מה לובשים בפסח הזה? הפקה מיוחדת לחג

ליל הסדר מתקרב והגיע הזמן להתחיל לחשוב על הלוק המושלם. אחד הדברים הכי כיפים בפסח מגיע בכלל לפניו, וזה האביב שכבר מתחיל לתת אותותיו ובעיקר את החופשיות והיציאה החוצה שכל כך חיכינו לה. כשאת רוצה להתלבש נכון, חשוב מאוד שתדעי מהם הטרנדים החמים בעולם, אך לא רק * כמה רעיונות לטרנדים החמים ביותר של העונה (עיצוב)

עדי כהן | כיכר השבת |
כדי לקבל השראה ולהשתמש בה בצורה נכונה צריך לדעת איך ומה לעשות. איך אפשר להתלבש אישי ואינטימי אבל עדיין לשמור על מראה טרנדי ועדכני, ובעיקר נכון? אז הנה כמה רעיונות וטרנדים שיעזרו לך לקבל השראה למראה מושלם לפחות כמו העונה המושלמת הזאת של השנה.
,,הטרנד הראשון, זה שממשיך אתנו גם השנה וימשיך גם לקיץ, הוא הבוהמי השיקי. הדפסים, רקמות, פרנזים והדגשים צועניים, מצביעים על כך שהסגנון האתני, הבוהמי, נמצא כאן כדי להישאר. ,,אם מתחשק לך לשדר אלגנטיות ולשמור על שיקיות, כדאי שתדעי שטרנד נוסף שכובש את העולם הוא הלוק שנוצר מסט של חולצה תואמת לחצאית. השילוב של חולצה וחצאית תואמות מקנה מראה מלכותי ומהוקצע שבשום אופן לא מוריד מהרוך והעדינות, ולרגע לא פוגע ברומנטיות, אפילו מדגיש אותה.,,,פריטים מבריקים, מנצנצים, חרוזים בוהקים וכל אלה שיש בהם ברק, הם רעיון מצוין לשימוש נכון ולהוכחה שנוצץ יכול להפוך לדבר הכי נכון עבורך. אז כל מה שצריך זו טיפה אמיצות, נגיעות של תעוזה ותקבלי לוק פשוט מהמם שלא משאיר מקום לספק, נוצץ יכול להיות זהב, וחוצמזה, מי לא אוהבת להרגיש נוצצת?,,אם יצא לכן לאחרונה לצפות בתצוגות אופנה ודאי נתקלתן בתחרה שמשולבת בכל כך הרבה דגמים יפהפיים. אם בעבר התחרה הופיעה בצבעי שחור לבן או שמנת, הקיץ הזה נראה אותה בצבעים עזים ומגוונים, נועזים וחצופים, שאינם משאירים מקום לספק, התחרה לא מתכוונת להעלם מהבגדים שלנו וזו בשורה נהדרת לנשיות שלנו.,,נסיים עם אחד מהטרנדים החמים ביותר וזו הגזרה A רחבה. אם בא לך להרגיש חופשיה ומשוחררת, הגזרה הזו בשבילך. אך כדי לא לוותר על אצילות ואלגנטיות, נשלב אתה את הטרנד הנוסף של סרטים, כפי שראינו בתצוגות של אוסקר דה לה רנטה, פראונזה סקולר ואחרים.,את הטרנדים החמים ואת הלוקים האלה ואחרים תוכלי למצוא באתר החדש שעלה בימים אלה לאוויר בכתובת: www.sdebar.co.il ,,
‏ ‏

הטרנד הראשון, זה שממשיך אתנו גם השנה וימשיך גם לקיץ, הוא הבוהמי השיקי. הדפסים, רקמות, פרנזים והדגשים צועניים, מצביעים על כך שהסגנון האתני, הבוהמי, נמצא כאן כדי להישאר.

‏

אם מתחשק לך לשדר אלגנטיות ולשמור על שיקיות, כדאי שתדעי שטרנד נוסף שכובש את העולם הוא הלוק שנוצר מסט של חולצה תואמת לחצאית. השילוב של חולצה וחצאית תואמות מקנה מראה מלכותי ומהוקצע שבשום אופן לא מוריד מהרוך והעדינות, ולרגע לא פוגע ברומנטיות, אפילו מדגיש אותה.

‏ ‏

פריטים מבריקים, מנצנצים, חרוזים בוהקים וכל אלה שיש בהם ברק, הם רעיון מצוין לשימוש נכון ולהוכחה שנוצץ יכול להפוך לדבר הכי נכון עבורך. אז כל מה שצריך זו טיפה אמיצות, נגיעות של תעוזה ותקבלי לוק פשוט מהמם שלא משאיר מקום לספק, נוצץ יכול להיות זהב, וחוצמזה, מי לא אוהבת להרגיש נוצצת?

‏

אם יצא לכן לאחרונה לצפות בתצוגות אופנה ודאי נתקלתן בתחרה שמשולבת בכל כך הרבה דגמים יפהפיים. אם בעבר התחרה הופיעה בצבעי שחור לבן או שמנת, הקיץ הזה נראה אותה בצבעים עזים ומגוונים, נועזים וחצופים, שאינם משאירים מקום לספק, התחרה לא מתכוונת להעלם מהבגדים שלנו וזו בשורה נהדרת לנשיות שלנו.

‏

נסיים עם אחד מהטרנדים החמים ביותר וזו הגזרה A רחבה. אם בא לך להרגיש חופשיה ומשוחררת, הגזרה הזו בשבילך. אך כדי לא לוותר על אצילות ואלגנטיות, נשלב אתה את הטרנד הנוסף של סרטים, כפי שראינו בתצוגות של אוסקר דה לה רנטה, פראונזה סקולר ואחרים.

את הטרנדים החמים ואת הלוקים האלה ואחרים תוכלי למצוא באתר החדש שעלה בימים אלה לאוויר בכתובת: www.sdebar.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית