תכירו: הסלולרי הכשר החדש מבית נוקיה

NOKIA 2680 הוא בעל סליידר אלגנטי ומתקדם לשימוש בקומות המאושרות של ספקי הסלולר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת

יוני שרעבי | כיכר השבת |
המכשיר החדש (יח"צ)

חדש בסלקום ובקרוב באורנג': מכשיר NOKIA 2680 סליידר אלגנטי ומתקדם לשימוש בקומות המאושרות של ספקי הסלולר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת. עיצובו של המכשיר מפגין אלגנטיות מתקדמת ועכשווית עם מסך גדול הגולש בנוחות על-גבי המקשים ומציג את הממשק הקליל והידידותי של NOKIA באיכות גבוהה, כזה המציב אותו במקום הראשון בכל הפרמטרים ביחס למכשירי הסלולר האחרים המאושרים לשימוש בקומות הכשרות.

גם המקשים הייחודיים של המכשיר החדש מצטיינים בנוחות מדהימה ויוצאת דופן, המנווטים את המשתמש בקלילות בין האפשרויות השונות במכשיר. בנוסף, המכשיר יכול להכיל עד 1,000 אנשי קשר, מסך גדול ואיכותי ביותר עם 65 אלף צבעים ואורך זמן סוללה בין הטענה אחת לשנייה של עד 400 שעות בזמן המתנה. כמו-כן, המכשיר תומך בלוטות', הכולל אפשרויות שונות של שיחה עם דיבורית לרכב ואוזניות תומכי בלוטות' – ללא כל חיבור פיזי.

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום נציגת NOKIA בישראל אומר, כי החיבור למגזר החרדי בהשקתו של המכשיר החדש מצטרף לאסטרטגיה הכלל עולמית של החברה ולחזונה מזה עידן ועידנים שכותרתו היא "תקשורת בין אנשים". "אנחנו מאמינים כי הצורך בהבאת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר אל המגזר החרדי בדיוק כמו אל יתר המגזרים האחרים בארץ ובעולם, בכפוף כמובן למגבלות הבסיסיות התואמות את הדרישה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת, הוא חלק אינטגראלי של מהות החברה המתחבר אל החזון ואל האסטרטגיה המלווים אותה מאז הקמתה".

"אנו שמחים להיות חלק בלתי נפרד מהצלחת המיזם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת ולהיות הגורם המרכזי המספק את הכלים לשימוש בתקשורת סלולארית ראויה, הולמת ונקייה", אמר גרינבוים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר