על בוטוקס, החלקת קמטים ועור צעיר יותר

עם השנים מתחילים להופיע קמטים וקמטוטים על עור הפנים. הקמטים נוצרים במצח, בזוויות העיניים ובין הגבות, כחלק מתהליך ההתבגרות של גופנו, וגם בהשפעת זיהום האוויר וקרינת השמש. כיום יש פתרון, מילוי קמטים הזרקת בוטוקס הם אמצעים יעילים לטיפול בתופעה. מי לא רוצה להיראות צעירה יותר?

כיכר השבת | מקודם |
צעיר יותר (צילום: פלאש 90)

עם השנים מתחילים להופיע קמטים וקמטוטים על עור הפנים. אלה הם סימני הגיל הראשונים. הקמטים נוצרים במצח, בזוויות העיניים ובין הגבות, כחלק מתהליך ההתבגרות של גופנו, וגם בהשפעת זיהום האוויר וקרינת השמש. בשנים האחרונות הפכו הזרקות הבוטוקס וחומרי המילוי אמצעי להחלקת עור הפנים.

הזרקות בוטוקס

בשנים האחרונות הפך הבוטוקס לאמצעי שימושי ביותר להעלמת קמטים, לטיפול בתופעות של הזדקנות עור, להסתרת צלקות עמוקות ועוד. הבוטוקס (שמו המוכר יותר של רעלן הבוטולינום) שימש בתחילת שנות ה-70 את רופאי העיניים לתיקון פזילה או עין עצלה.

החומר התגלה על ידי רופא העיניים ד"ר אלן סקוט, בעת שחיפש תרופה לשיתוק השרירים הגרמים לפזילה. ברבות השנים זכה הבוטוקס לשימוש פופולארי יותר בתחום הקוסמטי – שיתוק השרירים הזעירים הגורמים לקמטי ההבעה.

הזרקת בוטוקס סביב העיניים גורמת לכך שאותם שרירים הגורמים לכיווץ העור לא יהיו פעילים במשך חודשים אחדים.

"הזרקת כמות זעירה של בוטוקס לאזורים אלה תגרום להעלמת קמטי הבעה ולהצערת מראה פנייך", מסבירה ד"ר גילה בקמן, רופאת עיניים ומומחית מובילה בארץ לכירורגיה פלסטית של העין, המנהלת הרפואית של מרכז בוטוקס ישראל.

תהליך ההזרקה קצר מאד – כ-10 דקות, אינו כרוך בהרדמה מכל סוג שהוא, בכאב ובאשפוז, אפילו לא במנוחה. עם סיומו ניתן לחזור מייד לפעילות שגרתית, ולא פחות חשוב: הוא חסר תופעות לוואי. עם זאת, יש לחזור על התהליך כשהשפעתו הברוכה של החומר מתפוגגת לאחר ארבעה-חמישה חודשים...

הזרקות הבוטוקס מקובלות בעולם כולו. בארצות הברית לבדה מתבצעות מיליוני הזרקות בשנה. חשוב לציין, כי זהו הטיפול היחיד מסוגו המוכר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

מילוי קמטים

כדי לעצור את תהליך ההזדקנות של עור פנינו וכדי להחזיר לו את הגמישות והמראה המתוח, פותחו מספר חומרים המשמשים למילוי קמטים סביב הפה ובין האף לזווית הפה, למילוי שפתיים שאיבדו את השומן הטבעי שלהן, ולמילוי צלקות בַּפָּנִים.

אחד החומרים השימושיים ביותר למילוי קמטים עמוקים והחלקת עור הוא Juvederm, חומר על הסיס חומצה היאלורונית, חומצה הנמצאת בעור ובשרירים של גופנו. החומר ניתן להזרקה ישירות לתוך הקמט. לאחר מילוי הקמט ויישור שמעליו – הסתיים הטיפול. התוצאה: עור חלק. הפעולה נמשכת דקות אחדות בלבד, החומר המוזרק מכיל לידוקאין, חומר אלחוש מקומי רב עוצמה ומהיר פעולה, ולכן ההזרקה אינה כרוכה בכאב. מייד עם סיום הטיפול ניתן לשוב לשגרת היום.

מילוי קמטים הפך זה מכבר לטיפול נפוץ ושגרתי. "התוצאה מיידית, טבעית מתמיד, ללא תופעות לוואי והיא עמידה לאורך שנה ואף יותר", מדגישה ד"ר בקמן.

מרכז בוטוקס ישראל

לפני למעלה מ-20 שנה הקימה ד"ר בקמן את מרכז בוטוקס ישראל, כיום מרכז מוביל בארץ לכירורגיה פלסטית של העין בישראל. המרכז, הפועל במרכז רמת גן, מציע, בין היתר, הזרקות רפואיות וקוסמטיות של בוטוקס וטיפולים למילוי קמטים.

ד"ר בקמן, המקפידה על שמירת שבת ומצוות, משמשת כמנהלת הרפואית של המרכז. "צוות המומחים של מרכז בוטוקס ישראל מתאים לכל מטופלת את הטיפול ההולם ביותר, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ולאורך זמן", אומרת ד"ר בקמן. "צוות המרכז מלווה את המטופלת בכל שלבי הטיפול, כשלנגד עיניו עומדות טובתה ושביעות רצונה המלאה.

אנו פועלים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובעולם, וכבר רכשנו מוניטין רב בישראל ובארה"ב בשל המומחיות, המקצועיות ורמת השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו".

המאמר מוגש באדיבות מרכז בוטוקס ישראל
רח' ארלוזורוב 4, רמת גן
טל: 03-6701135 נייד: 052-2750378 פקס: 03-6701136
דוא"ל: gilabuckman@hotmail.com
Botoxisrael.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר