בדקי: האם את שפוטה של מאורעות החיים?

איך הופכים את האושר לדבר פרקטי ונרכש בקלות? היומיום מעיק לפעמים. והחיים לא תמיד זורמים בדיוק כמו שחשבת וחלמת, המרוץ לרצות את העולם, מתיש. למה אנחנו לא פרוצות באמצע יום, סתם ככה בריקוד, מאושר, מתפרץ? למה אנשים הולכים ברחוב עם גבות קפוצות כאילו כדור הארץ מונח עליהן? כל השאלות, התשובות והפתרונות (צפו)

שולי סגולה | כיכר השבת |
אם ברגע זה תעזבי את המסך לרגע, ותלכי למראה ותשאלי שם את הדמות: האם את מאושרת באמת? האם את מלאה בפנים? מסתבר ותעני לי באינסטינקט הטבעי: "כן, ברוך השם!" ואז יבא.... " אבל... אבל -הפרנסה לא כמו שחשבתי, ויש לפעמים מתח בבית, וסתם- חשבתי שהילד יראה אחרת, ואם רק היה לי זה... ולא, חלילה אני לא מפונקת, מודה להשם על מה שיש..."

מכל הערמות משפטים שמערבבים מה שאנחנו באמת מרגישות ומה אנחנו משכנעות את עצמינו שאנחנו אמורות להרגיש, עולה השאלה: עד כמה האושר תלוי בנתונים חיצוניים?

איך יוצרים אושר, בלי מילים באויר?

אז ככה, ליקטנו עבורכן כמה טיפים שהפכו אנשים שהיה להם את כל הסיבות להיות עצובים- ובחרו באושר:

קבלי את הכאב, את המקום שלך

קבלי את מה שאת לא יכולה לעשות, ותני לעצמך קרדיט על מה שאת מצליחה לעשות. אולי ההתמקדות במה שאת לא מצליחה לעשות בחייך הוא צודק, אבל היא לא חכמה. היא לא מה שתיתן לך לך את הכוח להמשיך לחיות ולחיך. התמקדי במה שאת כן עושה. בנימה הפרקטית: רישמי בסוף כל יום 5 דברים טובים שעשית היום, נישמע מגוחך, אבל אחרי כמה ימים תרגישי את השינוי.

היי כנה, והפסיקי לרצות את הסביבה

לפעמים אנחנו נכנסות למרוץ של 'לרצות' - את כל הסביבה: את הבעל, הילדים, השוויגער, השכנה, הבוס, ובאיזשהו מקום לא ממש מרגישה את עצמך. לכי עם האמת שלך. הבדיקה אם עשית את המקסימום שלך -צריכה להיות רק בינך לבין עצמך ולא קשורה לסביבתך.

בקטע פרקטי: כל פעם בה מישהו מסביבתך "התניע" אצלך רגש מסוים, אשמה, נחיתות, וכן כבוד והערכה עצמית. תעצרי לבדוק בינך לבין עצמך עד כמה זה מגיע לך. שום אדם לא יניע אותך לרגש לפני שתתני לרגש הזה " אוקי" ושהוא מוצדק!

תחשבי קדימה, תשאפי לטוב

באיזשהו מקום אנחנו נכנסות למצב "שרידה" של לחיות את השניה מלפנינו. ושוכחות להרחיב אופקים שיתנו לנו חיוניות לקום בבוקר. עצמי עניים 3 דק ביום, תחלמי על התאריך שאת נימצאת בו- רק עוד 5 שנים. איפה את? לאיזה בוקר את מתעוררת? מי לידך? לאיזה עבודה את הולכת? את מסופקת? תוליכי את מחשבותיך למקום חיובי, תתפרעי ותתרוממי בדמיון לעתיד טוב ומאיר יותר. ותלכי איתו כל היום. לא תאמיני איך זה ממנף אותך.

והכי חשוב, תזכרי תמיד שאם אלוקים העיר אותך הבוקר- סימן שהוא מאמין שיש לך לתת לעולם משהו שאף אחד אחר לא יכול לתת- והוא מאמין בך!

אחת מההרצאות המרתקות שזכתה למיליוני צפיות, היא שיחתו של סם ברנס שלמרות מחלתו, הוא ניצח את מגבלותיו הפיזיות. חובה לצפות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית