עשי זאת בעצמך: ספא מפנק על חשבון הבית

לצאת לחופשה זה אמנם חלומה של כל אחת, אולם במציאות לא תמיד זה אפשרי. הפתרון הוא למצוא מפלט מפנק מהחיים במנות קטנות ובבית. כך תיהני לפחות מחלק מהחוויה כי החיים זה לא "או הכל או כלום". אפשר לעשות זאת גם בבית! פתחי ספא מפנק ותפנקי את עצמך כשהילדודעס ישנים (ילדים)

גילי שלום | כיכר השבת |
ספא ביתי...
אז איך תעשי את זה גברתי? ספא? בבית? כן כן,ספא בבית. גשי למקרר, תוציאי משם את המצרכים הרלוונטיים והתחילי להתפנק. הנה 4 טיפולי ספא שעבורם לא תצטרכי לצאת מהבית, והמוצרים - נגישים כמעט בכל מקרר או מזווה.

טיפול המנטה + מג׳יק:

טיפול מעולה לכפות רגליים נפוחות או עייפות, מיועד למי שיושבת הרבה או לנשים שהולכות על עקבים במשך שעות ארוכות. הטיפול מסייע להרפיה ולזרימת הדם בכפות הרגליים.

טיפול המנטה + מג׳יק:,טיפול מעולה לכפות רגליים נפוחות או עייפות, מיועד למי שיושבת הרבה או לנשים שהולכות על עקבים במשך שעות ארוכות. הטיפול מסייע להרפיה ולזרימת הדם בכפות הרגליים.,,המתכון: מכניסים את כפות הרגליים לאמבטיה או למיכל עם מים פושרים שבתוכו תמצית של תה נענע לאחר שהתקרר מעט (אפשר להוסיף עלים של מנטה חריפה) למשך 20 דקות.,לאחר מכן מומלץ לעסות את הרגליים מכף רגל עד הברכיים עם תערובת של שמן בסיס (שמן שקדים או שמן אחר, למשל שמן זית, שמן סומסום וכדומה). אפשר לערבב עם תמצית שמן מנטה אם יש בבית. לבסוף, לשכב ולהרים רגליים ל-10 דקות נוספות.,טיפול "אפרודיטה לגברת מרגריטה״:,פילינג לעור הגוף המכיל קוקוס מגורד, עטיפת יוגורט לרענון העור, ולסיום עיסוי העור עם שמן קוקוס.,,המתכון: מערבבים כ-300 גרם של קוקוס טחון עם מעט שמן קוקוס. את העיסה שנוצרה מושחים על העור בתנועות סיבוביות.,לאחר מכן שוטפים את הקוקוס מהעור בעזרת מים פושרים ומייבשים היטב. בשלב הבא מורחים על העור כליטר (!) יוגורט ומכסים בניילון נצמד או בבד כותנה דק (אפשר גם בלי כיסוי). היוגורט מרענן ומחדש את העור לאחר הפילינג. לאחר מנוחה של כחצי שעה עם היוגורט על העור, אפשר לשטוף במים פושרים ולעסות את העור בשמן קוקוס. ליוגורט יש תכונות של כיווץ והרגעה.,פילינג קפה קפה:,מסתבר שהקפה הוא לא רק מעיר, הוא גם לעור! יש בו המון וויטמינים וחומצות שמחדשות את התאים בעור שלנו ונותנים לו מראה חלק ובריא.,,המתכון: מערבבים כוס גרגירי קפה שחור עם חצי כוס שמן שומשום או שמן שקדים, מורחים את המשחה שנוצרה על העור, משאירים כ-20 דקות ושוטפים במים פושרים. התוצאה היא מדהימה. קפה שחור טחון גורם להאצת זרימת הדם וניקוי העור.,בונוס: האמיצות שבינינו יכולות להמשיך את הטיפול הביתי ולהכין עטיפת שוקולד פושר לגוף. ממרח השוקולד מכיל ויטמינים ומינרלים, משחרר לגופנו אנדורפינים האחראים להרגשת התעלות ומצב רוח טוב. אבל תבטיחי שלא תאכלי חצי מהשוקולד לפני שתפנקי את עורך בו.,פילינג מלח ועטיפת דבש:,גרגירי המלח מסירים את תאי העור המתים ומרעננים את העור, ואילו עטיפת הדבש מזינה את העור, מגמישה אותו, מחזירה לו זוהר ויעילה כטיפול אנטי צלוליט.,,המתכון: מערבבים כוס מלח ביתי עם חצי כוס שמן זית/ שמן סומסום או שמן שקדים. מורחים את התערובת שנוצרה על העור בתנועות בסיבוביות, משהים כמה דקות ושוטפים במים פושרים. לאחר מכן מורחים את העור בדבש טהור, מכסים בניילון נצמד או בבד דק מכותנה או אפילו ללא כיסוי, מחכים כחצי שעה ושוטפים במים פושרים.,זהו טיפול מצוין לעור תפוז גבשושי עם צלוליט. להשלמת הטיפול כדאי לעסות היטב את העור, עיסוי עמוק משפר את חילוף החומרים בעור וברקמה התת-עורית ומייעל באופן משמעותי את זרימת הדם בגוף.,לפנק לפנק לפנק (לפנק)
‏צילום: שאטרסטוק

המתכון: מכניסים את כפות הרגליים לאמבטיה או למיכל עם מים פושרים שבתוכו תמצית של תה נענע לאחר שהתקרר מעט (אפשר להוסיף עלים של מנטה חריפה) למשך 20 דקות.

לאחר מכן מומלץ לעסות את הרגליים מכף רגל עד הברכיים עם תערובת של שמן בסיס (שמן שקדים או שמן אחר, למשל שמן זית, שמן סומסום וכדומה). אפשר לערבב עם תמצית שמן מנטה אם יש בבית. לבסוף, לשכב ולהרים רגליים ל-10 דקות נוספות.

טיפול "אפרודיטה לגברת מרגריטה״:

פילינג לעור הגוף המכיל קוקוס מגורד, עטיפת יוגורט לרענון העור, ולסיום עיסוי העור עם שמן קוקוס.

‏צילום: שאטרסטוק

המתכון: מערבבים כ-300 גרם של קוקוס טחון עם מעט שמן קוקוס. את העיסה שנוצרה מושחים על העור בתנועות סיבוביות.

לאחר מכן שוטפים את הקוקוס מהעור בעזרת מים פושרים ומייבשים היטב. בשלב הבא מורחים על העור כליטר (!) יוגורט ומכסים בניילון נצמד או בבד כותנה דק (אפשר גם בלי כיסוי). היוגורט מרענן ומחדש את העור לאחר הפילינג. לאחר מנוחה של כחצי שעה עם היוגורט על העור, אפשר לשטוף במים פושרים ולעסות את העור בשמן קוקוס. ליוגורט יש תכונות של כיווץ והרגעה.

פילינג קפה קפה:

מסתבר שהקפה הוא לא רק מעיר, הוא גם לעור! יש בו המון וויטמינים וחומצות שמחדשות את התאים בעור שלנו ונותנים לו מראה חלק ובריא.

‏צילום: שאטרסטוק

המתכון: מערבבים כוס גרגירי קפה שחור עם חצי כוס שמן שומשום או שמן שקדים, מורחים את המשחה שנוצרה על העור, משאירים כ-20 דקות ושוטפים במים פושרים. התוצאה היא מדהימה. קפה שחור טחון גורם להאצת זרימת הדם וניקוי העור.

בונוס: האמיצות שבינינו יכולות להמשיך את הטיפול הביתי ולהכין עטיפת שוקולד פושר לגוף. ממרח השוקולד מכיל ויטמינים ומינרלים, משחרר לגופנו אנדורפינים האחראים להרגשת התעלות ומצב רוח טוב. אבל תבטיחי שלא תאכלי חצי מהשוקולד לפני שתפנקי את עורך בו.

פילינג מלח ועטיפת דבש:

גרגירי המלח מסירים את תאי העור המתים ומרעננים את העור, ואילו עטיפת הדבש מזינה את העור, מגמישה אותו, מחזירה לו זוהר ויעילה כטיפול אנטי צלוליט.

‏צילום: שאטרסטוק

המתכון: מערבבים כוס מלח ביתי עם חצי כוס שמן זית/ שמן סומסום או שמן שקדים. מורחים את התערובת שנוצרה על העור בתנועות בסיבוביות, משהים כמה דקות ושוטפים במים פושרים. לאחר מכן מורחים את העור בדבש טהור, מכסים בניילון נצמד או בבד דק מכותנה או אפילו ללא כיסוי, מחכים כחצי שעה ושוטפים במים פושרים.

זהו טיפול מצוין לעור תפוז גבשושי עם צלוליט. להשלמת הטיפול כדאי לעסות היטב את העור, עיסוי עמוק משפר את חילוף החומרים בעור וברקמה התת-עורית ומייעל באופן משמעותי את זרימת הדם בגוף.

לפנק לפנק לפנק (לפנק).

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית