ולא כי הם טיפשים או עצלנים יותר. מחקר חדש מציע 2 סיבות לא מפתיעות: יש יותר מודעות לבעיה ולכן שולחים יותר ילדים לאבחונים, וגורם נוסף הוא שימוש מוגבר בסמארטפונים וצפייה ממושכת במסכים שמרגילה לחלופת מידע מהירה (מחקרים, בריאות)
אפשר להסתיר אותם, עדיף לטפל בהם, אבל אם אתם ממש נואשים - זו הדרך הכי בטוחה לפוצץ חצ'קונים. היי, לפחות תוכלו לעשות את זה עם משהו שכבר יש לכם בבית. פתרון סופר-קל שכדאי להכיר (בריאות)