אמא נמרה: מלאניה טראמפ איימה, המפרסם התנצל

שוב גילוי פומבי לדאגה של האמא הראשונה לבנה הצעיר: מלאניה טראמפ, איימה לתבוע משתמש יוטיוב שיצר והעלה סרטון המציג ראיות רבות לכאורה, לכך שבארון טראמפ הוא אוטיסט. הוידאו הוסר ובמקומו פורסם סרטון התנצלות: "רק רציתי שאנשים יפסיקו להציק לו. מתנצל בכנות בפני משפחת טראמפ"

מאמע | כיכר השבת |
אם נכנסתם בשבוע האחרון לכתבה שהתפרסמה השבוע במאמע, ודיווחה על חשד סביר בבן הזקונים של משפחת טראמפ על היותו, לכאורה,
אוטיסט
, וודאי התאכזבתם לגלות כי סרטון היוטיוב המופיע שם ואמור להוכיח זאת אינו עובד, ובמקומו מופיעה הודעה בזו הלשון : "הסרטון הוסר ע"י המשתמש".

ובכן, מאחורי המשפט הסתמי הזה מסתתר סיפור מסעיר ומרתק. מתברר, כי מלאניה טראמפ, האמא הראשונה והמגוננת, איימה לתבוע את יוצר הסרטון, ילד בן 13, המגדיר את עצמו 'על הספקטרום', בשל ההצקה ודברי הדיבה שהפיץ על בנה האהוב, כשהוא מציג אותו, לכאורה, כאוטיסט.

הסרטון, שצבר עד כה 4 מליון צפיות, מצביע על סיטאוציות מסוימות שנתפסו בעדשת מצלמת הטלוויזיה, בהן התנהגותו של בארון מעוררת חשד סביר לכך שהוא עשוי להיות אוטיסט. בין היתר מציג הסרטון, צילום מוועידת המפלגה הרפובליקנית, בה נצפה בארון כשהוא מוחא כפיים לאביו, "ידיו נעות ואינן נוגעות זו בזו," הכיתוב מסביר,"ואז הוא נצפה יושב כשהוא עושה תנועות מוזרות על מושבו, מה שאופייני אצל ילדים עם אוטיזם."

יוצר הסרטון, ג'יימס האנטר בן ה-13, מעיד על עצמו כסובל מבעיה קלה של אוטיזם, ומטרתו בהפצת הסרטון לא הייתה להציק לבארון טראמפ, וגם לא לקבוע כי הוא אוטיסט, אלא רק להעלות את האפשרות הזאת ולבקש שיפסיקו ללעוג לו. "אני עצמי על הספקטרום", כתב בהסבר לסרטון, "ויצרתי את זה כי הבחנתי מיד אצל בארון בתסמינים שהיו לי כילד. ראיתי שמציקים לו ברשתות החברתיות ורציתי שאנשים יפסיקו ויבינו מה הוא עובר".

אך מתברר, שמלאניה טראמפ, לא קנתה את ההסבר הזה, ובטח שלא הייתה מרוצה ממה שראתה. ה- TMZ מדווח שבאמצעות עורך הדין צ'ארלס הארדר, שלחה מלאניה מכתב ליוצר הסרטון בו היא דרשה ממנו להסיר אות הסרטון מהיוטיוב בתוך 24 שעות, לכתוב התנצלות פומבית על ההצקה, ולבקש את סליחתה של המשפחה הראשונה. "הסרטון מבקש לכאורה 'לעצור את ההצקה' בבארון טראמפ", כתב עורך דינה במכתב, " בפועל, הסרטון עורר הצקה נוספת על ידי רוזי או'דונל ואחרים".

או'דונל, ידוענית בעלת קרוב למיליון עוקבים בטוויטר, ואם העצמה לילדה אוטיסטית שיתפה את הסרטון וכתבה: "האם בארון טראמפ הוא אוטיסט? אם כן, זו הזדמנות מדהימה למשוך תשומת לב לכל נושא האוטיזם."

הסרטון, כמו גם הפוסט של או'דונל, עוררו, כאמור, סנסציה ברחבי הרשת, וזכו לאין ספור תגובות ושיתופים. אך ביום רביעי, לבקשתה של מאלניה, הוסר הסרטון, ובמקומו העלה האנטר סרטון חדש בו הוא מביע את התנצלותו הכנה בפני בארון טראמפ ואימו מלאניה.

לצד הסרטון הישן הוא כתב והבהיר בשנית "מעולם לא התכוונתי שהסרטון הזה יהפך למושא להצקה". בהתכתבות עם NEXTER הוא הוסיף: "אני בסה"כ ילד, ואין לי שום כוונה להילחם במשפחת טראמפ. אני פשוט אמחק את הסרטון תוך 24 שעות ואפרסם את ההתנצלות שהם דורשים. אני מתפלל לאלוקים שהם לא יתבעו אותי".

"בסרטון אני העליתי השערה לכך שבארון טראמפ עלול לסבול מאוטיזם. מה שלמעשה שגוי ב-100%. זה היה מעשה חסר אחריות מצידי, לאבן את בארון על בסיס קטעי הסרטות מטעים. הרבה מהן מראים את בארון כשהוא מתנהג כמו כל ילד אחר ב-3:00 לפנות בוקר. בטעות קישרתי בין הסימפטומים הטבעיים של העייפות - שגורמת לאקטים מוזרים אצל כולנו - להיותו סובל מאוטיזם. זה היה ממש טפשי מצידי."

בהמשך כותב ג'יימס הסבר כנה למדי ומעיד כי כוונותיו הטובות הובנו שלא כשורה: ""הסרטון שלי נועד במקור להעביר מסר נגד הצקה ובריונות, מאחר שאני עצמי סובל מאוטיזם ורציתי לחנך אנשים. לצערי, אבחנתי את האדם הלא נכון ויצרתי סרטון שהיה שקרי, משמיץ וזדוני. אני חוזר בי מכל מילה שאמרתי בסרטון האיום הזה, ורוצה להתנצל בכנות בפני משפחת טראמפ, ובמיוחד בפני מלאניה ובארון. אני יכול להבין אם לא תרצו לקבל את התנצלותי, אך אנא דעו שלא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני מאחל למשפחה שלכם רק הצלחה, ביטחון ואהבה, לקראת הפיכתכם למשפחה הראשונה של ארה"ב".

הסרטון:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית