'כללית' הטובה ביותר למשפחה החרדית תשתתף היום בכנס הנשים 'חלקנו בתורתך'

ה'כללית' בעוד פרויקט של מעורבות בקהילה, מוקירה ומברכת את נשות ובנות החיל אשר ביתן בית ועד לחכמים לרגל ההתכנסות בסימן 'חכמת נשים בנתה ביתה'. הכנס שמטרתו העיקרית לברך ולהוקיר את ציבור הנשים שתמכו בבעלים ועודדו אותם מתוך מסירות, לעמוד במשימת הקודש שקיבלו על עצמם - ללמוד

כיכר השבת | מקודם |
נשות החיל (צילום: פלאש 90)

כללית, הטובה ביותר למשפחה החרדית, מלווה את נשות מסיימי לימוד ה"דף היומי" או שבעליהן מצטרפים ללימוד במחזור החדש. ונוטלת חלק בכנס הנשים 'חלקנו בתורתך'.

הכנס שמטרתו העיקרית לברך ולהוקיר את ציבור הנשים שתמכו בבעלים ועודדו אותם מתוך מסירות, לעמוד במשימת הקודש שקיבלו על עצמם ללמוד, מידי יום ביומו, את הדף היומי. 'כללית', מוקירה ומברכת את נשות ובנות החיל אשר ביתן בית ועד לחכמים לרגל ההתכנסות בסימן 'חכמת נשים בנתה ביתה'.

במהלך החלק האומנותי של הכנס יוקרן סרטון, 'למה עברתי לכללית'? בו מציעה 'כללית' את המגוון הרחב של השירותים והאיכות הרפואית הניתנים למשפחה החרדית כגון, מוקד און ליין כל הלילה של רופא מומחה, שירותים להתפתחות הילד, זכאות למשקפי ראייה או עדשות מגע. כך גם, טיפולי שיניים משמרים חינם לילדים עד גיל 18'. כך שכללית הינה המשתלמת ביותר למשפחה החרדית.

זאת ועוד, במגזין שיחולק בכנס ויתמקד בנושא חיזוק לימוד התורה, תפרסם כללית את שיטת שלושת הת'פים, אשר פותחה על ידי 'כללית' לקראת החזרה לימודים לניהול אורח חיים נכון ובריא: תזונה, תנועה, תכנון. התכנית מלווה על ידי מיטב המומחים של 'כללית'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר