האם בארון טראמפ, בנו הקטן של הנשיא - אוטיסט?

רוזי אודונל, אם לילדה הלוקה באוטיזם, ספגה תגובות נזעמות ואש ממעריציו של הנשיא הנבחר על כך שהעלתה סירטון המצביע, לכאורה ,על כך שבארון טראמפ לוקה באוטיזם קל (חדשות)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
"בארון טראמפ אוטיסט?" כך צייצה בטוויטר לפני כשבוע רוזי אודונל, "אם כן, זו הזדמנות מדהימה למשוך תשומת לב לכל נושא האוטיזם." אודונל העלתה ליוטיוב סרטון קצר בן 7 דקות המצביע על סיטאוציות מסוימות שנתפסו בעדשת מצלמת הטלוויזיה, בהן התנהגותו של בארון מעוררת חשד סביר לכך שהוא עשוי להיות אוטיסט.

באירוע ההכתרה של אביו לנשיא לדוגמא, נצפה בארון כשהוא מוחא כפיים לאביו, "ידיו נעות ואינן נוגעות זו בזו," מסבירה אודונל בסרטון,"ואז הוא נצפה יושב כשהוא עושה תנועות מוזרות במושבו, מה שאופייני אצל ילדים עם אוטיזם."

הווידאו ששבר את הרשת וצבר יותר מ -1.2 מ' צפיות ביוטיוב מאז הועלה ב -11 בנובמבר, קורא להפסקת אלימות נגד ילדים אוטיסטים. "בנו הצעיר של דונלד טראמפ בארון טראמפ עלול להיות אוטיסט, וזה הזמן שאנשים יפסיקו להציק לו על התנהגותו המוזרה ", כך נכתב בסרטון.

השבוע כתבה רוזי אודונל הודעה גלויה למעריצים באתר האינטרנט שלה בה הסבירה כי הסיבה שבגללה היא חושדת שבארון טראמפ הוא אוטיסט, היא אבחונה - לא מזמן - של ביתה כאוטיסטית והיכרותה העמוקה עם הסימפטומים של התופעה.

"כך זה התחיל," כתבה אודונל. "ביתי בת ה- 3.5, דקוטה, אובחנה בחודש ספטמבר האחרון כלוקה באוטיזם. כך שאני כבר זמן מה שקועה אך ורק בעולם הזה, לומדת, קוראת, שואלת שאלות. הכל סובב אצלי סביב אוטיזם. מה שמחזיק אותי, היא הידיעה שאנחנו לא לבד". ובכן, אם בנו של נשיא ארה"ב אכן לוקה באוטיזם קל, היא ממש לא לבד.

אודונל ממשיכה וכותבת: "אבל לנושא אוטיזם זה -אין שום קשר לדונלד, למרות שאני מודה שהוא עצבן אותי בכל דרך אפשרית - אין לי שום כוונה רעה עבור ילדיו - או כל ילר אחר בכלל".

אך למרות הצהרתה, התגובות הזועמות לא איחרו לבוא: "כהורה לילד אוטיסט", צייץ אחד, " אני פגוע ומזועזע עמוקות. זה לא נבע מהרצון לעזור להעלאת המודעות אלא פשוט מאכזריות טהורה".

גולשת אחרת כתבה שזו "בושה להפיץ שמועות על ילדים בני עשר". אשה נוספת שבנה סובל מאוטיזם הגיבה בזעזוע וכתבה, "אני אמא של ילד אוטיסט בן 11 והזלתי דמעות על כך שרוזי עשתה זאת !! שתתבייש שלה!!"

באופן כללי התגובות סבבו סביב הטענה האחידה שגם אם מדובר בהשערה נכונה, אין זה מעניינם לדון בנושא. אך איך אפשר שלא לדון בכך, כשמדובר ב'ילד הראשון' הראשון של ארה"ב שאולי לוקה באוטיזם?

צפו והחליטו בעצמכם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית