כואב: כך נראה יום בחייה של ילדה בת ארבע וחצי

דינה ריבקין ילדה בת 4.5, נולדה עם מום אטרזיה של הושט ונתק בין הושט לקיבה עם חיבור לריאות. מיד עם היוולדה עברה דינה ניתוח מורכב ובמשך כחודש טופלה בבית החולים, כיום דינה ניזונה רק באמצעות זונדה * כך נראה יום בחייה של דינה * צפו

מאמע | כיכר השבת |
(צילומסך, תסריט: שלמה וחיה ריבקין)
(צילומסך, תסריט: שלמה וחיה ריבקין)

דינה נולדה עם מום אטרזיה במשך כל הזמן דינה לא הצליחה לאכול כלום והקיאה כל דבר שהכניסה לפיה. בגיל 10 חודשים הוחלט להזין אותה דרך הבטן. עקב סיבוך בניתוח היא נכנסה לטיפול נמרץ והיתה בסכנת חיים.

דינה הוזנה עד גיל שנה וחצי ישירות לקיבה אבל עקב בעיות ניסו עוד פתרונות נוספים. לפני כחצי שנה הוחלט בבית חולים שניידר על הזנה דרך זונדה בלבד. עד היום אסור לדינה לאכול דבר באופן עצמאי.

על פי המלצת מומחים, על דינה לעבור בדחיפות ניתוח שנקרא פונדופליקציה בעקבות הסיבוכים הרבים שעברה. את הניתוח המורכב עליה לעבור במקום בבעל ידע, מומחיות וניסיון. רופאיה המליצו על בית החולים Boston Children's Hospital המתמחים בניתוחים מסוג זה.

הניסיון והידע של צוות בית החולים יכולים לאפשר לדינה לאכול, לנשום, לגדול ולהתפתח כמו כל ילדה רגילה. עלות הניתוח הינה 378,244, השיגרה של דינוש. זאת השיגרה שלנו. החיים שלנו סביב האוכל בזונדה היא רגע רגע. הלוואי שדרך זה נוכל להגיע למטרה - להביא אותה לבית חולים הטוב ביותר, שיעזור לה להתפתח ולגדול כמו כל ילדה בריאה.

<<<עזרו לדינה לחיות >>>

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית