כיף להכין, כיף לשחק: בצק משחק אכיל - מדריך וידאו

משחק בטוח תוצרת בית שהילדים לא יעזבו לרגע ואתם יכולים להיות רגועים: גם אם חתיכות מהבצק מצאו את דרכן לפיהם, הוא אכיל לגמרי ואין מה לדאוג (ילדים, משפחה)

mame | כיכר השבת |
בצק משחק כיפי תוצרת בית
(צילום: www.purewow.com)כשמדובר בצעצועים לילדים, יש שלושה דברים שאנחנו יודעים בבירור: סוללות לעולם לא יבואו בתוך האריזה, תמיד יהיה לגו תועה על הרצפה ולכל צעצוע יש פוטנציאל גבוהה להגיע לפה של הילד. בקשר לדבר האחרון, יש לנו פתרון נהדר. צפו במתכון המדליק להכנת בצק משחק ביתי אכיל בקלות. מה צריך? - 6-8 מרשמלו גדולים - 1/4 כוס קורנפלור + תוספת לקימוח - 2 כפיות שמן קוקוס - 12 טיפות צבע מאכל - בכל צבע שתבחרו שלב 1: מניחים את המרשמלו בקערה בטוחה לחימום במיקרוגל, ומוסיפים את הקורנפלור ושמן הקוקוס. שלב 2: מחממים את התערובת על חום גבוה במשך 30 שניות. שלב 3: מוסיפים את צבע המאכל ומערבבים הכל ביחד. בתחילה, זה יהיה די דביק אבל המשיכו לערבב עד שהכפית מתקשה לערבב את הבצק, ואז עברו ללישה ידנית (טיפ: שימו מעט שמן קוקוס על הידיים כדי למנוע מהבצק להיות דביק מדי)
(צילום: www.purewow.com)

כשמדובר בצעצועים לילדים, יש שלושה דברים שאנחנו יודעים בבירור: סוללות לעולם לא יבואו בתוך האריזה, תמיד יהיה לגו תועה על הרצפה ולכל צעצוע יש פוטנציאל גבוהה להגיע לפה של הילד. בקשר לדבר האחרון, יש לנו פתרון נהדר. צפו במתכון המדליק להכנת בצק משחק ביתי אכיל בקלות.

מה צריך?
- 6-8 מרשמלו גדולים
- 1/4 כוס קורנפלור + תוספת לקימוח
- 2 כפיות שמן קוקוס
- 12 טיפות צבע מאכל - בכל צבע שתבחרו

שלב 1: מניחים את המרשמלו בקערה בטוחה לחימום במיקרוגל, ומוסיפים את הקורנפלור ושמן הקוקוס.

שלב 2: מחממים את התערובת על חום גבוה במשך 30 שניות.

שלב 3: מוסיפים את צבע המאכל ומערבבים הכל ביחד. בתחילה, זה יהיה די דביק אבל המשיכו לערבב עד שהכפית מתקשה לערבב את הבצק, ואז עברו ללישה ידנית (טיפ: שימו מעט שמן קוקוס על הידיים כדי למנוע מהבצק להיות דביק מדי).

שלב 4: מפזרים קורנפלור נוסף על משטח עבודה נקי, והופ! שעתיים של שקט רצוף מובטחות לכם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית