ללא רגשות אשם: עיצוב קולינרי לבן ומרגש

עיצוב שולחן זו אומנות, כשמדובר בקולינריה משובחת ועיצוב מעניין בשילוב קולרבי וכלים נאים, זה הופך את השולחן למשטח אומנותי אחד גדול, אלישבע גליקסברג ואסתר סומך מציגות קולינריה במיטבה (עיצוב, אוכל)

אלישבע גליקסברג | כיכר השבת |
וכך מצאתי את עצמי על סט הצילומים, בהפקה יוקרתית המשותפת לאסתר סומך ולי, אשר תוצג במספר מוקדים וסדנאות. בעוד הלוקיישן שבמרפסתי טבול בפרחים ססגוניים, השולחן דווקא, לבש לבן. ולא, לא הלבן הזה עתיר קלוריות וסוחט רגשות אשם, אלא, גוון נוסף של לבן, עם סטיילינג מדוייק וסינכרון מושכל בין אובייקטים טבעיים למלאכותיים.
,את הציוד המקצועי ייבוא אישי מגרמניה, תוכלו לרכוש אצל המאסטרית אסתר סומך. את הסטיילינג הקולינרי וסודות העריכה תרכשו כמובן ב Style Academy, בעוד כולם מכבירים אודות הארוחה, הגיע הזמן לדבר על העריכה..,,למה פיונה?,פרח הפיונה או בשמו העברי אדמונית החורש, הינו פרח נדיר ויקר, המתאפיין בשכבות רכות של עלי כותרת ריחניים עם נוכחות עוצמתית. במניפת פיגמנטים עשירה ואסתטית. באמצעות סכין טורנה וסכין תאי, מגלפת אסתר את הקולרבי ויוצרת את כל הקסם הזה.,,חייבת לשתף אתכם במשבר ופתרונו:,על על קו התפר שבין הטבעי למלאכותי עמדתי עם אסתר, בעוד היא רוקחת תרכובות של צבעים טבעיים ותמהילים לעיטור הקולרבי, הוכתמו ידיה. מכיוון שאילן הצלם אוחז במצלימה, התבקשתי לפסל ולגלף ולחתוך ולשייף. וכאן נחשפת גדולתה של אסתר, אשר במילים הצליחה להעביר את המסר המקצועי. אז במקרה זה הקול קול אסתר והידיים שלי...,,טיפ של אסתר לצביעת הקולרבי:,1. הדרך הקלה: באמצעות צבעי מאכל ג'ל ומכחול,2. הדרך הטבעית: ,- למהול מים וכורכום ליצירת צבע צהוב,- למהול מים וסלק ליצירת גווני אדום, סגול או וורוד,- למהול את שתי התרכובות ליצירת צבע כתום.,,טיפ שלי לעריכה אישית Style Academy,על מפית מקופלת למלבן ומעוטרת בסרט סאטן, הניחו פרח קולרבי במתאר גרברה. הפתעת כל ההפתעות, שאסתר הצליחה להדביק אותי בחדוות הגילוף, נראה אם תזהו את טביעת אצבעותי בין הגלריות...,,חומרי גלם:,קולרבי,משטח עבודה,סכין טורנה,כף פריזיאן,מפסלות waffle-décor (תוצרת גרמניה, יבוא בלעדי בארץ של אסתר סומך),ההכנה:,1. חתכו את הקולרבי לשתיים,2. קחו כף פריזיאן וחרצו באמצעותה חצי עיגול במרכז,3. הניחו את הכדור בצד, הוא ימלא תפקיד חשוב...,4. אחזו מפסלת waffle-décor והיכנסו בזהירות לתוך הקולרבי במטרה לייצר מיתאר ראשוני של עלי כותרת,5. עברו עם סכין טורנה סביב קווי המתאר וגרעו שכבה דקה מתחת לכל עלה כותרת,6. בחרו waffle-décor בעל גלים צפופים יותר וחיזרו על פעולה 4.,ככל שתוסיפו שכבות, הפרח יהיה עשיר יותר,ועכשיו לפיאנאלה:,הניחו את הפרח על גבי המפית ועטרו את מרכזו בכדור הקולרבי מפעולות 2-3.,,,,,השבע של אלישבע לארוחה, עריכה ושמחה :,כשיש עיצוב לא עצוב- כבר שמעתם על זה בשידורים שלי וקראתם לא פעם בפוסטים קודמים. הגיע הזמן לחדד את המיתווה שיוביל אתכם לקריאות שמחה ויחסוך במידה נקיפות מצפון (קלוריות, אחוזי שומן, צלוליטיס וכד')
‏

את הציוד המקצועי ייבוא אישי מגרמניה, תוכלו לרכוש אצל המאסטרית אסתר סומך. את הסטיילינג הקולינרי וסודות העריכה תרכשו כמובן ב Style Academy, בעוד כולם מכבירים אודות הארוחה, הגיע הזמן לדבר על העריכה..

‏הפקה ומתודיקה: אסתר סומך, כתיבה, סטיילינג,לוקיישן , אקססוריז והכנה לצילום: אלישבע גליקסברג, צילום: אילן נחום.

למה פיונה?

פרח הפיונה או בשמו העברי אדמונית החורש, הינו פרח נדיר ויקר, המתאפיין בשכבות רכות של עלי כותרת ריחניים עם נוכחות עוצמתית. במניפת פיגמנטים עשירה ואסתטית. באמצעות סכין טורנה וסכין תאי, מגלפת אסתר את הקולרבי ויוצרת את כל הקסם הזה.

‏

חייבת לשתף אתכם במשבר ופתרונו:

על על קו התפר שבין הטבעי למלאכותי עמדתי עם אסתר, בעוד היא רוקחת תרכובות של צבעים טבעיים ותמהילים לעיטור הקולרבי, הוכתמו ידיה. מכיוון שאילן הצלם אוחז במצלימה, התבקשתי לפסל ולגלף ולחתוך ולשייף. וכאן נחשפת גדולתה של אסתר, אשר במילים הצליחה להעביר את המסר המקצועי. אז במקרה זה הקול קול אסתר והידיים שלי...

‏

טיפ של אסתר לצביעת הקולרבי:

1. הדרך הקלה: באמצעות צבעי מאכל ג'ל ומכחול

2. הדרך הטבעית:

- למהול מים וכורכום ליצירת צבע צהוב

- למהול מים וסלק ליצירת גווני אדום, סגול או וורוד

- למהול את שתי התרכובות ליצירת צבע כתום.

‏

טיפ שלי לעריכה אישית Style Academy

על מפית מקופלת למלבן ומעוטרת בסרט סאטן, הניחו פרח קולרבי במתאר גרברה. הפתעת כל ההפתעות, שאסתר הצליחה להדביק אותי בחדוות הגילוף, נראה אם תזהו את טביעת אצבעותי בין הגלריות...

‏

חומרי גלם:

קולרבי

משטח עבודה

סכין טורנה

כף פריזיאן

מפסלות waffle-décor (תוצרת גרמניה, יבוא בלעדי בארץ של אסתר סומך)

ההכנה:

1. חתכו את הקולרבי לשתיים

2. קחו כף פריזיאן וחרצו באמצעותה חצי עיגול במרכז

3. הניחו את הכדור בצד, הוא ימלא תפקיד חשוב...

4. אחזו מפסלת waffle-décor והיכנסו בזהירות לתוך הקולרבי במטרה לייצר מיתאר ראשוני של עלי כותרת

5. עברו עם סכין טורנה סביב קווי המתאר וגרעו שכבה דקה מתחת לכל עלה כותרת

6. בחרו waffle-décor בעל גלים צפופים יותר וחיזרו על פעולה 4.

ככל שתוסיפו שכבות, הפרח יהיה עשיר יותר

ועכשיו לפיאנאלה:

הניחו את הפרח על גבי המפית ועטרו את מרכזו בכדור הקולרבי מפעולות 2-3.

‏ ‏ ‏ ‏

השבע של אלישבע לארוחה, עריכה ושמחה :

כשיש עיצוב לא עצוב- כבר שמעתם על זה בשידורים שלי וקראתם לא פעם בפוסטים קודמים. הגיע הזמן לחדד את המיתווה שיוביל אתכם לקריאות שמחה ויחסוך במידה נקיפות מצפון(קלוריות, אחוזי שומן, צלוליטיס וכד'):

1. בבחירת גוונים במינון מוקפד

2. חלוקה לטריטוריה אישית באמצעות קומפוזיציה מדוייקת

3. עיצוב הייקטצ' אחד בכל טריטוריה,

4. שילוב קוליריה בעלת ערכים בריאים

5. שימוש במעטפת חלל האירוח כתפאורה

6. באירוח לבן, יש מקום לניצול מקסימלי של אור יום

7. לא להפסיק לעצב, והשמחה כבר תבוא... כי כשיש עיצוב-לא עצוב!

‏ ‏

***

החל הרישום למרתון קיץ, מדובר במוצר מנצח, המאפשר לרכז את לימודי ייזום,הפקות ועיצוב אירועים בחמישה ימים אטרקטיביים. השיטה הוכיחה עצמה והוציאה מאות בנות למעגל העבודה הפרטי, העיסקי והמוסדי. יהיה מקצועי, יהיה חווייתי והכי חשוב, יהיה מעוצב ! שרייני מקום: eli7style1@gmail.com

***

סטיילינג וכתיבה:אלישבע גליקסברג, מנכ"ל יופי של אירוע Style Academy ועורכת ראשית של מגזין "דירה נאה" לבניה, עיצוב ונדל"ן. קולינריה:אסתר סומך Aristocratic

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית