עד כאן: לעגה לבארון טראמפ והושעתה מתפקידה

קייט ריץ' אחת מכותבות התכנית הסאטירית "סאטרדיי נייט לייב" הידועה ביחסיה המתוחים עם הנשיא הנבחר דונלנד טראמפ, צייצה בדיחה גרועה על חשבונו של בנו הקטן, בארון, ואיבדה את תפקידה. "אני מתנצלת בכנות על הציוץ חסר הרגישות" כתבה בהתנצלות (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
עד הילד. משמאל: חיקוי של טראמפ בתכנית "סאטרדיי נייט לייב"
תכנית הסאטירה "סאטרדיי נייט לייב", המשודרת ברשת NBC לא מנהלת יחסים חמים במיוחד עם הנשיא המכהן, דונלד טראמפ. כמה וכמה חילופי התבטאויות קשים ועקיצות הדדיות עלו לכותרות מאז החל מירוצו של טראמפ לנשיאות, הן מצד התכנית שהציגה אותו באופן מביך ומלגלג, והן מצד טראמפ שלא נותר חייב וכינה את תכנית המערכונים כתכנית "הכי גרועה ברשת. לא מצחיקה, השחקנים איומים, תמיד עבודת חיסול. טלוויזיה ממש גרועה".

בימים אלה, כשהמתח ביניהם נמצא בשיאו, וכותבי התכנית לא חוסכים את שבט לשונם המושחזת מהנשיא השנוי ביותר במחלוקת, נרשמה תקרית עליה לא הסכימו לעבור בשתיקה, לא בבית הלבן ולא ברשת השידור NBC. קייטי ריץ', אחת מכותבות התכנית צייצה ביום שישי בחשבון הטוויטר שלה בדיחה גרועה על חשבונו של בארון טראמפ, בנו הקטן של הנשיא כשחזתה כי "בארון יהיה היורה הראשון בתולדות ארה"ב שייצא מחינוך ביתי".

כשריץ' קלטה את הסערה הצבורית שעורר ציוצה המביך, היא מחקה אותו כעבור כמה שעות, אולם ברשת NBC הבינו שמדובר בחציית גבול ולא הסכימו לעבור על כך בשתיקה. הכותבת בת ה-33 הושעתה מתפקידה בתכנית ושמה הוסר מרשימת הקרדיטים שליוו את התכנית האחרונה.

למרות שהיה מדובר בציוץ שנכתב בחשבונה הפרטי, ועל אף שמחקה אותו כעבור כמה שעות, המעשה של שרבוב שמו של בנו הקטן והתמים של הנשיא לשיח הלעגני לא יכול היה להתקבל בהבנה. ריץ' מצידה פרסמה התנצלות פומבית בחשבון הטוייטר שלה. "אני מתנצלת בכנות על הציוץ חסר הרגישות. אני מתחרטת מאוד על פעולותיי ועל מילותיי התוקפניות. אין לכך תירוץ ואני מאוד מצטערת", כתבה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית