ירדן נגד עוף מהדרין?

השלטונות הירדנים מערימים באחרונה קשיים ואינם מאפשרים המשך הכנסת מוצרי מפעלי ´עוף טוב למהדרין´ שבהשגחת רב ואב"ד טבריה, הגראי"ד אוירבאך שליט"א לממלכה האשמית. מנהל המפעל שבבית שאן, מר אלחנן לוטם אמר אתמול כי הבקשות של השירותים הוטרינרים הירדניים אינם קשורות כלל לאיכות המוצרים

(ישראל ברדוגו וליאור יוספי)

השלטונות הירדנים מערימים באחרונה קשיים ואינם מאפשרים המשך הכנסת מוצרי מפעלי ´עוף טוב למהדרין´ שבהשגחת רב ואב"ד טבריה, הגראי"ד אוירבאך שליט"א לממלכה האשמית.

השלטונות הוטרינריים של הירדנים החלו באחרונה בסדרת בקשות המוגדרות כ´מוזרות´ ואשר תכליתן, על פי מומחי ´עוף טוב למהדרין´, לעצור את המשך היצוא של עופות (פטמים) והודים מישראל לירדן.

מנהל המפעל שבבית שאן, מר אלחנן לוטם אמר אתמול כי הבקשות של השירותים הוטרינרים הירדניים אינם קשורות כלל לאיכות המוצרים וכי מטרתם, למרבה הצער, היא אחת; להפסיק את יצוא הענף הזה מישראל לירדן. "למרבה האבסורד ´עוף טוב למהדרין´ הינה בין המשחטות היחידות בארץ המאושרת לייצא עופות (פטמים) והודים לשוק בארה"ב כבר משנת 2004.

"המשחטה שלנו עומדת מידי תקופה במבדקים של ה- USDA וה- FDA שירותי המזון האמריקאיים. כדי לעמוד בתקני בטיחות ואיכות המזון האמריקאיים אנו מתנהלים ע"פ תוכנית HACCP (hazard analysis critical control points). שיטה זו המיושמת כיום במפעלי המזון המובילים בעולם הומצאה ע"י סוכנות החלל האמריקאית NASA והיא נועדה להבטיח את בטיחות המוצר ושמירתו מפני חיידקים, זיהומים וקלקולים עד להגעתו אל הלקוחות. עובדה זו מוכיחה חד משמעית כי דרישות השירותים הוטרינריים אינן קשורות כלל לבקרת איכות והן נועדו, לצערנו, אך ורק להערים קשיים על היצוא הישראלי לירדן".

מר לוטם הוסיף כי ´עוף טוב למהדרין´ היא המשחטה מהבודדות בישראל המרשה לעצמה לגשת למבדקי הצוות האמריקאי בגלל ההשקעה היומיומית באיכות ובשמירה על הרמה הגבוהה ביותר.;´עברנו את כל המבדקים להם נדרשנו ע"י צוותי הבדיקה של ארה"ב. העמידה בתקנים האמריקאיים המחמירים הללו מצריכה משאבים רבים כדי לשמור על תנאי הגיינה וייצור ברמה הגבוהה ביותר בעולם".

ובתוך כך, מנהל ´עוף טוב למהדרין´ גילה כי יצוא מוצרי המפעל לשוק הכללי באירופה גדל באחרונה במיוחד למדינות כמו; שוויץ, צרפת וגרמניה וכי בשל האיכות והכשרות ללא פשרות גדל הביקוש במיוחד לשוק היהודי בצרפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר