ווטסאפ לא נותנת לנו לשקר

על פי ההדלפות, הגרסה הבאה של ווטסאפ לא מסתפקת בסכסוכים שהיא יצרה עד כה ומתכוונת לשים קץ לתופעת ה"עוד חמש דקות אני אצלך", כשהיא תחשוף את מיקום המדויק שלנו לכל חבר בקבוצה (דיגיטל)

מאמע | כיכר השבת |
תם עידן השקר?
כולנו היינו בסרט הזה: קבעת עם חברה בשעה 8:00 אפס אפס, אבל בדיוק הפעם. אפס. ב-8:20 היא מתקשרת לוודא איפה את, ואת מזייפת רעש של אוטובוס תוך כדי גריבת זוג גרביונים שישי שלא עושה איתך חסד ומגלה גם הוא חורים במקומות אסטרטגיים.

"עוד חמש דקות אני אצלך" את מתחייבת בעוד את מחליפה לסוודר הירוק, ובשעה 9:15 אפס אפס מתייצבת עם פנים ירוקות ושמלה שחורה.

ובכן, על פי ההדלפות, חברת ווטסאפ הסכסכנית לא מסתפקת באי הנעימויות שהיא יצרה עד כה בין חברים ובני משפחה בחסות הוי הכחול, והיא מתכוונת לשים גם לתופעה הזאת סוף.

על פי הדלפה מחשבון הטוויטר @WABetaInfo הגרסה הבאה של ווטסאפ תכלול אופציה לשיתוף המיקום שלנו בכל רגע נתון בזמן אמת, ותציג לחברים בקבוצה מפה המגלה אנחנו נמצאים בכל רגע.

טוב, אז ווטסאפ מגלה התחשבות כמובן ומאפשרת לנו לבחור אם ברצוננו לשתף את המיקום שלנו כל דקה, שתי דקות, חמש דקות או לעולם לא.

אז תכלס, תוכלי להמשיך לאחר ולשקר, אלא אם כן את תהיי זו שמחכה ואז, בהתאם למדיניות יחסי בגומלין הידועה של ווטסאפ תוכלי לעקוב אחרי המיקום של חברתך רק במידה ואת משתפת את המיקום שלך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית