עשור ל´מקימי: חנויות וקטלוג חורף

חנות עשירית בקניון מלחה וקטלוג מרהיב לחורף: חגיגת העשור של Mekimi כוללת חנויות חדשות ו...קטלוג חורף מרהיב

בימים אלה ניכרת תכונה והתרגשות בין חנויות מקימי, החנות העשירית המושקת היום, היא בהחלט סיבה קטנה לחגיגה. אם לפני שנתיים נראה היה שמדובר בעוד "עסק" לביגוד, כעת ב"ה, אפשר לקבוע בוודאות – ציבור הנשים בישראל התחבר ל Mekimi אוהב את הקולקציה ונהנה מרמת מחירים הוגנת, שירות מעולה וחווית קניה יוצאת דופן.

רשת האופנה לנשים וצעירות, הציבה לעצמה מספר מטרות חשובות: לאפשר למי שרוצה להתלבש בצניעות ובחן ולעשות זאת מבלי לקפח את מגמות האופנה הכי מעודכנות, לשמש כמובילה אופנתית המביאה ללקוחות את המענה הנכון לכל שעות היום, ולכל עונה ועונה.

אם צריך לאפיין את הסגנון של Mekimi, הרי שהקו השולט הוא אופנה בעלת אמירה ייחודית אישית המגיעה ממקום של ביטוי עצמי ומקוריות ומאד אופנתית. למעשה, הטרנד מורכב משילובים של מוצרים בסגנונות שונים. שי-לי הלאלי כהן, מעצבת הבית של מקימי, ביססה את הקולקציה על המגמות המכתיבות את סדר היום האופנתי.

בהזדמנות חגיגית זאת ולאחר שלא נפגשנו מספר חודשים, אנו שמחים להציג לכן את קטלוג קולקציית סתיו חורף 2009:

הקטלוג המרהיב והמושקע שלנו מיועד לנשים בלבד. הוא מציג גישה פשוטה אך גדולה – האפשרות לשלב ולהתאים בגדים שיכולים לשמש בימים חגיגיים ובסתם יום של חול. החוברת המהודרת מציעה דרכים להתאים סטים שלמים, לשלב בהם את אביזרי העזר המעוצבים, להוסיף כובע ו/או מטפחת ולסיים בכך את הצורך בחיפושים מתישים, לפתוח בפני הלקוחה את המדפים ובעיקר את האפשרויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר