"ההורות הופכת אותי לאדם טוב יותר"

והשבוע, ב"נפלאה שכזו", אירחנו את נלי תורג'מן, עורכת דין שמכניסה לעבודתה את הלב היהודי הנשי - ולא רק כסיסמא. היא מספרת על החזרה בתשובה, הקשר לחב"ד ולמשפחה (מאמע, תרבות, נפלאה שכזו)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אומרים שחכמת נשים היא חיבור בין הפכים, בין העבודה בענייני העולם הזה לבין הרגש, בין המוח ללב. ישנן תורות ושיטות לימוד שלמות על הקשר המרתק הזה. כמה מעניין למצוא אותו דווקא בעולם שמייצג את שיא המחלוקות – בית המשפט!

קבלו את נלי תורג'מן, שמגיעה אלינו מעולם המשפטים. היא עורכת דין המתמחה במקרקעין ויועצת משכנתאות. עבודה גשמית הבטחנו? ובכן, נלי מכניסה בתוך עבודתה בעולם המשפטים והנדל"ן את הלב היהודי הנשי – "אני עובדת מהלב. מתחברת ללקוחותיי בחיבור אנושי עמוק", היא משתפת. "כל לקוח נכנס לי ללב, השירות במשרד הוא מאוד אישי וניתן ממקום רוחני של אהבת אדם אמיתית".

לא במקרה מביאה איתה נלי ערכים כל כך גבוהים לעולם שבו היא עוסקת: היא בעלת תשובה, שחיה עם האתגר היומיומי בשמירה על המצוות והבחירה ביהדות, בעולם ובמשפחה גרעינית שמתנהלים אחרת. היא מתארת את הרבי מלובביץ' כדמות המשפיעה ביותר עליה, מתוך האהבה שלו לישראל והמנהיגות יוצאת הדופן. היא גם מאמנת אישית ומאמינה בהשגחה פרטית ובאינטואיציה דרכה היא מקשיבה לדיבורים של הנשמה.

נלי גדלה בקרית גת, לאבא ואמא יזמי נדל"ן שהצליחו בזכות חריצותם ועבודתם המאומצת ועל ערכים אלו חונכה - "יגעת ומצאת – תאמין".

שאלנו אותה מה הביא לחזרתה בתשובה וכיצד הגיבו לכך הוריה, האם יש משהו שהיא מוותרת עליו למען הזהות היהודית, מהו האתגר הגדול ביותר בתהליכים שהיא עוברת, באיזה שלב לדעתה היא נמצאת - התחלה, אמצע או סוף - ועוד. צפו.

תודה לכן שהאזנתן ולקחתן חלק בתוכנית. האם גם לכן יש סיפור מהחיים, שבו הרגשתן שאתן מצליחות לשלב את האמונה היהודית כנגד כל הסיכויים? רוצות לשתף בחוויות שלכן או להגיע להיפגש גם מעבר למסך? מוזמנות ליצור איתנו קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלמטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית