בני הזוג ליפשיץ מקטמנדו הוזמנו כאורחי כבוד בכנסת

שליחי חב"ד בקטמנדו הרב חזקי וחני ליפשיץ הנמצאים בימים אלו בביקור בארץ הוזמנו כאורחי כבוד על ידי סגנית שר החוץ הגב' ציפי חוטבלי לכנסת ישראל כהערכה אישית על פועלם כאבא ואמא של המטיילים הישראלים בנפאל. בני הזוג נפגשו עם רוה"מ בנימין נתניהו (אקטואליה)

טליה אדר | כיכר השבת |
שליחי חב"ד בקטמנדו נמצאים בביקור בארץ, הרב חזקי וחני רעייתו נפגשו עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו שהביע את הערכתו ותודתו האישית לפועלם של בני הזוג ליפשיץ ושל שליחי חב"ד בעולם.
מר בנימין נתניהו התענין למצב המטיילים הישראלים המגיעים לנפאל ולמצבו של העם הנפאלי לאחר רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את המדינה וסיפר כי עקב כל העת באופן אישי אחר פעולות ההצלה והסיוע שהגישו שליחי חב"ד לישראלים ולמדינה בעת האסון.

לסיום הזמינו שליחי חב"ד את משפחת נתניהו לביקור בקטמנדו . אמרו לו שהם ישמחו לארח אותם והם פותחים להם את ביתם בשמחה גדולה. מר נתניהו אמר בתגובה כי הוא ישמח אם ימצא את הזמן לממש את ההזמנה.

שליחי חב"ד בקטמנדו נמצאים בביקור בארץ, הרב חזקי וחני רעייתו נפגשו עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו שהביע את הערכתו ותודתו האישית לפועלם של בני הזוג ליפשיץ ושל שליחי חב"ד בעולם. ,מר בנימין נתניהו התענין למצב המטיילים הישראלים המגיעים לנפאל ולמצבו של העם הנפאלי לאחר רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את המדינה וסיפר כי עקב כל העת באופן אישי אחר פעולות ההצלה והסיוע שהגישו שליחי חב"ד לישראלים ולמדינה בעת האסון., לסיום הזמינו שליחי חב"ד את משפחת נתניהו לביקור בקטמנדו . אמרו לו שהם ישמחו לארח אותם והם פותחים להם את ביתם בשמחה גדולה. מר נתניהו אמר בתגובה כי הוא ישמח אם ימצא את הזמן לממש את ההזמנה.,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית