כיכר השבת

בחירות 2015 • צפו בראיון

יצחק הרצוג: 'ביבי איבד את האנושיות לחברה החרדית'

יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג בראיון מיוחד ל"כיכר השבת", שוטח את משנתו ועמדתו • "המחויבות לעולם התורה זה חלק מדמי" • "ביבי איבד את האנושיות לחברה החרדית" • עוד בראיון: כיצד ינהג עם חוק הגיוס, הסנקציות הפליליות וחוק הגיור • למה הוא עדיף מביבי ומה לחש לליצמן בחתונת נכדתו? • צפו (בארץ)

59
ישי כהן | כיכר השבת | י"ג באדר | 04.03.15
(צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015 • ראיון מיוחד: בימים אלו, שבועיים לפני הבחירות, עסוק יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג בשיאו של קמפיין הבחירות. הוא מקווה להצליח להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהיכנס במקומו ללשכת ראש הממשלה.

בראיון מיוחד ל"כיכר השבת", מדבר יצחק הרצוג על הכל ומסביר מדוע לדעתו הוא האיש הראוי לכהן כראש הממשלה, ולמה הוא עדיף על פני נתניהו גם לציבור החרדי .

מי שנכנס ללשכתו של הרצוג, יכול להבחין בספרים רבים של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שהעניק לו אותם עם הקדשה אישית לצד תמונות של סביו הרב יצחק הרצוג זצ"ל שהיה הרב הראשי לישראל.

בפתח הראיון עסקנו בענייני היום, תחילה בנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני הקונגרס בארה"ב, שאלנו את הרצוג האם הדבר מזיק למדינת ישראל: "כאשר ראש הממשלה נוסע לנאום נאום שאין לי מחלוקת לגבי חשיבות הנושא, השאלה האם הוא עוזר לנטרל את האיום או לא, לדעתי הוא לא עוזר לנטרל את האיום, הוא רק גורם לכך שלא יקשיבו לו והתהליך יתקיים בלעדיו".

לאחר שדיברנו על הנושא האיראני שוחחנו עם הרצוג על הפוליטיקה, בסקרים הוא מצליח לגבור על הליכוד אך עדיין מתקשה להציג גוש בראשותו שירכיב את הממשלה הבאה.

"אני הוכחתי מיומנויות פוליטיות בלתי מבוטלות, לקרב נדחים, לחבר קבוצות", אומר הרצוג, "בכלל, תפיסת עולמי מדברת על ההכרה העמוקה לכך שבישראל יש רב תרבותיות מתפתחת, תחת החלום הציוני של מדינה יהודית דמוקרטית בישראל, אנחנו נמצאים במצב שכל קבוצה רוצה לממש את שאיפותיה, וזה לגיטימי לדבר עם כל קבוצה בגובה העיניים ולא להטיף לה".

"לכן, בסופו של דבר, אני מאמין שאני יוכל להוביל ולבנות קואליציה בעלת משמעות לישראל, חזקה ויציבה", טוען ברצוג.

יצחק הרצוג עם כתב "כיכר השבת" ישי כהן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען לאחרונה שבתדרוכים שהוא מקבל, נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי להטיל את הרכבת הממשלה על המפלגה הגדולה ולאו דווקא על מי שיציג גוש גדול, שאלנו את הרצוג האם הדבר נכון.

"אני חושב שזה אחד השיקולים, יהיה פה שילוב של המפלגה הגדולה וגם שילוב של התמיכה. אני פועל בשני המישורים, אני חושב שמבחינתי אני אומר לכל מי שרוצה ומבין את הצורך להחליף את נתניהו, אחרי שש שנים של שלטון כושל, שהוא חייב להצביע רק עבורי".

שאלנו את הרצוג האם יש לו איזו הבטחה מהמפלגות החרדיות שיתמכו בו לתפקיד ראש הממשלה ולא בבנימין נתניהו.

"לא, אין לי הבטחה כזו בכלל", מצהיר הרצוג ומוסיף, "אלא שאני נוהג בהגינות, אני גם למדתי שלא לפזר הבטחות סרק, ולהבדיל מנתניהו אני לא מתכוון לפזר הבטחות סרק. אני יומר מה יש לי, יש לי יחס של ההערכה וכבוד לכולם, בתקופתי כראש האופוזיציה הוכחתי שאני יודע לעבוד עם המפלגות החרדיות, כמו יתר המפלגות, גם אם יש חילוקי דעות".

הקדשה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ליצחק הרצוג (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

במהלך הראיון מספר הרצוג על הקשר שלו עם הציבור החרדי: "אני בא מבית שמבחינתי, המחויבות לעולם התורה, לערכי הנצח של העם היהודי, זה חלק מדמי".

שאלנו את הרצוג איך הוא יכול לשכנע את הציבור החרדי שהפוליטיקאים החרדים צריכים לתמוך בו ולא בנתניהו, מה יש בו שאין בנתניהו?

"אמינות, אחריות, אני גם באמת ובתמים מאמין והוכחתי זאת בכל תפקיד שביצעתי, הוכחתי את ההבנה העמוקה של צרכי הציבור החרדי, בכל מה שקשור לאורחות חייו, בכל מה שקשור להתמודדות בעוני, בעיית הדיור.

"האוכלוסייה החרדית היום נושאת כאב גדול, מרירות גדולה, היא פצועה, מרגישה שבעצם עשו לה עוול. לדידי לא יתכן שניפגש רק בחדר המיון בבית חולים, אלא בכל מעגלי החיים.

"אני חושב שמה שקרה עם נתניהו, אני חושב שביבי איבד, באמת איבד, את האנושיות, את היחס לאחר, את ההבנה של המצוקות האימיתיות של החברה החרדית".

התחלנו לדבר עם יצחק הרצוג על הסנקציות הפליליות אבל הוא בחר קודם לדבר על מצוקת הציבור החרדי מבחינת תקציבים: "אני חושב שלפני כן יש שאלה אמיתית של קיום בכבוד. אני מתחתי ביקורת קשה על קיצוץ 'קצבאות הילדים', לא רק בגלל הציבור החרדי, אלא שקצבאות הילדים הם חלק מהאמנה בין מדינה לבין המשפחות, הקצבאות הללו מייצבות את סל ההכנסות של משפחה, אני אעשה הכל כדי לייצב את סל ההכנסות של המשפחות".

חזרנו ושאלנו את הרצוג על נושא הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס: "אני יאמר כך, אני לא משחק משחקים, אני לא מנהל משא ומתן היום. אני יאמר כך, לדעתי עולם התורה ועולם הישיבות הוא ערך חשוב במדינת ישראל, אני מאוד מאוד מכבד את העולם הזה, ומאוד מבין את כוחו ועוצמתו ותרומתו לשימור עם ישראל מדורי דורות, אבל אני לא מוכן לנהל משא ומתן על חוק".

"ביבי איבד, באמת איבד, את האנושיות" (צילום: פלאש 90)

"התחושה שמישהו מרגיש שבשל רצונו ללמוד תורה הוא יחשב עבריין, זו תחושה מאוד קשה, היא תחושה כואבת", מוסיף הרצוג.

הרצוג לא שוכח לעקוץ את יאיר לפיד שעמד מאחורי חוק הגיוס: "נצטרך להתמודד בכך בתהליך חברתי, בדיאלוג ובשיח, בפתיחות, בהבנה בין כל הקבוצות, לא בהתנשאות, לא בבורות ולא בהשמצות".

במהלך ישיבת המפלגות החרדיות באופוזיציה, ראשי המפלגות החרדיות ובראשם אריה דרעי, הצהירו שהם ישמחו לראות את יצחק הרצוג כראש הממשלה במקומו של בנימין נתניהו, אך בחודש האחרון משהו השתנה, הם חוששים לומר זאת, שאלנו את הרצוג מדוע.

"אני חושב שזה לגיטימי מבחינתם, היום המפלגות החרדיות רוצות לדעת קודם כל באופן טבעי באיזו זירה הן נמצאות, יש בוחרים כאלה ואחרים. אני יכול להבין את החששות, אבל אני אומר כך, תמיד יש את היום שאחרי, אני לא במסע חיזור, אני לא משתמש וזורק, אני לא משתמש רק לשם ניצול, אני מדבר על שיח פתוח שבו אני מותח ביקורת ואומר גם דברי ההערכה, ומנגד גם אני סופג ביקורת וגם סופג ההערכה, זה מה שאני רוצה להגיע ביחסים עם המפלגות החרדיות".

אני אתן לך ציטוט של אריה דרעי: אין לי בעיה שהרצוג יהיה ראש הממשלה, יש לי בעיה שציפי לבני תהיה ראשת הממשלה.

"אני לא מכיר את הציטוט הזה, אני חושב שציפי לבני היא אשה מאוד מכובדת ומאוד ראויה. אני חושב שציפי לבני היא אשה מאוד ראויה והגונה שמעולם לא נקטה שום צד של רדיפה, אנחנו צריכים להכיר בעובדה שבציבור הכללי יש דרישה להרבה תהליכים חשובים".

הרצוג בוחר לצאת נגד המתקפה המכוונת נגדו על דאגתו כביכול לרפורמים ואומר: "אני אומר כך, כדאי שידעו את האמת, ישנם כללים שהוכתבו, כללי שוויון, כשר הבינוי והשיכון עמדתי בכללים הללו. אבל כתוצאה מהכללים הללו נבנו מאות בתי כנסת בכל רחבי הארץ והדבר הגדול נבנו מאות מקוואות בכל רחבי הארץ, אז צריך לראות את האמת ולא ליפול למסכת של שקרים".

שיחות ארוכות עם הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: פלאש 90)

כששאלנו את הרצוג על נושא חוק הגיור שהסעיר את הממשלה היוצאת, הוא חושף שיחות שהוא מקיים עם הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף בנושא: "אני שוחחתי על כך שיחות ארוכות מאוד גם עם הרב יצחק יוסף, אני חושב שכמו בכל נושא בנושא דת ומדינה, יש יכולות להגיע להבנות והסדרים".

הציבור החרדי שואל את עצמו, במידה ותיבחר, למי תחייג ראשון - למפלגות החרדיות או לשאר המפלגות?

"אני לא מנהל קואליציות, ממש לא, זה גם לא ראוי. אני מדבר עם כולם ואני נוהג עם כולם בכבוד".

הרצוג תקף את מפלגת 'יחד' בה נמצא פעיל הימין ברוך מרזל: "ב'יחד' יושב ברוך מרזל, ברוך מרזל לצערי הרב הוא דוגמא להפצת שנאה, ריב ומדון, הוא פוסל קבוצות אחרות בחברה הישראלית. הוא מתעלם מן העבודה שגדולי תורה אסרו לעלות להר הבית". יצוין כי מרזל לא עולה להר הבית זה שנים ארוכות.

לקראת סיום שאלנו את יצחק הרצוג מה היה בשיחה בינו לבין ח"כ יעקב ליצמן במהלך שמחת החתונה לנכדתו של ליצמן: "אני אמרתי לו שהיין טעים, שאני רציתי לדעת על הזוג הצעיר, אני באתי כחבר. פשוט רציתי לשאול את הדברים החשובים בחתונה כזו, שום אמירה פוליטית, זה לא המקום ולא הזמן".

בסיום הראיון מנסה הרצוג להסביר מדוע הוא הכי מתאים לציבור החרדי כראש ממשלת ישראל.

תוכן שאסור לפספס
59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
34
ההפכפך הזה סותם את השאלות המשוועות לתשובה - בקש...
המעורר08.03.15
33
ומה דעתו ודעת חבריו לסיעה על נישואים של הקהילה הגאה? ומה דעתם בעניין תחבורה ציבורית בשבת? ובעניין הגיורים הרפורמיים? הפרדת דת ומדינה? ובעניין גיוס בני ישיבות לצבא (וסנקציות על מי שלא מתגייס)? אני מחכה לתשובות..
מישהו04.03.15
32
מבלבל את המוח בשטויות השקרן הזה הוא רוצה לעזור לרפורמים ולקונסרבטיבים שילך השקרן הזה
אופיר המלך04.03.15
כנראה שכחת מה ביבי עשה לנו אני בהלם איך לאחר שנתיים של פגיעה מתמשכת יש עדיין כאלו מתוכנו שמעדיפים אותו לראה"מ. ביבי הביתה
ניסן04.03.15

