול מהיר בהיקף הראש, היוצר מראה ראש גדול במיוחד. להאן האן, הלחץ של הנוזלים העודפים במוח שנוצר בראשה שוקל יותר ממחצית משקל הגוף שלה, עד כדי כך שהיא נאבקה כדי להרים אותו מהכרית או לצאת מהמיטה. הדיילי מייל דיווח. הפעוטה גם פיתחה בעיות רפואיות, כגון גולגולת דלילה ואספקת דם לקויה. הדבר זה הוביל את המשפחה לנקוט בפעולה מידית.

(מקור)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית