ההיסטוריה המרתקת של טבעת האירוסין של קייט מידלטון

אי אפשר להכחיש שהטבעת האייקונית, בעלת 12 הקראט (!!!), שעונדת מידלטון, מרהיבה ביופיה, אבל כנראה שלא הכרתן את העבר השנוי במחלוקת שלו. הנה הסיפור המלא (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כפי שיודעת כל אחת שקצת מעורה בסיפורים סביב הארמון ומשפחת המלוכה, טבעת האירוסין של קייט מידלטון הייתה שייכת בעבר לנסיכה דיאנה המנוחה. אי אפשר להכחיש שהתכשיט בעל 12 (!!!) הקראט מרהיב ביופיו, אבל האם הכרתן את העבר בשנוי במחלוקת שלו?

הרבה לפני שנענדה על אצבעה של מידלטון, היצירה האייקונית הזו הייתה אחת מהמוני הטבעות שהנסיך צ'ארלס הציג בפני דיאנה, כשהם התארסו, בשנת 1981. דיאנה בחרה באבן ספיר ציילון עם יהלומים מסביבה וזהב לבן, שעוצבה על ידי תכשיטן הבית, ג'רארד. (נ)צצה רק בעיה אחת: מדובר היה ב"פריט במלאי", מה שאומר שכל אדם עם חשבון בנק מרופד יכול לרכוש אותו. (טבעות מלכותיות אמורות להיות בעיצוב אישי ויחיד במינו, לא ככל פשוטי העם.)

בכל מקרה, הנסיכה הצנועה כל כך אהבה את ה'פיס' הזה, שהיא המשיכה לענוד אותו גם אחרי שהיא וצ'ארלס התגרשו, ב-1996.

זמן רב לאחר פטירתה, הנסיך וויליאם הציע למידלטון את הטבעת של אמו, כ"דרך לשמור אותה קרובה אלינו", הוא הסביר ב-2010, בלי לחשוש שהיא עלולה לחבל בנישואיהם (אחרי הכל, אלו של הוריו לא שרדו את מבחן הזמן). ונכון לעת כתיבת שורות אלו, נדמה שהוא צדק. הזוג אכן חי באושר ובעושר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית