אהבה אמיתית: הזוג שבזבז דולר אחד כדי להתחתן

חתונה זה עסק לא פשוט ויקר, יש חתונות שאפשר להפיק במעט כסף ובצניעות וכמובן, העיקר השמחה. אבל על חתונה כלכלך זולה בטח עוד לא שמעתם. הכל בדולר (חתונות)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
הכל בדולר, גם החתונה.
ההגדרה של חסכון בתקציב החתונה היא די רחבה ומגוונת בעידן של היום. אחד יכול להגדיר כך את צמצום רשימת המוזמנים מ-1000 ל- 500, השני יתפשר על תזמורת של 'רק' שבעה כלים במקום עשרה, והשלישית תשכיר שמלה ב-5000 ש"ח במקום בכפול ותרגיש שעשתה את הקרבת חייה.

אבל אן וומבי ווילסון נאטורה מניירובי, קניה, בהחלט הציבו רף חדש לחתונה בתקציב מינימלי כשהפכו לבעל ואישה בארוע שעלה לא יותר מ-100 שילינג קנייתים, או במילים אחרות 1. בני הזוג אשר חולקים דוכן פירות משותף בחייהם בפרטיים, הצטיידו בחולצות טריקו אדומות ובחיוך ענק כשמסרו אחד לשני את נדריהם.

על פי ה-BBC, הם דחו את החתונה שלהם פעמיים ב -2016 כי הם לא הצליחו לגייס מספיק כסף עבור תעודת נישואין (שעולה 300). בסופו של הדבר, הכנסייה הסכימה לכסות להם את ההוצאה, כך שההוצאה היחידה שלהם הייתה הטבעת, שעל פי הדיווחים, נאטורה רץ באמצע החתונה החוצה כדי לקנות אותה.

תמונתם של בני הזוג מקיימים את טקס החתונה שלהם בחולצות אדומות הועלתה לפייסבוק והפכה לסנסציית רשת כשהיא מהווה דוגמא והוכחה חיה לכך שאין קשר בין אהבה אמיתית לארוע פומפוזי ומוגזם. ביום רביעי האחרון, הזוג זכה לתשומת לבם של חברת תיירות שהציעה להם כמתנת ירח דבש חמישה ימים במלון 4 כוכבים ללא תשלום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית