"לא פשוט לנשים לחיות בארץ"

האורחת שלנו היום, ב"נפלאה שכזו", גדלה בבלגיה, אך תמיד הרגישה מחוברת לארץ ולעם היהודי. היא מנהלת את חברת הקוסמטיקה LIERAC PARIS, שהגיעה אלינו בעיקר בזכותה (תרבות, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

כמה מיוחד לפגוש נשים מעולם הביזנס, שמנהלות עסקאות שדורשות מהן אומץ, כוח רצון ותעוזה ובתוך קבלת ההחלטות המהירה והמחושבת, הן זוכרות לחבר את העשייה גם לשורשים שלהן.

האורחת המיוחדת שלנו היום גדלה בבלגיה, אבל תמיד הרגישה מחוברת לארץ ישראל ולעם היהודי. היא התמחתה בשיווק ומכירות ובתחילת דרכה עשתה זאת אפילו במקביל להיותה מורה ומחנכת. כיום היא מנהלת את חברת הקוסמטיקה LIERAC PARIS - מותג שהגיע אלינו לארץ בעיקר בזכותה. אז הכירו אותה, את ברברה למפל, שסיפרה לנו על ניסיונה המקצועי, האג’נדה החברתית, התחביבים והחלומות שלה.

בנוסף, שאלנו אותה מה מביא לה שמחה, מה היא אוהבת לעשות ופחות, מתי הרגישה הכרת תודה שהיא חלק מהעם היהודי, איזו דמות משפיעה יש לה בחייה ועוד ועוד. צפו!

הסיפור של למפל ודאי הזכיר גם לכן סיפורים או נשים שפגשתן במסע חייכן ששיקפו את היופי, האחווה והאהבה שיש בעם שלנו ואולי בכלל התעוררו לכן שאלות או רעיונות לקירוב לבבות. אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות- ולשתף אותנו דרך המייל.

קרדיטים:

שיער: פאות תיליס, בני ברק

איפור: שרי יהל, גבעת זאב

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: ONE OF A KIND

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית