הרב דב ליאור: מותר לפגוע גם בפלסטינים חפים מפשע

פסק הלכה שמפרסם הרב דב ליאור, ממנהיגי הציבור הדתי לאומי מתיר לפגוע גם בפלסטינים חפים מפשע, זאת כ"הענשת אוכלוסיית האוייב", לדבריו

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב דב ליאור (צילום: פלאש 90)

בפסק הלכה חדש שמפרסם הרב דב ליאור, הוא קובע כי מותר לפגוע גם בפלסטינים חפים מפשע במסגרת הלחימה בעזה ולהפציץ שטחי אוכלוסין, וזאת בתור הענשת אוכלוסיית האוייב, כך לדבריו.

"תורת ישראל מדריכה אותנו בכל תחומי חיינו הפרטיים והציבוריים גם יחד, איך ראוי להתנהג גם בזמן מלחמה. בכל המלחמות שהעם המותקף רשאי להשיב מלחמה שערה לעם שממנו באו התוקפים ואינם חייבים לבדוק אם הוא באופן אישי משתייך לתוקפים" כתב הרב ליאור.

"לכן, מוסיף הרב דב ליאור "בשעת מלחמה מותר לעם המותקף להעניש את אוכלוסיית האויב בצעדי עונשין שימצא לנכון, כגון למנוע אספקה או חשמל וכן להפגיז את כל האזור לפי שיקול דעתו של שר הצבא ולא לסכן סתם חיילים אלא לנקוט באמצעי התרעה מוחצים כדי להדביר את האויב".

צה"ל זיהה ילדים וביטל תקיפה (דובר צה"ל)

"מותר לשר הביטחון להורות אפילו על החרבת כל עזה כדי שהדרום לא ימשיך לסבול ולמנוע פגיעה בבני עמנו הסובלים זה זמן רב מהאויבים מסביב" כותב הרב ליאור בהתייחס לסוגיית עזה.

"כל מיני דיבורים של הומניזם והתחשבות הם כאין אל מול הצלת אחינו בדרום ובכל מרחבי ארצנו והחזרת השקט בארצנו" הוסיף הרב ליאור בסוף פסק ההלכה שפרסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר