ערב השקה מרשים פתח את עונת הקיץ של חברת "תור עולם"

לקראת עונת הקיץ 2011, ערכה חברת "תור עולם" ערב השקה חסר תקדים וייחודי מסוגו בו הציגה בפני לקוחותיה הוותיקים את תוכניות הטיולים והאטרקציות המרעננות בחו"ל לעונה הקרבה. ד"ר גבי זוהר, מומחה בענף התיור ומדריך טיולים מקצועי, נשא הרצאה מאלפת על אתר התיירות החדש: איטליה

(שוקי לרר)

לקראת עונת הקיץ 2011, ערכה חברת "תור עולם" ערב השקה חסר תקדים וייחודי מסוגו בו הציגה בפני לקוחותיה הוותיקים את תוכניות הטיולים והאטרקציות המרעננות בחו"ל לעונה הקרבה.

הערב שנערך בסימן עשור לחברת תור עולם ולרגל המיתוג החדש ועיצובו העדכני של הלוגו השיווקי התקיים באולמי "קינג דייויד" המפוארים, אור ליום ג´ האחרון. לערב הוזמנו, כאמור, לקוחותיה הוותיקים של חברת תור עולם", אלו שנסעו עימה במרוצת השנים האחרונות ואשר זכו ליהנות מחוויית הנופש הנפלאה כמסורת משפחת פדר.

בתום עשור להתרחבותה של חברת "תור עולם" הציגה החברה אתרים אטרקטיביים חדשים, לצד אלו הוותיקים והמוכרים לנופש החרדי. החברה מעניקה שירות אדיב ואמין לאורך כל הטיול, החל מרגע ההרשמה וההיערכות לטיסה, ועד לנחיתה בשלום הביתה בסוף תקופת נופש חווייתית, מהנה ומרעננת.

לצד השקת אתרי הנופש החדשים לשנה זו, בקשה חברת "תור עולם" להעניק ללקוחותיה הוותיקים הנאה מהווי ייחודי, מלכידות חברתית וקבוצתית, והזדמנות לשמור על קשר הדוק עם אלו שנסעו בעבר עם החברה ואשר רואים עצמם כחלק ממשפחה אחת גדולה.

בראשיתו של הערב המרשים צפו המוזמנים, אשר ישבו מסביב לשולחנות ערוכים עם כיבוד עשיר במצגות ייחודיות על פני מסכים גדולים שנקבעו בכל רחבי האולם המרווח. המצגות סקרו אתרים שונים שבהם תבקר חברת "תור עולם" עם לקוחותיה בקיץ הקרוב ואף העניקו מידע רלוונטי על אודות הרישום, בתי המלון, הסדרי הנסיעות, תעריפים ומחירים. לאחר מכן קיבל נציג החברה, הרב ברוך פדר, את המוזמנים ובמילים קצרות סקר את פעילותה של החברה מיום היווסדה עד היום, תוך שהוא מדגיש את חשיבותו המיוחדת של ערב ההשקה ואת התנופה שהוא מעניק ללקוחות ולחברה כאחד.

לאחר דברי הפתיחה נשא ד"ר גבי זוהר מומחה בענף התיור ומדריך טיולים מקצועי הרצאה מאלפת על אתר התיירות החדש: איטליה. דבריו לוו במצגת מרתקת. בהמשך נשא דברים משמח הלבבות, הרב מאיר שוורץ, ובשילוב הומור עם כישרון רטורי מדהים תיאר את מסע האדם אל תוך עצמו בחיי היום יום. בתום הפסקה שבה רכשו המשתתפים כרטיסים לאתרי הנופש המוצעים לקראת העונה הקרובה, נערכה הגרלה בין הרוכשים, ואחד המשתתפים זכה בהחזר מלא של כספו, והוא יצא השנה לטיול באיטליה במימונה של חברת "תור עולם".

לדברי מנכ"ל "תור עולם", הערב נחל הצלחה מעל ומעבר למשוער, הוא ביטא את הרצון וההתעניינות הגוברת בקהל החרדי לנופש ברמה מקצועית ואיכותית מחד – ולכשרות מהודרת והתאמה לדרישות הנוסע החרדי – מאידך. דומני, כי בערב זה הוכח כי אנו מסוגלים לספק את שני הצרכים גם יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר