מחקר: אנשים לא ממש מכבסים בגדי ספורטמטריד: מחקר גילה שהרבה אנשים לא מכבסים בגדי ספורט
ט"ז בטבת תשפ | 13.01.20
אתם מתמידים ומבצעים פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע. הכל טוב ויפה וכל הכבוד, אך אם כבר אתם עושים זאת, היזהרו לא לרכוש הרגלים בעייתיים חדשים תוך כדי, כמו אי שמירה על היגיינה מספקת (בריאות)
למה מרק עוף גורם לכם להרגיש טוב יותר בזמן חולילמה מרק עוף גורם לכם להרגיש טוב יותר בזמן חוליאביטל לוי
עשינו מעט מחקר כדי לקבוע אם תרופת הסבתא העממית הפופולרית שאפילו רופאים ממהרים להציע אותה כמשככת תופעות של שפעת, יכולה לעזור לכם בעונה זו של התפשטות השפעת (בריאות)
שולחים בגדים לניקוי יבש? כדאי שתקראושולחים בגדים לניקוי יבש? כדאי שתקראואביטל לוי
מחקר מראה כי כימיקלים בהם משתמשים במכבסות הם בעלי תופעת לוואי מפחידה: חולי בסרטן. לא זאת בלבד, הם נמצאו גם בחומרי ניקוי אחרים ובמי השתיה. אז האם עליכם לדאוג? (בריאות)
טף וטופו: האם ילדים יכולים להיות טבעונים?טף וטופו: האם ילדים יכולים להיות טבעונים?אביטל לוי
אנו יודעים שניתן לדבוק באכילה נטולת מזון מן החי ולקבל כל חומר שנדרש לגוף, כדי להיות בריאים לחלוטין, אך מה עם אלו שעלולים להיות פגיעים יותר בכל הקשור לצמיחה והתפתחות, דהיינו, ילדים? (בריאות)
חמש הדרכים הקלות לחיזוק מערכת החיסוןחמש הדרכים הקלות לחיזוק מערכת החיסוןאביטל לוי1
זו עונת השפעת, וילדינו שוהים בבית כבר מספר ימים, כך שעל כתפינו, ההורים, מוטלת המשימה להבטיח שלא נחלה גם אנו • הנה מה שאנחנו עושים בנידון; קבלו את 5 הדרכים (בריאות)
שינה עם אור עלולה לגרום לכם להשמיןשינה עם אור עלולה לגרום לכם להשמיןאביטל לוי
אור מלאכותי ידוע זה מכבר כקוטע שינה. אולם כעת נראה שיש קשר בין אור מלאכותי, שינה לקויה ועליה במשקל. האם אתם מוכנים לקחת את הסיכון הזה? (בריאות)
היזהרו: הטלפון הנייד עשוי לגרום לכם לפצעיםהיזהרו: הטלפון הנייד עשוי לגרום לכם לפצעיםאביטל לוי
באיזו תדירות אתם מנקים את הטלפון? אבל באמת. כי הוא מלוכלך. כלומר, ממש מלוכלך והזוהמה הזו יכולה לגרום לפניכם להתמלא בפצעונים. אז באיזו תדירות כדאי לנקות את המכשיר הנייד ואיך? (בריאות)
"שיתוק שינה": מהו וכיצד עליכם לטפל בו?"שיתוק שינה": מהו וכיצד עליכם לטפל בו?אביטל לוי6
התעוררתם פעם ולא הצלחתם לזוז או לדבר במשך מספר דקות? כנראה חוויתם "שיתוק שינה". החוויה הזו אינה מסוכנת, אך היא יכולה להיות לא נעימה ואפילו מפחידה. הנה כל המידע עליה (בריאות)
קיבלתם מהאורתודנט "שומר מצב"? שימו לבקיבלתם מהאורתודנט "שומר מצב"? שימו לבאביטל לוי3
כמה נחמד שחלף לו גיל ההתבגרות ונפטרתם מהקוביות בשיניים, אבל מה עם סד הפלסטיק שנתבקשתם להרכיב מדי לילה? בכנות, מתי הפסקתם לעשות זאת? רבותיי, הקשיבו, פן יהיה מאוחר (בריאות)
הטריק הפשוט שיעזור לכם להירדם תוך כמה דקותהטריק הפשוט שיעזור לכם להירדם תוך כמה דקותאביטל לוי3
מסתבר שיש טריק קל מאד שיעזור לכם לנמנם מהר יותר בלילה והוא משהו שאתם כנראה מכירים היטב ואולי כבר עושים במהלך היום: כתיבת רשימת מטלות שיש להשלים (בריאות)
עוד בלהיות בריא ולהישאר בריא / בריאות
טיפוסים שהולכים מהר כל הזמן חיים יותר
אורח חיים בריאטיפוסים שהולכים מהר כל הזמן חיים יותר

הגבירו את הקצב! אנשים שהולכים מהר לא רק מגיעים ממקום למקום בפרק זמן קצר יותר, אלא שעל פי מחקר חדש, יהיה להם יותר זמן בחיים באופן כללי להגיע למחוז חפצם (בריאות)

נשנושים בעבודה יכולים להגיע ל-1,292 קלוריות
אורח חיים בריאנשנושים בעבודה יכולים להגיע ל-1,292 קלוריות

25% מאיתנו מתמלאים בחטיפים במקום העבודה - על פי מחקר וכפי שאתם מנחשים, לא מדובר במקלות סלרי ושקדים גולמיים. איך נפטרים מההרגל המגונה הזה? (בריאות)

ישנים כל יום אחה"צ? הזהרו משבץ מוחי
להיות בריא להישאר בריאישנים כל יום אחה"צ? הזהרו משבץ מוחי

מסתובבים בינינו כמה ברי מזל שישנים 9 שעות בלילה או תופסים איזה שנ"צ חטוף מדי יום. אנו שבים הביתה לקראת ערב ולא נותר לנו אלא לקנא. אבל, מסתבר ששינה מרובה לא מועילה לבריאות המוח (בריאות)

כך תפטרו מאדמומיות בפנים לאחר אימון כושר
להיות בריא להישאר בריאכך תפטרו מאדמומיות בפנים לאחר אימון כושר

אין כמו לסמן טי על סשן ספורטיבי על הבוקר. הבעיה היחידה בו היא שאנו תקועים עם פנים סמוקות ולחות וחשים שלא בנוח להסתובב באופן זה בפומבי. כמה טוב שמצאנו טריק מדהים להרגעת האדמומיות (בריאות)

להיות בריא ולהישאר בריא

בריאות בכיכר השבת בשיתוף עם מאוחדת. מדור ייחודי במגוון נושאים בתחום בריאות המשפחה. טובי המומחים בארץ, מידע מקיף, ומחקרים מעמיקים. במהלך התפתחות הילד נצעד אתכם שלב אחר שלב במקצועיות ואהבה.