אזהרה

משלמים באשראי? כך תבטחו את עצמכם מפני גניבות!!!

בעידן הדיגיטלי של היום, הנוחות של קניות בחנויות וברשת באמצעות כרטיסי אשראי הפכה לפופולרית במקביל ישנה עלייה בפשעי סייבר וגניבת זהות כתוצאה מחשיפה בלתי חוקית של פרטי האשראי. (אשראי, אבטחת קנייה).

כרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר מאפשרים הגנה מפני גניבת זהות (צילום: יח"צ)

בימים אלו, כשאנו מתכוננים לרכישות הגדולות לקראת החגים חשוב להבין ממה להיזהר:

הונאה

חשבון הבנק שלך מקושר ישירות לכרטיס האשראי, מה שהופך אותו לחשוף לפגיעות במסגרת עסקאות לא מורשות או במקרה של גניבה או הונאה, פושעים והאקרים יכולים בקלות לעשות שימוש לרעה בפרטי הכרטיס. סיכון זה גבוה במיוחד כאשר משתמשים בכרטיס בחנויות שבהן מסופי כרטיסים מקבלים גישה ישירה למידע האישי שלך.

הפתרון: כרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר.

הכרטיסים אינם מקושרים כלל לחשבון הבנק שלך, מה שמבטיח שהכספים שלך בחשבון יישארו נפרדים ומוגנים. טעינת הכרטיס נעשית באופן עצמאי באמצעות העברה בנקאית מכל חשבון בנק בארץ או בסניפי הדואר. הכרטיסים מבוטחים כמקובל בכרטיסי אשראי.

להגנה מהונאה כספית- לחצו כאן>>

גניבת זהות

בכרטיסי אשראי רגילים חלק מפרטיך האישיים ומפרטי חשבון הבנק מופיעים על גבי הכרטיס. בידיים הלא נכונות, הנתונים הללו יכולים לשמש לביצוע גניבת זהות, מה שמוביל לתוצאות חמורות ולהפסדים כספיים.

כרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר מאפשרים הגנה מפני גניבת זהות - גם אם פרטי הכרטיס נחשפים על או במקרה של גניבת הכרטיס, הפרטים האישיים שלך או פרטי הבנק אינם מופיעים על גבי הכרטיס והם נשארים מוגנים.

להגנה מגניבת זהות- לחצו כאן>>

חוסר שליטה על ההוצאות

כרטיסי אשראי רגילים מציעים שליטה מוגבלת על הרגלי ההוצאות ועלולים לגרום למצב של הוצאות יתר מעבר למסגרת.

בנוסף, הריביות על יתרות חוב גבוהות, מה שמוסיף לנטל הכלכלי של החובות.

ועוד חסרון: סכום הרכישות מצטבר באשראי ולא תמיד הלקוח זוכר לוודא מראש כמה כסף עתיד לצאת ובסוף החודש הוא מגלה כי בזבז הרבה מעבר לתקציב שחשב להוציא.

הפתרון: כרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר.

אתם בוחרים בכמה כסף להטעין את הכרטיס וברגע שהוא נוצל במלואו אין אפשרות לרכוש עוד לפני הטענה נוספת, כך יש לכם שליטה מלאה על כמות הכסף שברצונך להקצות לרכישות שלך מבלי להסתכן.

הכרטיס בטיחותי לשימוש גם על ידי ילדים או כארנק דיגיטלי לדמי כיס של בחורי הישיבה שלכם, כשאתם יודעים שבכל מצב פרטי הזהות והכספים שלכם יישארו מוגנים.

לשליטה על ההוצאות- לחצו כאן>>

עכשיו מבצע קאש בק מטורף בכרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר!

בטעינת הכרטיס ב-600 ₪ תקבלו 10% מהסכום בחזרה לכרטיס!!!*

הצטרפו עכשיו לאלפי משפחות שבחרו בכרטיסי המאסטרקארד הנטענים של בנק הדואר– הכרטיסים הבטיחותיים והמוגנים ביותר ותיהנו מכל היתרונות בכרטיס מאובטח אחד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן>>

  • ל- 1,000 הלקוחות הראשונים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר