צפו: ניסוי מתוק שמלמד את הילדים לשמור על היגיינה

רבקה שוורץ, עו"ד, יזמית חברתית ואושיית רשת ידועה, פרסמה סרטון שממחיש בצורה מתוקה לילדים מדוע כל כך חשוב לשמור על היגיינה כמניעה להידבקות בווירוס הקורונה. צפו ורוצו לנסות בבית (בריאות)

(צילום: shutterstock)

הסרטון הבא חמוד כל כך שלא יכולנו להתעלם ממנו ולמעשה כדאי שכל אב ואם יצפו בו, ישננו ויבצעו גרסה משלהם לילדים בבית.

רבקה שוורץ, עו"ד ויזמית חברתית, החליטה ללמד את ילדיה את ההיגיון שמאחורי הדרישות להקפדה מוגברת על ההיגיינה, משום שכך הם יקלטו את המסר הרבה יותר טוב.

שוורץ עשתה זאת בדרך יצירתית שרצה ברשת כבר כמה שנים וכעת היא רלוונטית מתמיד.

מה צריך?

- סבון לשטיפת כלים
- מים
- פלפל שחור גרוס
- 2 קערות

מה עושים?

1. שמים סבון בקערה אחת ובקערה השנייה ממלאים מים ומפזרים מעל פלפל שחור - זוהי קערת "הווירוס" שלנו.

2. מבקשים מהילדים לטבול אצבע בקערת הווירוס ולתאר מה קרה (גרגרי הפלפל נמשכים לכיוון האצבע ומלכלכים אותה).

3. מבקשים מהילדים לטבול אצבע נקייה בסבון ואז לטבול באיטיות את אותה אצבע בקערת הווירוס ולתאר מה קרה (גרגרי הפלפל מתרחקים מהאצבע לשולי הקערה).

בדרך זו, הילדים לומדים שסבון הוא דרך יעילה במיוחד למניעת הידבקות בווירוס.

אגב, ההסבר המדעי לטריק הזה פשוט מאוד: כשהסבון פוגע במים, מתח השטח של המים מתפרק ומולקולות המים העליונות מתפשטות, מה שגורם לגרגרי הפלפל להיראות כאילו הם בורחים מהסבון.

אהבתם? בצעו את הניסוי בבית ושתפו אותנו בתוצאות!

View post on Instagram
 

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

3
מה אוישששש
מוישי
2
אויששששש קול חסידי להחרידדדדדדדדד
רחלי
1
לא הבנתי את ההסבר המדעי. איך אפשר להסביר את זה לילדים בגן? תודה.
טלי

עוד בבריאות:

ש

אבקת הפלא

כיכר בשיתוף מלכת הג'לי|מקודם
ש

בשורה משמחת

כיכר בשיתוף מלכת הג'לי|מקודם|
2
ש

רפואת נשים

כיכר בשיתוף לאומית|מקודם

תזונת המח

|

מנפצים מיתוסים

|

רק בריאות!

|

לא גזירת גורל

||
5

שמרי על אמא

||
2

התחשבות בזולת

||
17

שגרת בוקר סוערת

||
1

"קבלה עצמית"

||
2

רפואה שלמה

|

חשיפת הסודות

|
ש

הכירו את ההבדלים

כיכר בשיתוף אפילוג'יק|מקודם

ש

עם הטיפול המהפכני

כיכר בשיתוף אפילוג'יק|מקודם

הורים לילדים?

||
4
||
1