הצגת כל התגובות

31
אחרי ההכרזה של אריה דרעי אתמול על תמיכה בנתניהו כל הראיון לא רלוונטי
שסניק04.03.15
30
הוא גדל באנטי דת ונשבה בחילי הערב רב ונמנה עם מפקדיו בראשם התשקורת האנטי יהודית חרדית !
א.מ.04.03.15
29
הבנאדם תומך בזרמים רפורמים וקונסרבטיביים הוא מזלזל בחברה החרדית ומעמעם את מסריו אין גרוע ממנו לא להאמין לאף מילה שלו הוא קשור לקרן החדשה ורוצה למסור בנוסף את שטחי ארץ הקודש וחבר לאנטי חרדית ציפי לבני לא לתת לו לעבוד עליכם הוא מנצל את סבא שלו כדי לגרוף תמיכה בפועל הכל מילים!!!!!!!!!!
ליזרד04.03.15
28
תורידו י מהשם דלו יצא בוז😄😄😄 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם04.03.15
27
ציפי ובוזי רעים ליהדות החרדית ורעים לכל. כנראה דרעי יש לו חוש ריח יותר טוב. עושה כמו ישי מלכתחילה: רק הליכוד בא בחשבון! ליצמן הוא זה שסוחב ולא מביא בכך שום תועלת ליהדות התורה!
יוסי04.03.15
26
מחלוקת בארץ זה לגיטימי בחו"ל זה מעשה נפשע של עמלק
אבי04.03.15
25
בהם. הרי שנאתה לכל מה שריח דת נודף ממנו הוא מן המפורסמות, אז אל תספר לנו סיפורים, ומי יתן ותפסידו בבחירות.
אבי04.03.15
24
עכשיו הם מחפשי אותנו רוצים אותנו - ומחר יגידו לנו יפה שלום ושכחנו מהחרדים - הטנטישםיות של ציפפי נגד החרדים לא נשכח לעולם -בוז לבוז'י הילד שיש לו עוד הרבה מה ללמוד מנתניהו.
יאמין לו04.03.15
23
מר הרצוג הפסק לקשקש אתה יכל לכבד ולהבין את הציבור החרדי. אבל שותפתך למפלגה שונאת את הציבור החרדי לא מכבדת אותו והיא סולדת ממנו .
דואג04.03.15
22
א. באו נראה אותו אומר את כל הלוקשים הללו בערוץ 2 או בידיעות ב. גם פה הוא מקשקש המון ומתחמק ממהות כמו בגיור ג. הוא לא הבטיח דבר רק תקף את האחרים
אמיתי04.03.15
הוא תמך בחוק הגיוס, תמך ברפורמים, בתחבורה ציבורית. מהו מוכר כאן לוקשים, ואיך אתם נותנים במה לשקריו? אני לא מדבר כבר על ליבני, מלאת השיטנה נגד תורת ישראל והחרדים.
מנשה05.03.15
21
לדעתי הוא באמת מדבר לענין, כלכלה טובה ועוד פעם כלכלה עזרה ואחווה ורווחה, ולא כל היום צימצומים וכסף לביטחון ומלחמות
מנחם מנדל04.03.15
20
שרמס כל דבר שבקדושה בקור רוח ובמשך שנות שלטונו גזל את לחם מילדים רכות אין עוד מדינה שמשלם פרוטות בביטוח לאומי ואין עוד מגזר שלא מקבל כלום ורק נותן כמו המגזר החרדי אבל כנראה שהפוליטקיים החרדים ימשיכו לתת את הלחי השניה והם היום בוגדים בהרצוג שיהיה איתם גם כשכולם יצאו נגדו והיום הוא מבין שהחרדים הם בו
נתי09.03.15
אחרת אין דרך להסביר את האהבה העיוורת כלפי מי שמודיע מראש שידרוש שיוויון בין האורתודוקסים לרפורמים
נחמן11.03.15
19
לאלו מאיתנו ששכחו מה ביבי עשה לנו להלן תזכורת: 1. חוק הגיוס, ותמיכה מלאה לחברי "מאהל הפרייארים" שהתקבלו בלשכתו ברוב כבוד ובפרסום רב. 2. חוק הגיור. 3. קיצוץ דרקוני של מעל 60% לתקציבי הישיבות. 4. קיצוץ קצבאות הילדים. 5. הקפאת הבנייה בביתר עילית ובמוד"ע כמעט לחלוטין, בה בעת שבשאר אזורי יו"ש הוצאו אלפי
שלמה04.03.15
זה לא נכון לבדוק רק מה "ביבי" עשה, אלא חובה לבחון את זה מול האלטרנטיבה. כלומר, אם ביבי עשה X וגם כל גורם אחר היה עושה את אותו X, אזי זה לא "ביבי אשם" אלא זהו תהליך בלתי נמנע. ולגוף טענותיך. 1. חוק הגיוס - הרצוג מתעקש בכל תוקף שלא לבטל את הסנקציות הפליליות. ביבי כבר הודיע שיבטל אותן. 2. חוק הגיו
מבין05.03.15
18
אני לא מסוגל להבין איך יש חרדים שתומכים באיש המסוכן והמיסכן הזה
יעקב04.03.15
17
גם בוז'י מזכיר את זה על העוני והמחסור בציבור החרדי שגודל במיוחד כשמורידים קצבאות, והרי ברור שמשפחה לא אמורה להתפרנס מקצבאות המדינה ולא שייך שכל פעם שקמה מפלגה שמבטלת את זה משפחות קורסות. משפחה לא אמורה להתפרנס מקצבאות מדינה, וכל אברך אמור לדאוג לפרנסת משפחתו אם על ידי אשתו ואם על ידי עצמו ולא להתבכ
יוני04.03.15
16
הגעתי לדקה 7 ומצאתי את עצמי בוהה בסרטון והמילים לא מצליחות לחדור לרמת קשב מינימלי. בוזי אתה מרדים! מצאתי פיתרון לבעיית נדודי השינה!
שושה04.03.15
15
ומשחק אותו שעולם התורה חשוב לו
בניה 04.03.15
14
עוד לפני הקמת המדינה הציונית, הזהירו גדולי ישראל מפני עדת כופרים שעתידה להנהיג את המדינה, לכן אסרו לעלות לארץ ובמקום זה למות על קידוש ה'. ועתה לא רק זה, כי אם להתחנן בפני הכופרים כי יסכימו לצרפם לממשלה, והכל בהוראתם של "גדולי ישראל".ומיליון חרדים מבטלים יום שלם תורה כדי להצביע בקלפי.
דן סגל04.03.15
13
0 קשישים עניים תוך שנה זה לא הבטחת סרק? קרקע חינם זה לא הבטחת סרק? שתהיה ראש ממשלה זה לא הבטחת סרק? מה אתה מקשקש. נכון לכרגע בשום סיטואציה אתה לא יכול להיות ראש ממשלה. אם תכניס את ש"ס, תוציא את יש עתיד. אם תכניס את ליברמן, תאבד את מרץ. וגם אם תצליח לשכנע כמה מהם לשבת ביחד ואפילו תיקח את כחלון ויהדו
דויד04.03.15
12
חבל
בנימין גרשוני04.03.15
11
ונגיד שאתה תעזור לחרדים המחליפה שלך בעוד שנתיים שונאת חרדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו04.03.15
10
הלוואי עלינו ראה"מ שכזה
יעקב04.03.15
מסוכן ביותר ! אמין מי ששומר שבת ! וירא שמיים !
דורון שמיר04.03.15
יש עדיין באגט וקולה להפסקת צהריים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדי05.03.15
שציפי לבני לא רודפת חרדים? היא עשתה יותר נזק מלפיד הן בגיור הן בשבת והן באפליה שהחרדים יחזירו אותנו לימי החושך זה ציטוט שלה
רוני04.03.15
9
למי להצביע...
אבי05.03.15
8
ציפי ליבני חברתו למיפלגה ולמועמדות כתבה אתמול רק אתמול כן היא כתבה שחרדים יובילו לאסון היא נגד כל דבר שביהדות זה שהוא מיתחנף זה לא אומר כלום
יהודה04.03.15
7
"ואלה". עשיתה לי את פורים (למרות שאני ב"צום" ומאוד..רעב.. כבר ניכנסתי ל"שמחה" של פורים) מומלץ ליראות (ביפרט בפורים)
שאול04.03.15
6
הוא שגרם לזה שבנט ירוץ ללפיד כי ביבי לא רצה אותו בממשלה הוא יכול היה להקים את הממשלה עם החרדים בלי לפיד .
ביבי לא אמין04.03.15
5
ביבי הוכיח את עצמו - הוכיח שנכשל! בוז'י הוא בגדר שמא.. במקרה דידן ברי ושמא שמא עדיף.
המלך אחשורוש04.03.15
4
הכתב צריך להתחיל לשאול שאלות ברורות ולעמוד עליהם , עד שפגשת אותו שום דבר לא ברור יצא חוץ מלעקוץ את ביבי. בקיצור אין לא מה למכור אפילו לא הבטחות חוץ מלעקוץ את השני וזה לא מפריע לכתב שמראיין אותו !!!!
בנימין04.03.15
3
שיתף פעולה עם שונאי ישראל, שאנחנו בני היראה נסמוך עליו חס ושלום
דוד גולד04.03.15
2
תתארו לכם אותו נואם בקונגרס בימקום ביבי זה פשוט בדיחה עצובה אל תישכחו מי השותפה שלו זה ציפי שביום שהיא תעלה לשילטון חצי מהארץ כולל חלקים מירושלים כבר לא שלנו זההה ססככננה האיש הזה אני לא סומך עליו שלא יעשה אוסלו 2
יהודה04.03.15
1
אמין ולא שונא חרדים ורצוי לרוב אחיו
שר הכיכר04.03.15
ממשלה..ומה דעתו ודעת חבריו לסיעה על נישואים של הקהילה הגאה? ומה דעתם בעניין תחבורה ציבורית בשבת? ובעניין הגיורים הרפורמיים? הפרדת דת ומדינה? אני מחכה לתשובות..
איש04.03.15
או רק אותו משרד? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כרובי05.03.15
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

בראיון ראשון בתפקיד

למרות המשבר עם ביידן - השגריר מתעקש: "עסקים כרגיל"

יוני גבאי | 13.05.24

הממשלה תתפרק?

"הפערים בלתי ניתנים לגישור" | המו"מ עם חמאס במבוי סתום

יוני גבאי | 12.05.24

"היא בולשת אחריי"

יאיר נתניהו חושף: "יש הרבה איומים איסלאמיסטים עליי"

בני סולומון | 12.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

"אף פעם לא הרגשתי ככה"

גיבור ישראל: "אני מרגיש מושפל, זה יום עצמאות שלא יישכח"

שאול כהנא | 12.05.24

"מזעזע לשמוע את זה"

טראמפ לצד ישראל: "הפעולה של ביידן - מהבגידות החמורות"

יוני גבאי | 12.05.24

"תחלופה טבעית"?

מדיניות 'היום שאחרי': בכיר במועצה לביטחון לאומי - התפטר

יוני גבאי | 12.05.24

בהפגנה בהרצליה | צפו

לא מתייאש | ח"כ לפיד: "אנחנו נשלח את הממשלה הביתה"

קובי אטינגר | 11.05.24
ש

תעשו לעצמכם טובה ותכנסו

יותר זול ממחיר למשתכן - הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

במהלך הקבינט

סמוטריץ' התנגד לציוץ של בן גביר - נתניהו התפרץ בצחוק רם

יוני גבאי | 10.05.24

ברוב גדול

האו"ם צפוי לשדרג את מעמדם של הפלסטינים - כמו מדינה

כיכר השבת | 10.05.24

"נעמוד לבד"

נתניהו בראיון מקיף לד"ר פיל: "ננצח את חמאס - כולל ברפיח; אני מחוייב להחזרת החטופים"

יוני גבאי | 10.05.24