3 דרכים שיגרמו לך לאהוב מחדש את הארון שלך

בכל בוקר תכולת הארון שלך מוצאת את דרכה אל המיטה, הכיסא וכל משטח פנוי בחדר ואת מתקשה למצוא לוק הולם? את לא לבד * 3 דברים שאת יכולה לעשות כשאת שונאת את כל הבגדים שלך (עיצוב)

Mame | כיכר השבת |
זה לא שהבגדים שלך מכוערים או שיש לך סטייל ממש גרוע, הם פשוט משעממים אותך. הפתרון? מיקס אנד מאצ': לערבב וליצור שילובים חדשים שיגרמו לך לראות את המלתחה שלך מזווית אחרת לגמרי.

הנה 3 דברים שיגרמו לך לאהוב מחדש את הארון שלך:

1. אל תלבשי "שחור" במשך שבוע

* חלק מרכזי מהמלתחה מבוסס על שחור. למשך שבוע, הימנעי לחלוטין מכל פיסת שחורה. כן, אפילו מגופיית הבסיס האהובה עלייך. אל תדאגי, זה עניין זמני. כדי שלא תתפתי בטעות, כדאי לאסוף את כל הבגדים השחורים שלך לשקיות ולאחסן אותן הרחק מטווח ידך.

* בשלב הבא, סדרי את כל הבגדים שנותרו בארון לפי צבעים, סוג בד, חול/שבת או כל קטגוריה אחרת, כך שתוכלי לראות עם מה יש לעבוד.

* עכשיו, תתחילי להתאים עם מה שיש. צלמי בכל בוקר את הלוק שבחרת, כדי שתוכלי לזכור מה הולך ביחד.

* במשך אותו שבוע, ערכי רשימה מתעדכנת של פריטים שחסרים לך מתוך ערימת ה"שחורים", וליד כל שילוב חדש שיצרת צייני - "האאוטפיט הזה היה יכול להיות מושלם אם רק היה לי _______" (השלימי את החסר).

מה הרווחת? בסוף שבוע הניסיון, תרגישי תלויה פחות בבגדים השחורים, ותמצאי פתרונות צבעוניים שהולמים אותך יותר.

2. לבשי רק 3 סטים במשך שבוע, ואם את יכולה, שבועיים

* בחרי ב-3 סטים נוחים ותכליתיים שמתאימים לכל יציאה/עבודה, התאימי להם סט אקססוריז אחד, בדגש על אביזרים פשוטים.

* לבשי רק את שלושת הסטים שבחרת במשך שבוע-שבועיים.

* בכל פעם שאת משתוקקת לפריט מסוים שנמצא בארון, כתבי זאת.

מה הרווחת? בסוף השובע, כשתפתחי את הארון, תסתכלי על המלתחה בדרך שונה ורעננה. הגעגועים יציפו אותך ובאופן כללי, הבגדים יהיו אטרקטיביים הרבה יותר.

זוכרת את הרשימה שהרכבת? הניחי את כל אותם פריטים שברשימה על המיטה, והרכיבי שילובי אאוטפיט חדשים. צלמי את התוצרים ותהיי מופתעת עד תכליתית המלתחה שלך.

3. בקשי מחברה עם טעם בסטייל, לבנות לך סטים לשבוע

* הזמיני את החברה ההיא שידועה בסטייל המעולה שלה, ואחרי שתשבו על כוס קפה ועוגה טובה, בקשי ממנה לעבור על הארון שלך ולבנות לך סטים לכל ימות השבוע. כמובן, בהתאם לצרכים שלך.

* במשך שבוע, לבשי רק את מה שהיא בחרה עבורך, ושלחי לה תמונה עם כל לוק - כך תהיי מחויבת למשימה ולא תתפתי להוסיף פריטים מהארון.

מה הרווחת? כשאת נותנת את השליטה לידיים אחרות, מדהים לגלות נקודות מבט שונות. זה אולי קצת לא נוח בהתחלה, אבל כדאי להיות פתוחה ולזרום עם העניין.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית