אין לאן לברוח: 5 שאלות פופולריות שנשאלות בראיון עבודה

בראיון עבודה אנחנו רוצות לייצג את עצמנו באופן חיובי, אבל יש הרבה משתנים שיכולים להשפיע על האופן בו אנו נתפסות. לכן, אנו רוצות להיות ערוכות ולתת תשובות חכמות לשאלות נפוצות (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לא משנה כמה ראיונות עברנו בחיים, בכל פעם מחדש זה סיפור מורט עצבים. אנחנו רוצות לייצג את עצמנו באופן חיובי, אבל יש כל כך הרבה משתנים שיכולים להשפיע על האופן בו אנו נתפסות. זו הסיבה שאנחנו רוצות להיות ערוכות ככל האפשר ולתת תשובות חכמות לשאלות נפוצות שתמיד עולות, בקלות. הנה חמש כאלו:

1. ספרי לי על עצמך

זו ההזדמנות לעשות רושם ראשוני טוב. זה לא הזמן למונולוג בן עשר דקות על כל מה שהשגתן אי פעם. היו קצרות (לא מדי) והתאימו את תגובתכן לתפקיד אליו אתן מגישות מועמדות; אזכרו רק היבטים רלוונטיים בקריירה ובחיים שלכן.

2. מדוע את רוצה את המשרה הזו?

התשובה שלכן לשאלה זו מראה שני דברים: אם אתן נלהבות מהתפקיד ואם עשיתן את המחקר שלכן. העלו לשולחן את העבודה שהחברה עשתה בעבר והדגישו את הדרכים בהן תוכלו להשפיע בתוך המערכת. כמובן, השתדלו לא להצטייר כנואשות, אבל גם אל תשחקו אותה כל כך רגועות, כך שתראו חסרות עניין.

3. מהן החוזקות והחולשות הגדולות ביותר שלך?

כן, זה מעצבן, אבל זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות, כך שכדאי להיות מוכנות עם תשובה שהיא כנה ועם זאת מחמיאה. במילים אחרות, אל תגידו שהחולשה הגדולה ביותר שלכן היא שאתן תמיד מאחרות ואל תתרברבו בכך שאתן פרפקציוניסטיות.

במקום זאת, בחרו בחסרונות מתונים יותר, כמו "אני לא אוהבת עימותים, כך שלפעמים עשיתי פשרות מיותרות במקום לעמוד על שלי" ויתרונות שיכולים לעזור למקום הנוכחי, כמו "אני באמת טובה בעבודה תחת לחץ בזכות הזמן שעבדתי בעיתון יומי".

4. מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי?

בעיקרון, המראיין רוצה לדעת אם זה יהיה בסדר להתקשר אליכן מחוץ לשעות העבודה. שוב, אל תיסחפו, אבל בהחלט מומלץ שיהיו לכן כמה תחביבים ותחומי עניין.

5. יש לך שאלות בשבילי?

התשובה צריכה להיות תמיד כן. זה מראה שאתן חושקות בתפקיד וסקרניות לגביו. אבל זה לא אומר שהשאלות שאתן שואלות אינן חשובות. לדוגמה, אם אתן מתראיינות לתפקיד פרסומי, אל תשאלו "מי הם הלקוחות שעבדתם איתם?". במקום זאת, אמרו משהו כמו, "מאוד אהבתי את הקמפיין האחרון שעשיתם ותהיתי איך הצוות הגה את הסלוגן הספציפי הזה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית