שיחק אותה: הנער שהצליח ללקוט 15 אלף בובות

הוא הבין את זה שיש לו כשרון רק כאשר חבריו לגלגו עליו שלא יוכל לתפוס את הבובה ממכונת הבובות. לאחר שהצליח כבר בפעם הראשונה, הבין שהוא גם טוב בזה, כמה טוב? בא נגיד שכבר בבית שלו נחים כ-15.000 בובות מכל הגוונים והסוגים שאת כולם השיג ממכונת הבובות

נטלי פולג | כיכר השבת |
תורת המשחקים
מכירים את זה? מכניסים מטבע אל מכונת הבובות, מתפללים למזל, מנשקים את המזוזה פעמיים וממלמלים שיר למעלות. אך בכל אופן המזל לא בדיוק אתנו ואנחנו אפעם לא מצליחים לתפוס את הבובה הארורה הזו עם הצבט.

צ׳אן זיטונג היה אחד מחבורת ילדים שעמדו עם קערת מטבעות וניסו את מזלם במכונת הבובות. צ׳אן, שהיה ילד ביישן במיוחד, עמד מתבונן מהצד בחבריו שניסו שוב ושוב ושוב לתפוס איזו בובה ממכונת הבובות אך ללא הצלחה. לאחר מכן פנה ראש החבורה אל צ׳אן ואמר לו כי כדאי שינסה, צ׳אן שסירב בהתחלה, הפך לצחוק מול החבורה, מה שנתן לו מוטיבציה לפנות אל מכונת המשחקים, להכניס מטבע ומיד בניסיון הראשון להוציא בובה חדשה וזוהרת.

כמובן שבמשחקים כאלה עם הכסף בא התיאבון, כך שהכניס צ׳אן עוד מטבע וגם אתו הצליח להוציא בובה מול פניהם של חבריו המשתאים, ממשחק למשחק צבר נסיון בתוספת הכשרון החבוי בו, צ׳אן מצא עצמו בבית עם מעל ל-15.000 בובות מכל הסוגים.

"חשבתי בהתחלה כמובן שלא אצליח, אך ככל שניסיתי התחלתי להבין שזה פשוט קל, אך זה לא משהו שאני יכול להסביר אותו. אנשים רבים באים אלי ומבקשים שאגלה להם את הסוד. אך בעצם אין פה שום סוד, זה פשוט מצליח לי".

לאחרונה החליט צ׳אן כי הוא מעוניין להפטר מאלפי הבובות שיושבות בביתו ולתרום אותם לילדים שצריכים אותם. ״אני אוהב את האוסף שלי, אבל זה כבר יותר מדי, יש ילדים שהיו שמחים מאד לקבל את הבובות האלה,זה עדיף מסתם אוסף שישב לי בבית״

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית