בכורה עולמית: אלי פרידמן ואלי הרצליך שרים "אשרי המלך"

לאחר פסק זמן ארוך שלקח, אלי פרידמן חוזר עם אלבום חדש בשם 'מה הבריות אומרות עליו' המכיל 12 משיריו. בכורה עולמית בכיכר השבת: דואט של פרידמן ואלי הרצליך מתוך האלבום (מוזיקה, שירים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עטיפת האלבום (צילום: יח"צ)

מה הבריות אומרות על אלי פרידמן? לאחר ארבעה אלבומים והפסקה ארוכה מידי מעשייה מקורית, אלי פרידמן חוזר עם אלבום חדש בשם "מה הבריות אומרות עליו", המכיל שנים-עשר שירים חדשים פרי לחנו של פרידמן, ומתאפיין בסטייל ה"פרידמני" המוכר.

על מלאכת העיבוד וההפקה המוסיקלית של האלבום הופקד ג'ף הורביץ שרתם לעבודה את טובי הנגנים בארץ. בין היתר, פרידמן מארח באלבום לדואטים מיוחדים את הזמר החסידי אלי הרצליך ויצחק מאיר.

פרידמן נחשב לאחת הדמויות הצבעוניות והססגוניות שידעה המוסיקה החסידית. פרידמן נולד בשכונת קרית צאנז שבירושלים בבית חסידי, וגדל בישיבות ליטאיות. לאורך כל הדרך מזוהה פרידמן מאוד עם עולם הישיבות.

העטיפה המקורית של האלבום

אלי פרידמן החל את דרכו המוסיקלית עוד בהיותו בחור, ובגיל עשרים הלחין למיכאל שטרייכר את השירים "יזכרם" ו"ומחליף את הזמנים", שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל ומושרים עד עצם היום הזה. כמו-כן חתום על הלחן לשיר "פתח לנו שער" של אפרים מנדלסון.

לפני כשבע-עשרה שנה החל להופיע באירועים וחתונות, וצבר שם ומוניטין בזכות סגנונו האישי, השמח, האנרגטי והסוחף.

עד עתה הוציא פרידמן ארבעה אלבומים "השמח בחלקו", "שומע אל אביונים", "בוטחים בקב"ה" ו"על הסטנדר", כשכעת מצטרף אליהם האלבום החדש "מה הבריות אומרות עליו".

האזינו לדואט של אלי פרידמן ואלי הרצליך לשיר "אשרי המלך" מתוך האלבום החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר