ראש בראש: ניצחון לרויטל סויד מול נאוה בוקר

הבחירות לוועדה למינוי דיינים הוכרעו ע"י הסיעות החרדיות. רויטל סויד: "זהו נצחון גדול של האידאולוגיה על הפוליטיקה ושל האופוזיציה על הקואליציה" נאוה בוקר: "אין קואליציה"

יערית אלבז | כיכר השבת |
הבחירות לוועדה למינוי דיינים אמש הוכיחה כי שוב הח"כים החרדים הם אלה שכנראה קובעים את סדר היום הציבורי בכל הנוגע לשמירת המסורת, וערכי דת.

ח"כ נאווה בוקר התאכזבה ואמרה כי "אין קואליציה", הסיעות החרדיות הצביעו עבור מועמד מהאופוזיציה כנגד דעתו של ראש הממשלה. מה שמראה כי במדינת ישראל 2015 הדמוקרטיה עדיין קיימת ולמרות משחקי הכח והכבוד, ייתכן כי זה יבוא לידי ביטוי בהצבעה נגד של ראש הממשלה על החוק הנורבגי, מה שיפגע בסיעות החרדיות שבכל זאת עשו שיקול הצבעה נכון והיו נאמנים לערכים שלהם, "לא ייתכן כי מי שהצהירה קודם הצהרות נוגדות תבחר לוועדה למינוי דיינים".

ח"כ רויטל סויד הזוכה הגיבה היום בדף הפייסבוק שלה: בוקר טוב, נבחרתי! 62-58 זוהי התוצאה בבחירות שהתקיימו הלילה (כל הלילה! ), בכנסת לועדה למינוי דיינים. התמודדתי מול ח״כ נאוה בוקר ונבחרתי. זהו נצחון גדול של האידאולוגיה על הפוליטיקה ושל האופוזיציה על הקואליציה. בתי הדין משוועים למינוי של כ-30 דיינים חדשים. הדיינים שימונו ישפיעו על חייהם של אזרחיות ואזרחים רבים במדינה. אני מעריכה מאוד את הבעת האמון שקבלתי מחבריי באופוזיציה ומחבריי מהקואליציה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית