'אמא, מרביצים לי בבית הספר'

כאשר ביתה הגיעה הביתה וסיפרה לה כי היא סובלת מבריונות בבית הספר, היא החליטה לגייס כסף על מנת להעביר את ביתה לבית ספר פרטי, היא לא האמינה כי זוהי בעצם ההזדמנות שלה להפוך למיליונרית (נשים מהעולם)

גילי שלום | כיכר השבת |
בריונות..
לפני כמה שנים, אמילי כבת התשע ניגשה לאימה, ג'ולי דין, שבזמנו הייתה עקרת בית מאנגליה כבת 45, וסיפרה לה כי היא סובלת מאלימות בבית הספר. ג'ולי הבטיחה לבתה כי היא תעביר אותה למקום לימוד חדש וסגור יותר. אך הבעיה היחידה הייתה שכר הלימוד היקר במקומות אלו, שכר הלימוד לשנה עומד על כ-12.000 פאוונד. ג׳ולי ניסתה למצוא פתרון, ודרך לגיוס הכסף ללימודי שני ילדיה במסגרת החדשה, כשבתה בדיוק קראה את הספר הארי פוטר, הציעה לה להכין תיקים דמויי ילקוט, כמו שמסופר בספר.

לא עברו הרבה שנים עד שעסק התיקים של ג'ולי, הפכה לחברה ענקית :The Cambridge Satchel company חברה שהחלה לייצר ולשווק את תיקיה לכל רחבי העולם ולגלגל מליונים. כמדי יום מייצרת החברה כ-1000 תיקים, עשויים מעור ומעוצבים בצורת ילקוט ישן. התיקים המיוחדים נמכרים בחנויות פרטיות של המותג,ובחנויות יוקרה בכל רחבי תבל.

דין אומרת, שאחד מכללי היסוד שלה והמתכון שלה להצלחה, זה שהיא אינה לוקחת סיכונים. "לא לוויתי כסף בחיי, ואני היא הבעלים המלאים לעסק התיקים שלי". יחד עם אמה הן החלו את העסק עם תקציב של 600 פאוונד במטבח הבית הפרטי, ומאז זה התגלגל לתאגיד ענק המכיל כמה חנויות בוטיק, ושיווק התיקים לחנויות מותגים ברחבי העולם, מחיר התיקים נע בין 90-130 פאונד.

בשנת 2013 ג׳ולי דין נכנסה לרשימה של מגזין האופנה "דראפרס ליסט", כאחת ממאה הנשים המשפיעות בעולם האופנה. באותה רשימה שכללה גם את סטלה מקרטני וקייט מידלטון. "זה לא מובן מאיליו שמעסק שהחל בכלל כתוכנית לאיסוף כסף ללימוד, הפכנו לאימפריה של תיקים שנמכרים בכל חור בעולם. וכאחת שאינה מבינה כלל וכלל באופנה ('תמונות שלי משנות השמונים יוכיחו שאופנה זה לא הצד החזק שלי' כך אמרה). להכנס לרשימה עם נשים שהן נמצאות בזה כל חייהן". ג'ולי דין בראיון לדיילי מייל.

לא עברו הרבה שנים עד שעסק התיקים של ג'ולי, הפכה לחברה ענקית :The Cambridge Satchel company חברה שהחלה לייצר ולשווק את תיקיה לכל רחבי העולם ולגלגל מליונים. כמדי יום מייצרת החברה כ-1000 תיקים, עשויים מעור ומעוצבים בצורת ילקוט ישן. התיקים המיוחדים נמכרים בחנויות פרטיות של המותג,ובחנויות יוקרה בכל רחבי תבל.,דין אומרת, שאחד מכללי היסוד שלה והמתכון שלה להצלחה, זה שהיא אינה לוקחת סיכונים. "לא לוויתי כסף בחיי, ואני היא הבעלים המלאים לעסק התיקים שלי". יחד עם אמה הן החלו את העסק עם תקציב של 600 פאוונד במטבח הבית הפרטי, ומאז זה התגלגל לתאגיד ענק המכיל כמה חנויות בוטיק, ושיווק התיקים לחנויות מותגים ברחבי העולם, מחיר התיקים נע בין 90-130 פאונד.,בשנת 2013 ג׳ולי דין נכנסה לרשימה של מגזין האופנה "דראפרס ליסט", כאחת ממאה הנשים המשפיעות בעולם האופנה. באותה רשימה שכללה גם את סטלה מקרטני וקייט מידלטון. "זה לא מובן מאיליו שמעסק שהחל בכלל כתוכנית לאיסוף כסף ללימוד, הפכנו לאימפריה של תיקים שנמכרים בכל חור בעולם. וכאחת שאינה מבינה כלל וכלל באופנה ('תמונות שלי משנות השמונים יוכיחו שאופנה זה לא הצד החזק שלי' כך אמרה). להכנס לרשימה עם נשים שהן נמצאות בזה כל חייהן". ג'ולי דין בראיון לדיילי מייל.,,בתחילה, התכנון היה לעצב שישה דגמים של ילקוטים מעוצבים, אותם מכרה באתר אינטרנט שפתחה לבד ועיצבה בסכום של כ-20 פאונד. את התיקים דיגמנו חברותיה לספסל הלימודים של בתה הקטנה. לאחר שהביקוש היה רב, ואותם תיקים שהזדהו עם גיבורי הספר "הארי פוטר" (הספר הנמכר ביותר בבריטניה)
‏מה צבע התיק האהוב עלייך? (צילומסך מיתוך יוטיוב)

בתחילה, התכנון היה לעצב שישה דגמים של ילקוטים מעוצבים, אותם מכרה באתר אינטרנט שפתחה לבד ועיצבה בסכום של כ-20 פאונד. את התיקים דיגמנו חברותיה לספסל הלימודים של בתה הקטנה. לאחר שהביקוש היה רב, ואותם תיקים שהזדהו עם גיבורי הספר "הארי פוטר" (הספר הנמכר ביותר בבריטניה) נחטפו במהירות רבה, החליטה דין לפתוח חנות קטנה משלה.

את החנות הראשונה שלה, פתחה דין ברחוב קטן בבריטניה, וכשנפתחה החנות פנתה דין לבלוגרי אופנה בריטים והציעה להם לפרסם את התיקים, השמועה התפשטה מפה לאוזן עד שהגיעה אפילו לחצר המלוכה ולסלבריטאים שונים ברחבי העולם שרצו לרכוש את התיקים המיוחדים. הקפיצה הגדולה קרתה בשנת 2009 כאשר עיתון מפורסם בבריטניה הציע את התיקים כמתנה המושלמת לחגים, ההזמנות קפצו לכ-80 תיקים ביום, בשנת 2012 סיקרה התוכנית הטלוויזיונית the today show את החנות הקטנה, והכריזה עליה כעל ״הדבר הבא״, מאז הכל הסטוריה.

מה שהכי יפה אצל דין, זה שהיא אינה שוכחת אפעם מהיכן הכל החל, "החיים מלאי הפתעות, אך הכי חשוב זה לא לשכח מהיכן הגעת. עד היום, הרגע הכי מרגש בחיי זה הרגע שבו צעדתי עם בנותי לקנות את חולצת התלבושת, של בית הספר החדש".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית