כן, המפקדת

המלך צ'ארלס העניק לכלתו קייט מידלטון תואר חדש

יש כל כך הרבה סיבות שבגינן אנחנו אוהבות את קייט מידלטון וכאילו שהן לא מספיקות, כעת מתברר כי נוסף לה תפקיד חדש ומאד מפתיע. לנו נותר רק להצדיע (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בתחילה, קייט מידלטון קיבלה את התואר הרשמי של הנסיכה מוויילס לאחר מותה של המלכה אליזבת השניה. ועכשיו, נראה שהיא תישא עוד טייטל יוקרתי.

לפי מגזין "פיפל", לנסיכה קתרין הוענק תואר הכבוד "הקולונל של המשמר האירי" (דרגת קצונה צבאית, הגבוהה ביותר מתחת לגנרל) על ידי חמיה, המלך צ'ארלס. ומה שחלק ממעריציה אולי לא יודעים הוא שהתואר הזה היה שייך בעבר לבעלה, הנסיך וויליאם.

המלכה המנוחה כינתה את נכדה "הקולונל של המשמר האירי" כבר ב-2011, כחודשיים לפני שנישא. ביום חתונתו, הנסיך נצפה לבוש במדי קצין אדומים של המשמר האירי, עם אבנט כחול הכרוך סביב פלג גופו העליון.

והנסיכה קתרין היא לא היחידה בארמון שהתהדרה בטייטל חדש. זמן קצר לאחר שהמלכה הלכה לעולמה, ב-8 בספטמבר, המלך צ'ארלס פנה אל חבר העמים בנאום שנשא והודיע כי בנו יקבל את התואר "הקולונל של המשמר הוולשי", כמו גם את הטייטל "נסיך וויילס".

במהלך דבריו, למלך אנגליה הטרי אמר "אמי האהובה הייתה השראה, דוגמה לי ולכל המשפחה שלי ואנחנו חייבים לה כמו כל משפחה על חיבתה, הדרכתה, הבנתה והדוגמה שנתנה לנו שלה".

מזל טוב על תפקידך החדש, הנסיכה קתרין. מצדיעות לך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית