סקר משרד הבריאות:

היכן לא תרצו להתאשפז ומי הפתיע? • הנתונים מתפרסמים

בימים אלו מפרסם משרד הבריאות את סקר שביעות הרצון מבתי החולים, הראשון שנערך אחרי הקורונה • המובילים הם ביה"ח בילינסון, רמב"ם ושערי צדק • מי האחרון ברשימה, היכן מתאשפזים יותר במסדרון, והיכן ממוקם בית החולים החרדי של ב"ב • כל הנתונים>> (בארץ)

דוד הכהן | מקודם |
חלק מבתי החולים שהשתתפו בסקר (צילום: Gili Yaari/Nati Shohat/Yossi Aloni/Flash90)

תוצאות סקר שביעות הרצון של משרד הבריאות שמתפרסמות היום, מספרות את סיפור בתי החולים בישראל, הגדולים והקטנים. זהו הסקר הראשון שנערך מאז תקופת הקורונה.

בתי החולים הגדולים עם חווית המטופל הטובה ביותר, הם שערי צדק בירושלים, רמב"ם בחיפה ובית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מנגד, בתי החולים הגדולים שקיבלו את הדירוג הנמוך בשביעות רצון המטופלים הם בתי החולים שיבא-תל השומר, הלל יפה בחדרה ובמקום האחרון בית החולים קפלן ברחובות.

מנתוני הסקר (צילום מסך משרד הבריאות)

בדירוג נכללו גם בתי החולים הקטנים בישראל כשברום הדרג עומד בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, עם ציון גבוה של 88% אחוזי שביעות רצון בקרב מטופליו, נמוך רק מעט מהמקום הראשון שקיבל בית החולים האנגלי בנצרת עם 92%.

דירוג בתי החולים הקטנים גבוה גם ביחס לבתי החולים הגדולים

מנתוני הסקר (צילום מסך משרד הבריאות)

בין בתי החולים ישנם כאלו שעלו משמעותית בדירוג ביחס לסקרים קודמים, בהם בית החולים הדסה הר הצופים שעלה ב-7%, לניאדו בנתניה עם עליה של 6% ובית החולים רמב"ם בחיפה עם עליה של 5%

הנתונים נאספו בין החודשים מאי לדצמבר וכוללים מאושפזים מעל גיל 18 ששהו בבית החולים לפחות שני לילות. מכל בית חולים נדגם מספר שווה של כ-500 מטופלים. סך הכל 12,000 מטופלים השתתפו בסקר מ-26 בתי חולים ברחבי הארץ.

מנתוני הסקר (צילום מסך משרד הבריאות)

הסקר כלל מספר פרמטרים ביניהם: יעילות, תנאים פיזיים, יחס הצוותים, השקיפות מול המטופל ורצף הטיפול כאשר הציון המסכם של חווית האשפוז בכלל בתי החולים בישראל עומד על 83%, עליה של 6% מתחילת המדידות בשנת 2014

מנתוני הסקר (צילום מסך משרד הבריאות)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר