הילד שמסביר את הקשר בין חיסונים לאוטיזם

לא ברור למה הסרטון הבא של מרקו אנטוניו המגדיר עצמו 'מדען' ומסביר את הקשר בין אוטיזם לחיסונים צבר תאוצה וזכה למעלה מ-4 וחצי מיליון צפיות, מסתבר שגם הסברים על עובדות או סתם אי מציאת קשר בין אוטיזם לחיסונים מעניין את הרשת (ויראלי)

טליה אדר | כיכר השבת |
(צילומסך מיתוך פייסבוק )זהו דיון שנמשך כבר שנים, רבים וטובים עוסקים בו, רופאים, מדענים ובעיקר הורים שחוששים. האם יש קשר בין חיסונים לאוטיזם? אין קשר בין חיסונים לאוטיזם! מומחים בינלאומיים הגיעו למסקנה, באופן שאינו מתיר ספק, וכך גם עולה ממצאי מחקרים, שחיסונים ככלל וחיסון נגד חצבת, חזרת ואדמת בפרט, שהיו שנויים במחלוקת. אינם גורמים לאוטיזם. סרטון שהעלה הילד מרקו ארטוריו לדף הפייסבוק שלו, המגדיר עצמו 'מדען' - מסביר מדוע אין קשר בין חיסונים לאוטויזים, הוא דן בנושא ומפריך בצורה 'מדוייקת' את אי קיום הקשר בין אוטיזם לחיסונים ומרגיע את ההורים החוששים. מה שהכי מפתיע בסרטון (יותר מהסרטון עצמו)
(צילומסך מיתוך פייסבוק )

זהו דיון שנמשך כבר שנים, רבים וטובים עוסקים בו, רופאים, מדענים ובעיקר הורים שחוששים. האם יש קשר בין חיסונים לאוטיזם? אין קשר בין חיסונים לאוטיזם! מומחים בינלאומיים הגיעו למסקנה, באופן שאינו מתיר ספק, וכך גם עולה ממצאי מחקרים, שחיסונים ככלל וחיסון נגד חצבת, חזרת ואדמת בפרט, שהיו שנויים במחלוקת. אינם גורמים לאוטיזם.

סרטון שהעלה הילד מרקו ארטוריו לדף הפייסבוק שלו, המגדיר עצמו 'מדען' - מסביר מדוע אין קשר בין חיסונים לאוטויזים, הוא דן בנושא ומפריך בצורה 'מדוייקת' את אי קיום הקשר בין אוטיזם לחיסונים ומרגיע את ההורים החוששים. מה שהכי מפתיע בסרטון (יותר מהסרטון עצמו) שהוא גרף כמעט ארבעה מיליון וחצי צפיות.

בסרטון מסביר המדען הצעיר שמבטיח להראות את כל ההוכחות שחיסונים גורמים לאוטיזם אצל ילדים. הילד פותח את התיקיה תחת הכותרת 'ראיות כי חיסונים גורמים לאוטיזם' ומוציא ממנה דפים ריקים בלבד, ומסביר שהסיבה לכך שהם ריקים, היא שאין שום ראיה חותכת בין חיסונים לאוטיזם.

מה שמראה כי לא תמיד התוכן הוא מה שגורם לאנשים לצפות בסרטונים ולהפוך אותם לויראלים אלא סתם ככה כי משעמם.. אתם לא חייבים לצפות בכל הסרטון, מה שחשוב הוא שאין קשר בין חיסונים לאוטיזם.

מיתוך דף הפייסבוק של: https://www.facebook.com/ScienceMarco/?rc=p

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית