כשהמנכ"ל ענה לילדה בת 7 שבקשה לעבוד בגוגל

כשקלואי שאלה את אביה מהו מקום העבודה האידיאלי מבחינתו, 'גוגל' היתה התשובה. אחרי שהיא ראתה את התמונות של משרדי החברה שכוללים אינספור אטרקציות ופינוקים, היא השתכנעה סופית והחליטה לשלוח מכתב שהביע את רצונה לעבוד בחברה (בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
חולמים לעבוד בגוגל. קלואי ואביה
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל רגיל מן הסתם לקבל כל יום מאות פניות מאנשים שמעוניינים להשתלב בפירמה היוקרתית שלו, אבל סביר להניח שמכתב כמו שהוא קיבל לפני כמה שבועות הוא עוד לא ראה במהלך הקריירה שלו.

"לבוס היקר של גוגל", כך פתח המכתב בכתב ידה של ילדה קטנה. "קוראים לי קלואי, וכשאני אהיה גדולה אני רוצה לעבוד בגוגל. אני גם רוצה לעבוד במפעל לשוקולד ולשחות באולימפיאידה" בשורות הבאות מסבירה קלואי למה היא רוצה לעבוד בגוגל: "אבא שלי אמר שאני יכולה לשבת על פופים ולהתגלש במגלשות ולנסוע במכוניות קארטינג בעבודה בגוגל".

ולמקרה שזה לא משכנע, קלואי מוסיפה את קורות חייה הצעירים בשפה מתוקה ונוגעת ללב, ומסבירה למה היא מתאימה לתפקיד. "אני גם אוהבת מחשבים ויש לי טאבלט שאני משחקת בו משחקים. אבא שלי אמר שיום אחד הוא יקנה לי מחשב. אני בת 7 והמורים שלי אומרים להורים שלי שאני מאד טובה בכיתה, במיוחד באיות וקריאה וחיבור. אבא שלי אמר לי שאם אני אמשיך להיות טובה וללמוד אז יום אחד אוכל לעבוד בגוגל. אחותי הולי גם חכמה מאוד, אבל היא אוהבת בובות ולהתלבש... אבא שלי אמר לי להגיש לך בקשה לעבודה בגוגל. אני לא באמת יודעת מה זה אומר, אבל הוא אמר שמכתב יספיק בינתיים".

קלואי מסיימת במתיקות וכותבת; "תודה שקראת את המכתב שלי, שלחתי רק אחד חוץ ממנו וזה היה לסנטה קלאוס. להתראות".

"לבוס היקר של גוגל", כך פתח המכתב בכתב ידה של ילדה קטנה. "קוראים לי קלואי, וכשאני אהיה גדולה אני רוצה לעבוד בגוגל. אני גם רוצה לעבוד במפעל לשוקולד ולשחות באולימפיאידה" בשורות הבאות מסבירה קלואי למה היא רוצה לעבוד בגוגל: "אבא שלי אמר שאני יכולה לשבת על פופים ולהתגלש במגלשות ולנסוע במכוניות קארטינג בעבודה בגוגל".,ולמקרה שזה לא משכנע, קלואי מוסיפה את קורות חייה הצעירים בשפה מתוקה ונוגעת ללב, ומסבירה למה היא מתאימה לתפקיד. "אני גם אוהבת מחשבים ויש לי טאבלט שאני משחקת בו משחקים. אבא שלי אמר שיום אחד הוא יקנה לי מחשב. אני בת 7 והמורים שלי אומרים להורים שלי שאני מאד טובה בכיתה, במיוחד באיות וקריאה וחיבור. אבא שלי אמר לי שאם אני אמשיך להיות טובה וללמוד אז יום אחד אוכל לעבוד בגוגל. אחותי הולי גם חכמה מאוד, אבל היא אוהבת בובות ולהתלבש... אבא שלי אמר לי להגיש לך בקשה לעבודה בגוגל. אני לא באמת יודעת מה זה אומר, אבל הוא אמר שמכתב יספיק בינתיים".,קלואי מסיימת במתיקות וכותבת; "תודה שקראת את המכתב שלי, שלחתי רק אחד חוץ ממנו וזה היה לסנטה קלאוס. להתראות".,,הסיפור שעומד מאחורי המכתב הזה לא פחות מתוק ממנו עצמו. הכל התחיל כשאנדי ברידג'ווטר אביה של קלואי בת ה-7 מהרפורד שבאנגליה, ניהל עם ביתו את שיחת ה"מה תרצי לעשות כשתהיה גדולה" המיתולוגית. אבל בעוד שאיפותיו של ילד ממוצע נעות בין שוטר לטייס, קלואי הביעה שאיפות אחרות לחלוטין.,"היא ניגשה אלי והתחילה לשאול אותי שאלות בנוגע לעבודה שלי כמנהל מכירות חלפי מקררים". סיפר האב אנדי למגזין "ביזנס אינסיידר". לאחר שהסביר לה מה כולל המקצוע שלו, היא שאלה אותו אם היה מעוניין בעבודה אחרת. בתגובה אמר לה אביה כי חברת 'גוגל נשמע לו מקום מגניב לעבוד בו. "היא שאלה למה. אז הראיתי לה את התמונות של המשרדים שלהם ואת הדברים המגניבים שהם עושים", סיפר אנדי.,מסתבר שהתמונות של החברה שהציגו מקום עבודה מפנק ומלא באטרקציות כמו פופים לישיבה, מגלשות, מכוניות קארטינג ופארקים מדהימים ביופיים, הצליחו לשבות את ליבה של קלואי. בעצת אביה היא החליטה לשלוח מכתב לחברה בה המשרדים נראים כמו לונה פארק ולהצהיר על משאלתה לעבוד שם.,המשרדים של גוגל,אנדי העיד על עצמו שמעולם לא ביקר בקליפורניה ולא, אין לו קשרים בגוגל. הוא פשוט שלח את המכתב וקיווה לטוב. לכן רק נוכל לתאר את גודל ההפתעה וההתרגשות שאחזה בו וביתו כאשר התקבל מכתב תשובה מגוגל, שנכתב ע"י מנכ"ל החברה סונדאר פיצ'אי בכבודו ובעצמו:,"קלואי היקרה, תודה רבה על מכתבך. אני שמח שאת אוהבת מחשבים ורובוטים, ומקווה שתמשיכי ללמוד על טכנולוגיה בעתיד. אני חושב שאם תמשיכי לעבוד קשה ולרדוף אחרי החלומותייך, תוכלי להשיג כל מטרה שתציבי לעצמך - מעבודה בגוגל, עד שחיה באולימפיאדה. אני מצפה לקבל את טופס המועמדות שלך ברגע שתסיימי את ביה"ס!:) כל טוב לך ולמשפחתך".,את מכתב התגובה הנוגע ללב שזכה ל-144,000 לייקים, פרסם אנדי בחשבון הלינקד-אין שלו, לצד הכיתוב: ""להגיד שהיא שמחה אחרי שקיבלה את המכתב הזה עם חתימתו של סונדר פיצ'אי בכבודו ובעצמו יהיה לשון המעטה. עכשיו היא אפילו יותר להוטה להצליח בבית הספר ולעבוד בגוגל. לא אוכל להודות מספיק לאדם העסוק הזה על כך שהקדיש מזמנו כדי לקרב את חלומה של ילדה אחת בצעד אחד, למרות שאיני בטוח לחלוטין אם היא מודעת לכך שיידרש ממנה קצת יותר מנסיעה במכוניות קארטינג ושינה בכורסאות כדי להצליח בגוגל!"
‏המכתב של קלואי (צילום מסך)

הסיפור שעומד מאחורי המכתב הזה לא פחות מתוק ממנו עצמו. הכל התחיל כשאנדי ברידג'ווטר אביה של קלואי בת ה-7 מהרפורד שבאנגליה, ניהל עם ביתו את שיחת ה"מה תרצי לעשות כשתהיה גדולה" המיתולוגית. אבל בעוד שאיפותיו של ילד ממוצע נעות בין שוטר לטייס, קלואי הביעה שאיפות אחרות לחלוטין.

"היא ניגשה אלי והתחילה לשאול אותי שאלות בנוגע לעבודה שלי כמנהל מכירות חלפי מקררים". סיפר האב אנדי למגזין "ביזנס אינסיידר". לאחר שהסביר לה מה כולל המקצוע שלו, היא שאלה אותו אם היה מעוניין בעבודה אחרת. בתגובה אמר לה אביה כי חברת 'גוגל נשמע לו מקום מגניב לעבוד בו. "היא שאלה למה. אז הראיתי לה את התמונות של המשרדים שלהם ואת הדברים המגניבים שהם עושים", סיפר אנדי.

מסתבר שהתמונות של החברה שהציגו מקום עבודה מפנק ומלא באטרקציות כמו פופים לישיבה, מגלשות, מכוניות קארטינג ופארקים מדהימים ביופיים, הצליחו לשבות את ליבה של קלואי. בעצת אביה היא החליטה לשלוח מכתב לחברה בה המשרדים נראים כמו לונה פארק ולהצהיר על משאלתה לעבוד שם.

המשרדים של גוגל

אנדי העיד על עצמו שמעולם לא ביקר בקליפורניה ולא, אין לו קשרים בגוגל. הוא פשוט שלח את המכתב וקיווה לטוב. לכן רק נוכל לתאר את גודל ההפתעה וההתרגשות שאחזה בו וביתו כאשר התקבל מכתב תשובה מגוגל, שנכתב ע"י מנכ"ל החברה סונדאר פיצ'אי בכבודו ובעצמו:

"קלואי היקרה, תודה רבה על מכתבך. אני שמח שאת אוהבת מחשבים ורובוטים, ומקווה שתמשיכי ללמוד על טכנולוגיה בעתיד. אני חושב שאם תמשיכי לעבוד קשה ולרדוף אחרי החלומותייך, תוכלי להשיג כל מטרה שתציבי לעצמך - מעבודה בגוגל, עד שחיה באולימפיאדה. אני מצפה לקבל את טופס המועמדות שלך ברגע שתסיימי את ביה"ס!:) כל טוב לך ולמשפחתך".

את מכתב התגובה הנוגע ללב שזכה ל-144,000 לייקים, פרסם אנדי בחשבון הלינקד-אין שלו, לצד הכיתוב: ""להגיד שהיא שמחה אחרי שקיבלה את המכתב הזה עם חתימתו של סונדר פיצ'אי בכבודו ובעצמו יהיה לשון המעטה. עכשיו היא אפילו יותר להוטה להצליח בבית הספר ולעבוד בגוגל. לא אוכל להודות מספיק לאדם העסוק הזה על כך שהקדיש מזמנו כדי לקרב את חלומה של ילדה אחת בצעד אחד, למרות שאיני בטוח לחלוטין אם היא מודעת לכך שיידרש ממנה קצת יותר מנסיעה במכוניות קארטינג ושינה בכורסאות כדי להצליח בגוגל!"

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית